eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczUsługi sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych od 03.01.2022 roku do 31.12.2023 roku z podziałem na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych od 03.01.2022 roku do 31.12.2023 roku z podziałem na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.wab@zdw-bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/543320

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych od 03.01.2022 roku do 31.12.2023 roku z podziałem na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6233cf7f-4fb5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010090

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001873/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych wraz z usługami gospodarczymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00287040/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O2.N4.361.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 616333,78 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115004,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są:
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych od 03.01.2022 roku do 31.12.2023 roku z podziałem na 2 części
2. Zamówienie zostało podzielone na części, zgodnie z poniższym:
a) Część zamówienia nr 1 – Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie , od 03.01.2022 roku do 31.12.2023 roku;
b) Część zamówienia nr 2 - Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu, od 03.01.2022 roku do 31.12.2023 roku;
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 43200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są:
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych od 03.01.2022 roku do 31.12.2023 roku z podziałem na 2 części
2. Zamówienie zostało podzielone na części, zgodnie z poniższym:
a) Część zamówienia nr 1 – Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie , od 03.01.2022 roku do 31.12.2023 roku;
b) Część zamówienia nr 2 - Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu, od 03.01.2022 roku do 31.12.2023 roku;
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 71804,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyżej wskazanym postępowaniu do terminu składania ofert, tj. 7 grudnia 2021 r. do godz. 8:45, wpłynęły dwie oferty. Oferta z najniższą ceną została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. Natomiast cena oferowana przez drugiego Wykonawcę przewyższała znacznie kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia upublicznioną na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert. Zamawiający nie może także zwiększyć tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63468,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191880,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.