eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sompolno › Przebudowa ulicy Piotrkowskiej w Sompolnie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Piotrkowskiej w Sompolnie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sompolno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019272

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 15

1.5.2.) Miejscowość: Sompolno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-610

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2714 054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wisniewska@sompolno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/396e8b17-751b-4d4c-a4a4-ab7ac10bd6de

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Piotrkowskiej w Sompolnie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b01d8532-43bc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012603/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa ulicy Piotrkowskiej w Sompolnie (562 m)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268811/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZZ.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1735109,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ulicy o długości ok. 550 m obejmuje w szczególności:
• roboty przygotowawcze, rozbiórkowe oraz ziemne: rozbiórka krawężników – ok. 1170 m i ław pod krawężniki, mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej i z tłucznia kamiennego – po ok.408 m2, chodników – ok. 2550 m2 i zjazdów wraz z podbudową na pow. 480 m2, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników;
• frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 5 cm na pow. ok.3.400 m2;
• zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia poprzez ułożenie rur osłonowych – 366 m;
• montaż krawężników na łącznej długości 1290 m po wykonaniu
i ław oraz obrzeży o długości ponad 400 m;
• ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. po zagęszczeniu 4 cm na pow. ponad 3400 m2, po uprzednim ułożeniu warstwy wyrównawczej, oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową oraz ułożeniu geosiatki i warstwy wiążącej nawierzchni drogi (ok. 3290 m2);
• nawierzchnie chodników z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej na pow. ok.1660 m2 oraz zjazdów na pow. ok. 520 m2 a także nawierzchni drogi dla rowerów na pow. ponad 900 m2 i wyniesionych przejść dla pieszych – 42 m2, po uprzednim wykonaniu dla danej nawierzchni podbudowy;
• regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury: studzienki telefoniczne – 21 szt. i studzienki dla zaworów wodociągowych – 28 szt.;
• oznakowanie pionowe – słupki do znaków - 34 szt. i tablice – 51 szt., aktywne znaki drogowe: PEO- 6 szt., kroczący ludzik - 2 kpl oraz poziome na pow. 132 m2;
• urządzenie mierzące i rejestrujące prędkość - 2 kpl;
• latarnia hybrydowa doświetlająca przejście dla pieszych - 2 szt.;
• wykonanie przebudowy sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami
i wpustami deszczowymi: kanał deszczowy o łącznej długości ok. 488 m, studnie rewizyjne – 13 szt. oraz wpust uliczny – 16 szt.;
• oraz inne roboty i czynności przewidziane w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2096757,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2570886,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2096757,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK STELLA KONRAD MAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421

7.3.3) Ulica: Południowa 37

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2096757,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.