eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › " Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 68

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6621 155

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-brzesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spzoz-brzesko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzoz-brzesko.pl/zamowienia-publiczne/przetargi-2022

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de49a723-760b-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009676/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Owoce, warzywa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480835

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-75/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 124895,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: „Owoców, warzyw i podobnych produktów” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku
Wykonawca będzie dokonywał dostaw 2 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.30 do 9.00, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego pisemnie, telefonicznie lub pocztą e-mail, w terminie do 1 dnia roboczego od chwili złożenia zamówienia. Produkty dostarczane będą do magazynu spożywczego Zamawiającego, zlokalizowanego w Brzesku, przy ul. Kościuszki 68, środkami transportu dostosowanymi do przewozu żywności, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające rodzaj i ilość produktów. Dostawa produktów odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemu HACCP w odpowiednich opakowaniach w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Produkty należy dostarczać w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH potwierdzający dopuszczenie opakowań do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to w szczególności stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy itp.). W przypadku nie zrealizowania dostaw w terminie określonym w umowie (licząc od daty złożenia zamówienia) i zmuszenie Zamawiającego do zakupu interwencyjnego na wolnym rynku, Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia różnicy ceny związanej z zakupem interwencyjnym produktów, między innymi kosztów dostawy oraz różnicę ceny wynikającą z zakupu na wolnym rynku a zakupem u Wykonawcy, z którym Zamawiający zawarł umowę. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa naliczenia kary umownej zgodnie z zapisem w umowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124150 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Obwoźny Robert Dumana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520493945

7.3.4) Miejscowość: Nowy Wiśnicz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-720

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.