eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choczewo › Dostawa energii elektrycznej



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOCZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pierwszych Osadników 17

1.5.2.) Miejscowość: Choczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@choczewo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.choczewo.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69be4eec-71ab-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69be4eec-71ab-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00009672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018899/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457363

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.ZP.TP.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla:
- Gminy Choczewo (ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo) – 177,34 MWh – 30 punkty,
- Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Choczewie (ul. Pierwszych Osadników 77, 84-210 Choczewo) – 678,318 MWh – 24 punkty,
- Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Choczewie (ul. Szkolna 2, 84-210 Choczewo) – 98,563 MWh – 1 punkt.
1) Szacunkowy wolumen w MWh: 954,195; ilość punktów poboru: 55- szczegółowy Wykaz punktów PPE stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Podana wielkość wolumenu energii elektrycznej jest wartością szacunkową na podstawie dotychczasowego zużycia. Rozliczenie nastąpi w oparciu o faktyczną ilość zużytej energii elektrycznej w poszczególnych PPE oraz cen jednostkowych przedstawionych w ofercie.
2) Zamawiający dopuszcza sytuację, gdzie Zamawiający lub poszczególni Odbiorcy końcowi zakupią od Sprzedawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, w szczególności spowodowaną zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości PPE dla poszczególnych Odbiorców końcowych, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych PPE. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany grup taryfowych dla istniejących punktów poboru oraz nowych PPE.
3) Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi odbiorców zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego, tj. w szczególności w przypadku niedotrzymania standardów jakościowych obsługi dotyczącej sprzedaży energii dla Zamawiającego, na jego wniosek przysługuje mu prawo do bonifikaty – zgodnie z zasadami określonymi w § 42 rozporządzenia Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019 r., poz. 503 ze zm.) lub w każdym później wydanym akcie prawnym, dotyczącym jakościowych standardów obsługi.
4) Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającymi (Odbiorcami energii elektrycznej – dalej Odbiorcami) a operatorem systemu dystrybucji (OSD).
5) Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiających (Odbiorców) umów sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane (po zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej) przez Zamawiającego dane do zmiany Sprzedawcy.
6) Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany Sprzedawcy, posiadanie przez Odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej/umów kompleksowych.
7) W przypadku punktów poboru, dla których zmiana Sprzedawcy nastąpi po raz pierwszy (a obecnie obowiązują umowy kompleksowe), Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia w imieniu Zamawiającego wymaganego przez OSD oświadczenia skutkującego zawarciem umowy dystrybucji na czas nieoznaczony lub zawarcia umowy dystrybucji, na co Wykonawcy udzielone zostanie Pełnomocnictwo.
8) W przypadku punktów poboru, w których nastąpił już rozdział umów na sprzedażową i dystrybucyjną (kolejna zmiana Sprzedawcy), Zamawiający (Odbiorcy) posiadają umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieoznaczony.
9) W przypadku, gdy w trakcie trwania umowy nastąpią zmiany w zakresie Odbiorcy wymagające zawarcia nowej umowy dystrybucyjnej, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia OSD oświadczenia o zgodzie na zawarcie umów o świadczenie usług dystrybucji lub zawarcia w imieniu Odbiorcy umowy dystrybucji, na co Zamawiający udzieli stosownego Pełnomocnictwa.
10) Wykonawca dokona zgłoszenia umowy (do OSD) wyłącznie w oparciu o dane przekazane przez Zamawiającego. Skutki zgłoszenia innych danych, niż opisane w zdaniu pierwszym, obciążą Wykonawcę.
11) W odniesieniu do wszystkich PPE Zamawiający (Odbiorcy) posiadają status Odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy (art.4j ust. l ustawy Prawo energetyczne Dz.U. z 2022 poz. 1385 z póź.zm).
12) Obowiązek wypowiedzenia umów leży po stronie Zamawiającego/Odbiorcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 785703,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1229995,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.