eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MasłowiceDostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JANA PAWŁA II W STRZELCACH MAŁYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001236667

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelce Małe 33

1.5.2.) Miejscowość: Masłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-515

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strzelcepsp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelcepsp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f96eb46d-520e-4c41-ac81-bfbb40a8390f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f96eb46d-520e-4c41-ac81-bfbb40a8390f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00009672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089473/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473629

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PSP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.1. część 1 zamówienia – „Pieczywo, świeże wyroby piekarskie”.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
L.p. Asortyment Wielkość opakowania Zapotrzebowanie j.m.
1. Chleb pszenno-żytni 0,90 kg 280 szt.
2. Chleb wieloziarnisty 0,70 kg 120 szt.
3. Bułka paluch na hot-dog 80 g 300 szt.

W przypadku gdy wykonawca oferuje asortyment w opakowaniach zawierających inną ilość niż wskazana w formularzu
cenowym należy to zaznaczyć w tymże formularzu, a ilość jednostek przeliczyć na wymaganą przez zamawiającego, do
dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
załączniku Nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 2105,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.2. część 2 zamówienia – „Różne produkty spożywcze”.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

L.p. Asortyment Wielkość opakowania Zapotrzebowanie j.m.
1 Bułka tarta 1000 g 40 kg
2 Barszcz biały 65 g 260 szt.
3 Cukier 1 kg 40 kg
4 Cukier wanilinowy 30 g 20 szt.
5 Galaretka owocowa truskawkowa 71 g 120 szt.
6 Galaretka owocowa malinowa 71g 80 szt.
7 Galaretka owocowa brzoskwiniowa 71g 30 szt.
8 Galaretka owocowa agrestowa 71g 20 szt.
9 Herbata czarna w saszetkach 100 szt w opakowaniu 20 szt.
10 Jajka klasy I rozmiar L
10 szt w opakowaniu 600 szt.
11 Jogurt truskawkowy 150 g 600 szt.
12 Jogurt brzoskwiniowy 150 g 200 szt.
13 Jogurt pieczone jabłko 150 g 100 szt.
14 Jogurt kiwi 150 g 50 szt.
15 Jogurt wiśnia 150 g 250 szt.
16 Kasza jęczmienna w saszetkach ( 4 szt. x 100g )
400g 200 szt.
17 Kasza jęczmienna
1 kg 24 kg
18 Koper suszony 10g 40 szt.
19 Majeranek 15g 10 szt.
20 Majonez 700 ml 20 szt.
21 Makaron świderki 1kg 40 kg
22 Makaron muszelki 1kg 25 kg
23 Makaron kokardki 1kg 15 kg
24 Makaron spaghetti 500g 140 kg
25 Makaron łazanki 1kg 100 kg
26 Mąka pszenna typu 450 1 kg 80 kg
27 Mąka ziemniaczana
1 kg 20 kg
28 Miód natrualny
1000 ml 10 l
29 Mleko 3,2% ( w kartonie) 1 l 20 litry
30 Musik owocowy 120g 330 szt
31 Ogórek konserwowy 0,9l 100 szt.
32 Olej rzepakowy 1 l 90 l
33 Pietruszka suszona 10g 40 szt.
34 Proszek do pieczenia 30g 20 szt.
35 Przecier ogórkowy 290g 100 szt.
36 Przecier pomidorowy (koncentrat) 28-30% 200 g 60 litry
37 Ryż biały
1 kg 15 kg
38 Ryż biały w saszetkach ( 4 szt. x 100 g )
400g 200 szt.
39 Sól morska
1 kg 30 szt.
40 Ser biały półtłusty 1kg 60 kg
41 Ser żółty 1 kg 25 kg
42 Serek waniliowy 130g 900 szt.
43 Sok 100% w butelce 200 ml 1150 szt.
44 Śmietana 18% tłuszczu 370 ml 40 litry
45 Śmietana 12% tłuszczu 370 ml 20 litry
46 Sos koperkowy do surówek 9 g 40 szt.
47 Włoszczyzna suszona 100 g 10 kg
48 Uniwersalna przyprawa do zup i sosów 1kg 30
kg
49 Zioła prowansalskie 10g 20 szt.

W przypadku gdy wykonawca oferuje asortyment w opakowaniach zawierających inną ilość niż wskazana w formularzu
cenowym należy to zaznaczyć w tymże formularzu, a ilość jednostek przeliczyć na wymaganą przez zamawiającego, do
dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
4.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
załączniku Nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

03142500-3 - Jaja

15831600-8 - Miód

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.5.) Wartość części: 22604,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.3. część 3 zamówienia – „Mięso i produkty mięsne”
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

L.p. Asortyment Wielkość opakowania Zapotrzebowanie j.m.
1 Karczek bez kości Luz 120 kg
2 Kielbasa wiejska Luz 60 kg
3 Kiełbasa krucha Luz 60 kg
4 Wołowina gulaszowa Luz 25 kg
5 Mięso mielone I gat z łopatki Luz 20 kg
6 Kiełbasa parówkowa extra Luz 30 kg
7 Szynka wieprzowa b/k Luz 65 kg
8 Schab wieprzowy b/k Luz 200 kg
9 Wołowina extra udziec luz 25 kg
10 Pałka z kurczaka Luz 200 kg
11 Filet z kurczaka luz Luz 200 kg
12 Kurczak świeży cały Luz 240 kg

W przypadku gdy wykonawca oferuje asortyment w opakowaniach zawierających inną ilość niż wskazana w formularzu
cenowym należy to zaznaczyć w tymże formularzu, a ilość jednostek przeliczyć na wymaganą przez zamawiającego, do
dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
4.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
załączniku Nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

15112100-7 - Świeży drób

4.5.5.) Wartość części: 26186,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.4. część 4 zamówienia – „Warzywa i owoce”
Przedmiot zamówienia obejmuje szczególności:

L.p. Asortyment Wielkość opakowania Zapotrzebowanie j.m.
1 Banany kl I Luz 350 kg
2 Buraki surowe kl I Luz 150 kg
3 Gruszka kl I Luz 180 kg
4 Jabłka kl I Luz 800 kg
5 Kapusta pekińska kl I Luz 180 kg
6 Kapusta czerwona kl I Luz 120 kg
7 Kapusta biała w głowach kl. I Luz 80 kg
8 Kapusta kiszona pakowana w plastikowe wiaderko 3kg 80 szt.
9 Mandarynki kl I Luz 150 kg
10 Marchew Luz 250 kg
11 Pietruszka korzeń kl I Luz 40 kg
12 Pory kl I luz 15 szt.
13 Pieczarka świeża kl I Luz 60 szt.
14 Seler korzeń kl I Kg 40 kg
15 Sałata masłowa kl I Luz 60 szt.
16 Śliwka Luz 200 kg
17 Ziemniaki Luz 1500 kg
18 Ogórek zielony Luz 80 kg

W przypadku gdy wykonawca oferuje asortyment w opakowaniach zawierających inną ilość niż wskazana w formularzu
cenowym należy to zaznaczyć w tymże formularzu, a ilość jednostek przeliczyć na wymaganą przez zamawiającego, do
dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
4.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
załączniku Nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 16533 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.5. część 5 zamówienia – „Mrożonki- Ryby, warzywa mrożone”
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

L.p. Asortyment Wielkość opakowania Zapotrzebowanie j.m.
1 Brokuł mrożony 2,0 kg 40 kg
2 Płaty rybne miruna 6,8 kg 180 kg
3 Fasolka szparagowa – mrożona 2,0 kg 40 szt.
4 Kalafior mrożony 2,0 kg 20 szt.
5 Kotlety rybne burgery minimum 65% ryby 6kg 60 kg
6 Mieszanka warzywna 7 składników 2,0 kg 40 szt.
7 Paluszki rybne mrożone minimum 65% ryby 6kg 100 kg
8 Frytki mrożone 2,5 kg 300 kg
W przypadku gdy wykonawca oferuje asortyment w opakowaniach zawierających inną ilość niż wskazana w formularzu
cenowym należy to zaznaczyć w tymże formularzu, a ilość jednostek przeliczyć na wymaganą przez zamawiającego, do
dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
4.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
załączniku Nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.5.) Wartość części: 13942 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 1) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie 1 części w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w terminie składania ofert wpłynęła następujące oferty złożone przez Wykonawców:
oferty Nazwa/imię i nazwisko oraz adres Wykonawcy Podstawa odrzucenia:

Część 2 zamówienia – „Różne produkty spożywcze”

1. P.H.U. "Plusik" Sebastian Mularczyk, Mostowa 12,
97-570 Przedbórz
NIP 7722222736 Oferta nie podlega ocenie z uwagi na jej odrzucenie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 i w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp i art. 226 ust. 1 pkt 5) w zw. z art. 7 pkt 29) ustawy Pzp. i pkt. 13.12 SWZ

W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29961,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29961,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29961,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KELMES Sp. z o.o., Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732087725

7.3.3) Ulica: Włókiennicza 20/22

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29961,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-23 do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17516,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17516,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17516,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „KELMES Sp. z o.o., Sp. Komandytowa"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732087725

7.3.3) Ulica: Włókiennicza 20/22Włókiennicza 20/22

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17516,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-23 do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12645 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18144,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12645 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ser - Wika Spółka JawnaPrzedsiębiorstwo Wielobranżowe Ser - Wika Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730074200

7.3.4) Miejscowość: Kamionka 48

7.3.5) Kod pocztowy: 98-260

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12645 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-23 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.