Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwację eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie sieciowego, wielodostępnego systemu informatycznego (oprogramowania) ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 348 86 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.niedzialek@um.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwację eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie sieciowego, wielodostępnego systemu informatycznego (oprogramowania) ...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e273de6-8c20-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00329388/38/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Konserwacja i nadzór oprogramowania autorskiego - utrzymanie systemu PZGiK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podst. art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy PZP.
Firma Comarch S.A. jest jedynym producentem oprogramowania Comarch ERGO w Polsce, której przysługują całościowe i wyłączne prawa majątkowe do oprogramowania Comarch ERGO, wyłączne prawo do udzielania licencji na oprogramowanie Comarch ERGO, w tym do upoważnienia podmiotów osób trzecich do udzielenia dalszych licencji (sublicencji) na oprogramowanie Comarch ERGO. Comarch S.A. przysługują wyłączne prawa do modyfikacji i jakiejkolwiek ingerencji w kod źródłowy oprogramowania Comarch ERGO, jak i integracje z innym oprogramowaniem....
c.d. w: Informacje dodatkowe - pkt 2.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-9.271.1.43.2022.AN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie sieciowego, wielodostępnego systemu informatycznego (oprogramowania) do prowadzenia spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków, planowania i zagospodarowania przestrzennego – Comarch ERGO.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) usuwanie w siedzibie Zamawiającego błędów systemu i błędów krytycznych systemu,
2) poprawianie przez Wykonawcę danych w bazie danych, jeśli niepoprawne zapisy powstały na skutek błędnego działania systemu, niejednoznacznego określenia w posiadanych instrukcjach obsługi funkcji systemu lub, gdy system nie umożliwia poprawienia ewentualnych niepoprawnych zapisów,
3) pomoc i doradztwo przy rozwiązywaniu problemów napotykanych podczas użytkowania systemu, oprogramowania narzędziowego niezbędnego do jego prawidłowego działania jak
i administrowania oraz konfigurowania bazy danych,
4) udzielenie licencji na dokumentację do systemu oraz modyfikacje systemu wykonane w okresie realizacji niniejszej umowy, w tym wprowadzone w wyniku usunięcia błędów systemu i błędów krytycznych systemu,
5) wydanie Zamawiającemu zmodyfikowanej w wyniku realizacji zadań, o których mowa
w pkt 1 i 2, aktualnej dokumentacji technicznej, administracyjnej oraz użytkownika,
6) zapewnienie optymalnej pracy bazy danych jak i całego systemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch Polska SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120705696
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 39A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-22 do 2023-10-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. c.d. treści rozpoczętej w pkt 3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki: Jednocześnie Comarch S.A. na potrzeby realizacji usługi asysty technicznej oprogramowania Comarch ERGO, wdrożonego w ramach umowy INF/45/2017 z dnia 22 września 2017 r., udzielił COMARCH POLSKA SA, jako jedynemu podmiotowi, prawa do udzielania licencji na oprogramowanie Comarch ERGO, jak i dokonywania jakichkolwiek ingerencji w kod źródłowy oprogramowania, wyłącznie na potrzeby realizacji ww. usługi.
Wobec powyższego, zawarcie umowy na asystę techniczną oprogramowania Comarch ERGO możliwe jest jedynie z firmą Comarch Polska SA, al. Jana Pawła II 39A, 31-864 Kraków.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa i montaż mebli oraz krzeseł na potrzeby Urzędu Miejskiego w Koszalinie
- "Wykonywanie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji o charakterze elektroenergetycznym w obiektach budowlanych PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, oraz pilnych robót elektroenergetycznych".
- Przebudowa DW 173 w m. Ostrowice
- Dostawa materiałów biurowych i papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych do apteki szpitalnej Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Sukcesywna dostawa detalicznych ilości paliw płynnych dla pojazdów egzaminacyjnych Zachodniopomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Stargardzie
- KPO2-D1-1.3 - Zakup przedłużenia 1000 szt. licencji na aktualnie posiadane rozwiązania antywirusowe ESET wraz z podniesieniem do wersji ESET PROTECT ELITE
- Świadczenie usługi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania SIMPLE.ERP, SIMPLE.HCM, XPRIMER.BI, WSO2 ESB, DOCUSAFE wraz z bazami danych eksploatowanych w Politechnice Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Lubiszyn
- "Cyberbezpieczne Koronowo: Część 1 - Zakup urządzeń sieciowych wraz z usługą wdrożenia, Część 2 - Modernizacja istniejącego klastra danych wysokiej dostępności."
- Dostawy w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.