eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rozogi › Utrzymanie i zagospodarowanie terenów zieleni mienia komunalnego gminy Rozogi w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i zagospodarowanie terenów zieleni mienia komunalnego gminy Rozogi w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rozogi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kętrzyńskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Rozogi

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-114

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 7226 002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rozogi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rozogi.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rozogi.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i zagospodarowanie terenów zieleni mienia komunalnego gminy Rozogi w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc692cfe-99b1-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00009667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550049

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Odnosząc się do przesłanek określonych w ustawie ZGK w Rozogach Sp. z o.o. jest osobą prawną, zaś jednym wspólnikiem Spółki, który posiada 100% udziałów jest Gmina Rozogi, będąca w postępowaniu o udzieleni zamówienia publicznego Zamawiającym. Gmina sprawuje nad Spółką kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej przez zamawiającego nad własnymi jednostkami. Brak jest bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Gmina jako jedyny wspólnik odgrywa decydującą rolę w zakresie celów strategicznych i obszarów działalności Spółki, sprawuje kontrolę dotyczącą zarządzania sprawami Spółki.
Wskazać należy iż Spółka została powołana w celu wykonywania zadań własnych Gminy w sferze użyteczności publicznej, polegającej na zaspokajaniu potrzeb zbiorowych wspólnoty w zakresie: utrzymania czystości. Z przedstawionych przez Spółkę informacji wynika, że średni przychód osiągnięty przez Spółkę z zadań powierzonych przez Gminę Rozogi za lata 2022-2023 wynosić będzie ok 93% łącznego przychodu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROŚ.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166650,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Do obowiązków wykonawcy należeć będzie:
1. współpraca z Zamawiającym,
2. zapewnienie bezpieczeństwa, w tym bezpieczeństwa osób trzecich oraz ponoszenia odpowiedzialności materialnej za szkody wynikłe w związku z wykonywanymi pracami, wchodzącymi w zakres niniejszej umowy.
3. Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.,
4. Zapewnienie sprzętu spełniającego wymogi i normy techniczne niezbędne do wykonania prac objętych niniejszą umową,
5. Wykonanie prac objętych niniejszą umową zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem, należytą starannością, przy zachowaniu obowiązujących przepisów prawa, norm i standardów oraz na warunkach określonych w niniejszej umowie.
6. Właściwe postępowanie z odpadami zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, ustawy
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wraz z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
7. Ponoszenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wynikłe ze złego wykonawstwa i zabezpieczenia robót.
8. posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
9. przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie;
10. niezwłoczne przystąpienie do realizacji robót związanych z usunięciem zagrożeń bezpieczeństwa na terenach mienia komunalnego, określonych przez Zamawiającego jako pilne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179982,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179982,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179982,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Rozogach Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451847475

7.3.3) Ulica: Wojciecha Kętrzyńskiego 22

7.3.4) Miejscowość: Rozogi

7.3.5) Kod pocztowy: 12-114

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179982,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.