Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00321911/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
- 2021/BZP 00329486/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-23
- 2021/BZP 00336427/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie – przesyłek rejestrowanych wychodzących z MZZL – zadanie A, przesyłek nierejestrowanych wychodzących z MZZL– zadanie B”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 296 07 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,69361,086384a62184db7d4749dda82410dec6.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie – przesyłek rejestrowanych wychodzących z MZZL – zadanie A, przesyłek nierejestrowanych wychodzących z MZZL– zadanie B”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9508505-5dad-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321911/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.115.2021.JŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 236400,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: przesyłki rejestrowane wychodzące z Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych – zadanie A;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia – został zawarty w załączniku nr 2a do SWZ;
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA – 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 03.01.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
4.5.5.) Wartość części: 200945,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: przesyłki nierejestrowane wychodzące z Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych– zadanie B;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia: – został zawarty w załączniku nr 2b do SWZ;
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA – 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 03.01.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
4.5.5.) Wartość części: 35455,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części I zamówienia
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 04.01.2022 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na część I zamówienia nie została złożona żadna oferta.
Z uwagi na powyższe Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części II zamówienia
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 04.01.2022 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na część II zamówienia nie została złożona żadna oferta.
Z uwagi na powyższe Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PEŁNOMOCNIKA ZAMAWIAJĄCEGO - Gminę Sosnowiec – Miasto posiadające prawa powiatu, al. Zwycięstwa 20, 41 – 200 Sosnowiec
2. Pełna nazwa zadania brzmi: „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie – przesyłek rejestrowanych wychodzących z Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych– zadanie A, przesyłek nierejestrowanych wychodzących z Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych– zadanie B” - znak sprawy: WZP.271.1.115.2021.JŁ
3.Zamówienie prowadzone było w trybie art 275 ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 359 pkt 2) ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w roku 2026 dla potrzeb Urzędu Miasta Mława
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługi pocztowe
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy w Purdzie.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





