eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wielkopolski › Laboratoria Przyszłości



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Laboratoria Przyszłości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W JANOWCU WIELKOPOLSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000566144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 8

1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 20 23 072

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spjanowiecwlkp@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjanowiec.szkolnastrona.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Oświatowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Laboratoria Przyszłości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91853170-6191-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00300408/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Laboratoria Przyszłości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W prowadzonym postępowaniu pn.:"Laboratoria przyszłości" na dostawę części elementów wyposażenia Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kosciuszki w Janowcu Wielkopolskim do upływu terminu tj. do dnia 14.12.2021 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego w dniu 14.12.2021 r. Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-14610-fcdf404c-567e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.271.1.2.2021/7

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1801,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia szkolnego w ramach programu pn.:"Laboratoria Przyszłości" w budynku Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Janowcu Wielkopolskim, ul. Szkolna 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu pn.;"Laboratoria Przyszłości" nr SP.271.1.2.2021/7 prowadzonego w trybie z wolnej ręki tj. do dnia 27.12.2021 o godz.9:00 Wykonawca GRANITAN, Łomianki zgodnie z Zaproszeniem do negocjacji z dnia 23.12.2021 r. nie podjął próby negocjacji. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie nr. SP.271.1.2.2021/7 na podstawie art. 255 pkt 8 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na techniczne problemy z wypełnieniem formularza Zamawiający informuje, że w dniu 23.12.2021 w BZP/2021 00328658/01 zostało zamieszczone Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na realizację przedmiotowego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.