eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedźna › Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2021.



Ogłoszenie z dnia 2021-02-22

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00009384 z dnia 2021-02-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2021.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEDŹNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 131

1.5.2.) Miejscowość: Miedźna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-227

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 322116196

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@miedzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miedzna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2021.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a64d74b-7108-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001473/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art. 214 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp; Zamawiający w 2020 udzielił zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2020/2021, w trybie regulaminowym, adekwatnie do szacunkowej wartości zamówienia. W grudniu 2020 warunki atmosferyczne nie wskazywały na konieczność zwiększenia kwoty na zabezpieczenie zadania. W styczniu 2021 zaobserwowano pogorszenie warunków atmosferycznych. Zamawiający nie był w stanie stwierdzić końcem roku 2020, iż wykonanie zadania przekroczy zabezpieczona kwotę. Należność Wykonawcy w styczniu 2021 przekroczyła planowane środki za wykonanie zadania, co zmusiło Zamawiającego do ich zwiększenia na kwotę 160 000,00 zł brutto. W konsekwencji Zamawiający przekroczy próg ustawowy 130 000,00 zł. W związku z koniecznością zapewnienia ciągłości zimowego utrzymania dróg i parkingów na terenie Gminy Miedźna,Zamawiający nie jest w stanie przeprowadzić postępowania w trybie konkurencyjnym z ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 92592,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Poprzez zimowe utrzymanie dróg i parkingów w powyższych rejonach rozumie się:a) powiadomienie o prowadzeniu akcji czynnej i utrzymywanie kontaktu telefonicznego z koordynatorem (sołtysi), 24 godz. /dobę, co oznacza, że: - wykonawca musi być w dyspozycji sprzętowej i osobowej 24 godz. /dobę, - czas reakcji na każde wezwanie zamawiającego (koordynatora) nie może być dłuższy niż 0,5 h od momentu wezwania, - przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca oraz osoby wyznaczone do odśnieżania muszą być wyposażeni w środki łączności telefonicznej (telefon komórkowy- warunek konieczny), co pozwoli na stały, 24 godz./dobę kontakt z Zamawiającym.b) bieżące odśnieżanie ulic,c) usuwanie gołoledzi i gładzi śniegowej z zastosowaniem środków: - piasku, stale - w miejscach wyżej wymienionych, lub - środków chemicznych w postaci stałej lub zwilżonej (soli drogowej typu chlorek sodu lub magnezu lub wapnia) – na żądanie Zamawiającego w wyznaczonych miejscach, - mieszaniny piasku i w/w środków chemicznych - na żądanie Zamawiającego w wyznaczonych miejscach. Gładź śniegową (utwardzoną, ujeżdżoną warstwę śniegu) należy usuwać poprzez posypywanie kruszywem naturalnym lub sztucznym o uziarnieniu do 4 mm,d) w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania pojazdów oraz postępowania zgodnie z „Instrukcją oznakowania robót w pasie drogowym” i przepisami BHP. Za szkody powstałe z tytułu nieprawidłowego oznakowania robót lub nieprzestrzegania przepisów BHP odpowiedzialny jest Wykonawca,e) do obowiązków Wykonawcy będzie należało również informowanie Zamawiającego o przebiegu prowadzenia akcji w postaci dostarczenia protokołu pracy oddzielnie dla każdego rejonu potwierdzonego przez koordynatora akcji. Protokół powinien zawierać:- datę prowadzenia prac,- rodzaj wykonanej pracy,- ilość godzin,- imię i nazwisko operatora,- miejsce pracy, - potwierdzenie wykonania należytego usługi przez Koordynatora (sołtysi),f) liczba dni pozostawania w gotowości do podjęcia pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-RIS Roman Szkorla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9371259010

7.3.3) Ulica: Al. Młyńska 20

7.3.4) Miejscowość: Dankowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-331

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie prowadzono za pośrednictwem platformy przetargowej bez publikacji.
2021-02-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.