eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockDostawa elementów opakowań transportowych - bębnów (hoboków) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM



Ogłoszenie z dnia 2021-02-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00009178 z dnia 2021-02-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elementów opakowań transportowych - bębnów (hoboków) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.polatom.pl/ www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność naukowa i prace badawczo-rozwojowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa elementów opakowań transportowych - bębnów (hoboków) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3adbd480-5eec-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009178

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002789/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/P/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 520000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:dostarczenie do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM opakowań transportowych tj. bębnów (hoboków) z blachy stalowej do pakowania radiofarmaceutyków (bez transportu) z nadrukiem, spełniających wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne i inne warunki, szczegółowo określone w specyfikacji technicznej. Bębny (hoboki) powinny być lakierowane zewnętrznie/wewnętrznie na wymagany kolor oraz opatrzone nadrukiem między tłoczeniami wzmacniającymi pobocznicy wg specyfikacji dołączonej do SWZ.Kolor lakierowania bębna (hoboka) i nadruk Zamawiający będzie określał każdorazowo w zamówieniu. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie przez okres 1 roku od daty podpisania umowy, w systemie zleceń jednostkowych, w terminach podyktowanych zapotrzebowaniem Zamawiającego i każdorazowo przez niego wskazywanych.Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianych opakowań zawarta jest w Załączniku A do SIWZ.Wykonawca w trakcie trwania umowy dostarczy Zamawiającemu: 5 000 sztuk - bębnów (hoboków) barwy niebieskiej; 1 000 sztuk - bębnów (hoboków) barwy szarej;jako zamówienie podstawowe, ponadto opcjonalnie Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania prawa opcji. Na dostarczone elementy opakowań Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji przez okres 6 miesięcy od daty potwierdzonej dostawy.1.1 Opcjonalnie, przed upływem terminu zakończenia realizacji zamówienia Zamawiający będzie mógł dodatkowo zamówić do 20% ilości zamówienia podstawowego tj. do 1200 sztuk bębnów (hoboków) w kolorze niebieskim lub szarym. Dodatkowe dostawy będą uzależnione od realizowanych przez Zamawiającego zleceń produkcyjnych. 1.2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszego wykorzystania wyżej wymienionej, szacunkowo określonej ilości zamawianego asortymentu zaś Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści.1.3 Wykonawca dla hoboków ustali jedną cenę jednostkową niezależnie od ich koloru, nadruku lub przynależności do zamówienia podstawowego czy też zamówienia z prawa opcji.1.4 Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi Zamawiający.1.5 Szczegółowe ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy, wskazanym w wykazie osób do kontaktów jako osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia.1.6 Każda dostawa częściowa będzie potwierdzana dokumentem PZ - przyjęcia na magazyn podpisanym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 1.7 W przypadku, gdy w trakcie przygotowywania wysyłki swoich produktów Zamawiający stwierdzi niezgodność przedmiotu niniejszego zamówienia z wymaganymi dla niego parametrami lub zauważy inne usterki i wady uniemożliwiające uznanie przyjętej już dostawy za zgodną z SIWZ, wadliwa część dostawy zostanie zwrócona do Wykonawcy na jego koszt. 1.8 W miejsce zwróconych do Wykonawcy dostaw, o których mowa w powyższych punkcie 1.7, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowe, wolne od wad, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.1.9 Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane po prawidłowym zrealizowaniu ostatniej dostawy przedmiotu zamówienia oraz po sporządzeniu protokołu końcowego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.1.10 Płatność na rzecz Wykonawcy z tytułu wykonania zamówienia będzie realizowana częściowo, po każdej prawidłowo wykonanej dostawie potwierdzonej protokołem przyjęcia na magazyn.1.11 Płatność na rzecz Wykonawcy zamówienia będzie zrealizowana na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin płatności faktury nie może być krótszy niż 30 dni od daty jej wystawienia, z zastrzeżeniem, że doręczenie faktury nastąpi na co najmniej 23 dni przed tak określonym terminem płatności, a w przypadku niezachowania tego terminu, termin płatności przedłuża się automatycznie o czas opóźnienia dostarczenia faktury. Wzór prawidłowo wystawionej faktury znajduje się w Załączniku nr 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44616000-1 - Bębny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 637632

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 637632

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 637632

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Opakowań Tarnopak Sp. z o.o.

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 108

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 637632,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-02-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.