eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakrzewoPrzygotowywanie i dostarczanie posiłków do Przedszkola "Leśne Duszki" w Zakrzewie w roku 2025.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Przedszkola „Leśne Duszki” w Zakrzewie w roku 2025.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE LEŚNE DUSZKI W ZAKRZEWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: PRZEDSZKOLE PUBLICZNE LEŚNE DUSZKI W ZAKRZEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634509135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 57

1.5.2.) Miejscowość: Zakrzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@doradztwo-przetargi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zakrzewoprzedszkole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e90927be-4a73-4045-8fde-5ed3b36b9f50

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Przedszkola „Leśne Duszki” w Zakrzewie w roku 2025.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e90927be-4a73-4045-8fde-5ed3b36b9f50

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00009089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224265/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowywanie i dostarczanie posiłków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590915

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa przygotowania i dostarczania posiłków (śniadanie, obiad dwudniowy oraz podwieczorek) dla 80 dzieci w wieku 3-6 lat do Przedszkola Publicznego „Leśne Duszki” w Zakrzewie w roku 2025.
1a. Realizacja zamówienia po kwotach jednostkowych za dany posiłek, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy, do kwoty jaką Zamawiający dysponuje na realizację zamówienia. Do porównania ofert przyjęta będzie wartość oferty wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o szacunkową ilość posiłków.
2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Podział zamówienia na części, prowadziłby do nadmiernych trudności technicznych lub nadmiernych kosztów wykonania zamówienia lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
3. Zamawiający planuje, że w trakcie trwania umowy (od dnia zawarcia umowy, ale nie wcześniej niż od dnia 02.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.,) należy dostarczyć (wartości szacunkowe): 80 szt. śniadań, 80 szt. obiadów dwudaniowych, 80 szt. podwieczorków – okres szkolny; w okresie dyżuru wakacyjnego (01.07.2025r. do 31.07.2025r.) dziennie 70 porcji dostarczanych posiłków: śniadań, obiadów dwudaniowych oraz podwieczorków. Łączna szacowana ilość posiłków – 17800 szt.
UWAGA!
Wykonawca jest zobowiązany do przywożenia posiłków 2 x dziennie: osobno śniadanie (przygotowane w całości do wydania) osobno obiad dwudaniowy wraz z podwieczorkiem (przygotowane w całości do wydania).
Przedszkole nie dysponuje odpowiednimi miejscem i sprzętem do przechowywania posiłków lub ich częściowego przygotowywania i podgrzewania.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku nr 1a – Szczegółowy opis zamówienia oraz Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MNIAMCATERING TN Tomasz Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631138885

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.