eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Dowóz uczniów do szkół i odwóz ze szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha w roku 2022 realizowanych w formie biletów miesięcznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół i odwóz ze szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha w roku 2022 realizowanych w formie biletów miesięcznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486752823

1.5.8.) Numer faksu: 486752106

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaprzysucha.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół i odwóz ze szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha w roku 2022 realizowanych w formie biletów miesięcznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f093d86d-528d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006391/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów do szkół i odwóz ze szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha w roku 2022 realizowanych w formie biletów miesięcznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294262/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PAO.26.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 348921,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych obejmujących dowóz i odwóz dzieci oraz świadczenie opieki w trakcie dowozu uczniów do szkół i odwozu ze szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha w roku 2022 realizowany w formie biletów miesięcznych. Przewóz uczniów będzie realizowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
1. Lokalizacja placówek oświatowych:
1.1. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przysusze, ul. Krakowska 76, (PSP1),
1.2. Zespół Placówek Oświatowych w Przysusze,(ZPO), a) budynek ul. Warszawska 45;
1.3.Publiczna Szkoła Podstawowa w Skrzyńsku, ul. Wjazdowa 9, (PSPSk),
1.4.Niepubliczny Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy, Przysucha,
ul. Przemysłowa 5 (NSOSW).
2.Szacunkowa liczba uczniów dojeżdżających - 306
Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie. Szczególnie w przypadku wystąpienia w trakcie danego miesiąca trwania umowy nadzwyczajnych okoliczności, wywołanych siłą wyższą, w szczególności takich jak wprowadzenie stanu nadzwyczajnego, które to okoliczności będą powodowały konieczność wstrzymania wykonania świadczenia usług przewozowych świadczonych na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę w sposób określony w projekcie Umowy – stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ lub też wprowadzone zostanie w związku z pandemią koronawirusa SARS CoV–2, wywołującego chorobę Covid – 19, tzw. zdalne nauczanie w szkołach - wówczas Wykonawca będzie uprawniony do otrzymania za ten miesiąc wynagrodzenia częściowego w wysokości proporcjonalnej do ilości dni wykonania usługi, iloczynu ilości sprzedanych i wydanych uczniom biletów miesięcznych oraz stawki wskazanej.
Wykonawca zapewnia opiekę nad uczniami w czasie dowozu do szkoły i odwozu ze szkoły. Z przewozów będą korzystać dzieci przedszkolne, uczniowie szkół podstawowych, na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę, według otrzymanych od Zamawiającego informacji o liczbie uczniów uprawnionych do dowozu. Kontrolę uprawnień przejazdu osób korzystających z przewozów umownych wykonuje opiekun. Dopuszcza się przejazdy uczniów, którzy nie są uprawnieni do korzystania z bezpłatnego dowozu oraz sprzedaż im biletów. Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu szkolnego ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu do chwili przekazania ich wyznaczonemu przez dyrektora szkoły nauczycielowi - wychowawcy oraz za uczniów odwożonych od chwili odebrania ich do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na przystanku w swojej miejscowości. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą ich rodzice/prawni opiekunowie. Szczegółowe rozkłady godzin odwozu i dowozu uczniów na poszczególnych trasach są zawarte w załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godziny dowozu i odwozu uczniów.
Wykonawca do dowozu uczniów do szkół, ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich i odpowiednio oznakowane. Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących, dostosowaną do ilości dowożonych osób. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego oraz spełniać wymogi normy emisji spalin EURO 4. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252399,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252399,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252399,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS Kielce Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9592003303

7.3.3) Ulica: Korczyn 138

7.3.4) Miejscowość: Strawczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252399,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.