Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00057450/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-18
- 2021/BZP 00066396/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61415 88 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10d46f22-b7a0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057450/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.201.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz spółki Za-rząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w zakresie: przyjmowania, sortowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i zwrotów przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego usytuowanej w Poznaniu przy ul. Matejki 57 i terenowych Punktów Obsługi Klienta Zamawiającego, o których mowa w pkt. 6.10 niniejszej SWZ 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym obejmujących przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie: a) przesyłek listowych o wadze do 2 000 g i wymiarach (liczonych z tolerancją +/- 2 mm): maksymalnych – 900 mm, stanowiących sumę długości, szerokości i wysokości, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 600 mm, a w przypadku przesyłki listowej w formie rulonu 1040 mm, stanowiących sumę długości i podwójnej średnicy, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 900 mm, minimalnych – 170 mm w przypadku przesyłki listowej w formie rulonu, stanowiących sumę długości i podwójnej średnicy, przy czym największy wy-miar nie może być mniejszy niż 100 mm, minimalnej stronie adresowej – 90 x 140 mm.
b) paczek pocztowych o masie do 10 000 g i wymiarach, z których żaden nie przekracza 1 500 mm, a suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie przekracza 3 000 mm. 2) zwrot do siedziby Zamawiającego lub do siedzib terenowych Punktów Obsługi Klienta Zamawiającego przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia odbiorcy; 3) odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego i terenowych Punktów Obsługi Klienta Zamawiającego i dostarczanie ich do placówki pocztowej Wykonawcy. 3. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1) przesyłki listowe: zwykłe – przesyłki nierejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, zwykłe priorytetowe – przesyłki nierejestrowane, będące przesyłkami najszybszej kategorii, polecone – przesyłki rejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, polecone priorytetowe - rejestrowane, będące przesyłkami najszybszej kategorii, polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki rejestrowa-ne, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru, polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki rejestrowane, będące przesyłkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru, 2) paczki: polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – rejestrowane, niebędące paczkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru, polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) –rejestrowane, będące paczkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru, 4. Wyszczególnienie rodzajów przesyłek listowych, paczek, zwrotów przesyłek niedoręczonych oraz przewidywane przez Zamawiającego ich szacunkowe ilości, w okresie realizacji zamówienia, zostały zawarte w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SWZ. Wskazane w nim ilości są wielkościami maksymalnymi i stanowią element niezbędny, którego celem jest porównanie ofert i wybór oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych przesyłek. W przypadku wyczerpania ilościowego limitu wysłanych przesyłek listowych i paczek dla danych pozycji, Zamawiający ma prawo do zwiększenia tych limitów wykorzystując kwoty odpowiadające niewysłanym przesyłkom listowym i paczkom w innych pozycjach. Zamawiający określa minimalny zakres zamówienia na 65% łącznej ilości przesyłek określonych w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ. 5. Zamawiający przewiduje, iż w zakresie przesyłek listowych rejestrowanych i nierejestrowanych, tak będących jak i niebędących przesyłkami najszybszej kategorii, miejsce doręczenia 90% przesyłek znajdowało się będzie w granicach administracyjnych Miasta Poznania. 6. Warunki świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia: 1) Z zachowaniem szczegółowych wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej SWZ, Zamawiający wymaga od Wykonawców realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1041) oraz obowiązujących aktów wykonawczych; 2) Przesyłki powinny być doręczane z zachowaniem podanych poniżej maksymalnych wskaźników terminowości. Termin doręczenia określany jest jako D+n, gdzie „D” oznacza dzień nadania, a „n” liczbę dni od dnia nadania do dnia doręczenia przesyłki pocztowej włącznie:
D+2 – dla przesyłek pocztowych będących przesyłkami najszybszej kategorii
D+4 – dla przesyłek pocztowych niebędących przesyłkami najszybszej kategorii,
Powyższe oznacza, że terminem doręczenia przesyłki będącej przesyłką najszybszej kategorii, która została nadana np. w poniedziałek jest środa tego samego tygodnia, a przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii, która została nadana np. w poniedziałek jest piątek tego samego tygodnia. Do liczby dni określających termin doręczenia nie wlicza się sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Określone powyżej wskaźniki terminowości doręczania przesyłek odnoszą się jedynie do przesyłek krajowych; 3) Zamawiający wymaga, aby usługa doręczania przesyłek listowych i paczek świadczona była do każdego, wskazanego przez Zamawiającego, adresu w Polsce i poza granicami kraju. W zakresie przesyłek nadawanych poza granice Rzeczypospolitej Polskiej wystarczającym jest dostarczanie przez Wykonawcę tych przesyłek do każdego miejsca w państwach będących stronami Ósmego protokołu dodatkowego do Konstytucji Światowego Związku Pocztowego, Pierwszego protokołu dodatkowego do Regulaminu Generalnego Światowego Związku Pocztowego wraz z załącznikiem – Regulaminem wewnętrznym Kongresów oraz Światowej Konwencji Pocztowej (Dz.U. z 2014 r., poz.1824); 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz wymaga, z zastrzeżeniem pkt 6.5 niniejszej SWZ, aby punkty odbioru przesyłek niedoręczonych pod wskazany przez Zamawiającego adres (awizowanych), znajdowały się /na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej/ na terenie każdej gminy lub gminy sąsiedniej w stosunku do adresu odbiorcy przesyłki; 5) Zamawiający wymaga, aby na terenie Miasta Poznania, punkty odbioru przesyłek niedoręczonych pod wskazany przez Zamawiającego adres (awizowanych), usytuowane były w takiej ilości i rozmieszczeniu, aby przynajmniej jeden taki punkt przy-padał na każde 20 000 mieszkańców; 6) Jeżeli punkty odbioru przesyłek niedoręczonych Wykonawcy - zarówno tych, o których mowa w pkt 6.4 jak i w pkt 6.5 – znajdują się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza i jednocześnie działalność ta jest działalnością dominującą, musi on posiadać wyodrębnione stanowisko do obsługi klientów w zakresie usług pocztowych; 7) Zamawiający wymaga, aby punkty odbioru przesyłek niedoręczonych (awizowanych), które odpowiadają wymogom określonym w pkt 6.4 i w pkt 6.5 niniejszej SWZ, były czynne przynajmniej 5 dni w tygodniu, przy czym na obszarze Miasta Po-znania przez co najmniej 8 godzin dziennie. Jeżeli w tygodniu przypada dzień ustawowo wolny od pracy, liczba ta może być odpowiednio niższa. Punkty odbioru przesyłek niedoręczonych muszą być w sposób widoczny i czytelny oznaczone logo Wykonawcy; 8) Wykonawca, poprzez swojego upoważnionego przedstawiciela, świadczyć będzie usługi odbioru przesyłek przeznaczonych do wysyłki z siedziby Zamawiającego, pięć razy w tygodniu – tj. codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach od 1300 do 1400; 9) Wykonawca, poprzez swojego upoważnionego przedstawiciela, świadczyć będzie usługi odbioru przesyłek przeznaczonych do wysyłki z terenowych Punktów Obsługi Klienta Zamawiającego, pięć razy w tygodniu – tj. codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Godziny odbioru przesyłek przeznaczonych do wysyłki z terenowych Punktów Obsługi Klienta Zamawiającego zostaną uzgodnione z Wykonawcą. 10) Terenowe Punkty Obsługi Klienta Zamawiającego usytuowane są w Poznaniu w niżej wyszczególnionych lokalizacjach: POK Nr 1 – ul. Brzask 3 (parter), POK Nr 2 – os. Piastowskie 77 (I piętro), POK Nr 3 – ul. 23 Lutego 4/6A (parter), POK Nr 4 – ul. Łozowa 26 (parter), POK Nr 5 – ul. Nehringa 2 (parter). 11) Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru z siedziby Zamawiającego i terenowych Punktów Obsługi Klienta Zamawiającego; 12) Przesyłki będą przekazywane Wykonawcy do wysyłki wraz z 2 egzemplarzami pocztowej książki nadawczej tj. rodzajowym i ilościowym zestawieniem korespondencji z wyszczególnieniem adresów; 13) Wykonawca będzie dostarczał zwrotnie do siedziby Zamawiającego oraz do Punktów Obsługi Klienta Zamawiającego, 1 egzemplarz pocztowej książki nadawczej, z adnotacją potwierdzającą ilość oraz określającą wagę poszczególnych przesyłek, pięć razy w tygodniu – tj. codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy), w dniu następnym po dniu nadania przesyłek, z uwzględnieniem godzin pracy Zamawiającego, tj.: poniedziałek 730 – 1700, wtorek – piątek 730-1530;
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do 02.06.2021r do godziny 13:00 nie złożono żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa samochodu ciężarowego, walca stalowego i ciągnika rolniczego z osprzętem i przyczepką transportową
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w roku 2026 dla potrzeb Urzędu Miasta Mława
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługi pocztowe
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy w Purdzie.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





