eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Pomorski › Dostawa samochodu ciężarowego o DMC ponad 3,5 t



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu ciężarowego o DMC ponad 3,5 t

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kamieniu Pomorskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812510511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowoprojektowana 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamień Pomorski

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 382 32 03

1.5.8.) Numer faksu: 91 321 27 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpkamien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.powiatkamienski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b14fa24-4eae-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu ciężarowego o DMC ponad 3,5 t

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b14fa24-4eae-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004931/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa samochodu ciężarowego o DMC ponad 3,5 t

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286176/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.3431.ZP.10.2021.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu ciężarowego o DMC ponad 3,5 tony.
2. Podany przebieg pojazdu należy zaokrąglić do pełnego tysiąca kilometrów w górę.
3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać następującym warunkom techniczno - użytkowym:
Moc silnika (wg. normy ISO 14396) lub innej równoważnej w zakresie maksymalnej mocy silnika Od 200KM
Rodzaj paliwa Olej napędowy
Rodzaj napędu 6x6, 6x4, 6x2, 4x4, 4x2
Ładowność użytkowa 10,0÷15,0 ton
Rok produkcji od 2006
Wyposażenie Stalowa skrzynia ładunkowa - samowyładowcza;
Możliwość montażu:
- instalacji do podłączenia dodatkowego oświetlenia pracy pługa odśnieżnego;
- oświetlenia ostrzegawcze min. dwa światła ostrzegawcze przednie i możliwość podłączenia min. jednego tylnego światła ostrzegawczego (pomarańczowe, LED);
- homologowanego układ zawieszenia do pługa odśnieżnego wraz z instalacją hydrauliczną i elektryczną
Parametry skrzyni ładunkowej Samowyładowcza trójstronna;
Długość: od minimum 4,50 m
Szerokość: do 2,55 m;
Burty: od 40,0 cm do 100,0 cm (demontowane do platformy);
Platforma skrzyni ładunkowej z uchwytami do montażu pasów transportowych;
Kabina kierowcy zabezpieczona na całej wysokości przed przesunięciem się ładunku ze skrzyni.
Wymagania formalne i prawne Minimum 6 miesięczna gwarancja sprawności wszystkich podzespołów pojazdu, realizowana na warunkach określonych w umowie;
-Przygotowanie do rejestracji (wykonane wszelkie procedury formalne oraz uiszczone opłaty);
-Pojazd całkowicie wolny od praw osób trzecich, w szczególności nie będący przedmiotem zastawu i innych obciążeń na rzecz osób lub instytucji.

4. Oferowany pojazd musi być objęty gwarancją Wykonawcy obejmującą wszystkie podzespoły przez okres min. 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Warunki gwarancji obejmują także transport pojazdu do wyznaczonego przez Wykonawcę miejsca naprawy, jeżeli jego odległość od siedziby Zamawiającego przekracza 150 km drogą publiczną. Szczegółowe warunki gwarancji zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercedes Martruck Pojazdy Specjalne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161262

7.3.3) Ulica: Ks J. Londzina 47

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.