Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00366876/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka oczyszczalni ścieków na MOP Knurów-Wschód i MOP Knurów-Zachód przy autostradzie A1 oraz na MOP Proboszczowice przy autostradzie A4 wraz z budową systemu zagospodarowania ścieków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Myśliwska 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 258 65 25
1.5.8.) Numer faksu: (32) 259 87 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatkatowice@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka oczyszczalni ścieków na MOP Knurów-Wschód i MOP Knurów-Zachód przy autostradzie A1 oraz na MOP Proboszczowice przy autostradzie A4 wraz z budową systemu zagospodarowania ścieków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f236f16a-28a0-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227941/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozbiórka oczyszczalni ścieków na MOP Knurów-Wschód i MOP Knurów-Zachód przy autostradzie A1 oraz na MOP Proboszczowice przy autostradzie A4 wraz z budową systemu zagospodarowania ścieków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366876
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/KA.D-3.2411.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Zaprojektowanie (wykonanie dokumentacji projektowej) i wykonanie (realizację robót budowlanych) w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą „Rozbiórka oczyszczalni ścieków na MOP Knurów-Wschód i MOP Knurów-Zachód przy autostradzie A1 oraz na MOP Proboszczowice przy autostradzie A4 wraz z budową systemu zagospodarowania ścieków.
Zamówienie realizowane w formule „projektuj i buduj ”.
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do :
a) wykonania wszystkich niezbędnych opracowań projektowych, wraz z uzyskaniem koniecznych opinii, warunków technicznych i wszelkich uzgodnień niezbędnych do wykonania tych opracowań (dalej jako „Dokumentacja projektowa”) oraz uzyskania wszelkich pozwoleń, zezwoleń, decyzji i dokonania zgłoszeń niezbędnych do wykonania robót budowlanych objętych niniejszą Umową oraz opisanych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (zwanym dalej „PFU”),
b) wykonania z należytą starannością robót budowlanych (dalej zwanych „Robotami”) na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego Dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz z poszanowaniem postanowień zawartych w uzyskanych decyzjach, pozwoleniach, warunkach, opiniach i uzgodnieniach oraz innych dokumentach, mających związek z procesem budowlanym dla realizowanych Robót wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w okresie wykonywania Robót na podstawie opracowanej Dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp.W niniejszym postępowaniu, po dokonaniu i uprawomocnieniu się wyboru oferty, pismem z dnia 25.09.2024 r. zaproszono do podpisania umowy Wykonawcę BUDREN Sp. z o.o. którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie podpisał umowy i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.” Z art. 263 ustawy Pzp wynika, że: „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.”
W niniejszym postępowaniu Zamawiający podjął decyzję o odstąpieniu od zastosowania art. 263 ustawy Pzp. Posłużenie się przez ustawodawcę sformułowaniem „może dokonać ponownego badania i oceny ofert” powoduje, że decyzja w tym względzie należy do Zamawiającego. W przypadku podjęcia decyzji o niedokonywaniu ponownego badania i oceny ofert zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp (tak m.in. Komentarz do ustawy: PZP red. Jaworska 2023, wyd. 5/M. Jaworska, Gawrońska-Baran Andrzela i in., Prawo zamówień publicznych. Komentarz aktualizowany).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5965500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6014700,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego kompleksu czterech mroźni automatycznych typu Cobra, jednej mroźni regałowej oraz jednej mroźni paletowej
- Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
- Dostawa fabrycznie nowego ekstraktora automatycznego ultradźwiękowego dla Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg - Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Katowicach
- "Udzielanie usług w zakresie transportu sanitarnego dla Centrum Psychiatrii w Katowicach"
- Usługa obsługi technicznej urządzeń drukujących oraz systemu wydruku centralnego wraz z dostawą dwóch urządzeń wielofunkcyjnych.
- Usługi sprzątania i utrzymywania czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbud.ujęcia wody w Gł-zach - Przeb. zbiorników reten.dla rzecznego ujęcia wody, Odtworz. połączenia rurociągu wody surowej przechodzącego przez rzekę wraz z infrastr. teletech. w trybie zapr. i wyb.
- "Przebudowa Placu Wolności w Nowogardzie wraz z instytucjami kultury i infrastrukturą turystyczną" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji budowy sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Czesława Kamińskiego w Siedlcach
- Przebudowa drogi gminnej nr 201052G -Stare Miasto w ramach RFRD
- "Opracowanie dokumentacji projektowych"
- Opracowanie dok. projekt. oraz wyk. robót bud. i instalacyjnych wraz z dostawą mebli w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmujących remont pomieszczeń w Bud. Lab. i Gł. Wydz. Farmaceutycznego GUMed
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.