Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00641368/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
- 2024/BZP 00655732/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów, terenu i mienia należącego do Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790676010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Adama Czerniewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 423 28 07; 516 187 244
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.pisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdpisz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów, terenu i mienia należącego do Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54de088c-5073-4c13-866b-c85273a09098
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012627/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów, terenu i mienia należącego do Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641368
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.3210.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 188553,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie bezpośredniej ochrony obiektów, terenu i mienia w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu przy ul. Czerniewskiego 6 w 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 98341140-8 - Usługi dozorowania
4.5.5.) Wartość części: 226328,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie monitorowania obiektów, terenu i mienia z dojazdem grup interwencyjnych w bazie Obwodu Drogowego Nr 2 w Orzyszu przy ul. Polnej 18 w 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 5592,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a oferta z najniższą ceną, spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5399,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5399,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5399,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ochrony "OMEGA" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360789690
7.3.3) Ulica: Fabryczna 5
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5399,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-03 do 2026-01-02INNE PRZETARGI Z PISZA
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do zabiegów laparoskopowych i endoskopowych oraz specjalistycznych materiałów opatrunkowych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu
- Dostawa samochodu osobowego przeznaczonego do obsługi obwodów drogowych.
- Modernizacja stadionu miejskiego w Piszu - etap II
- Zakup aparatu ultrasonograficznego
- Remont (wzmocnienie) poboczy na drodze powiatowej Nr 1642N w miejsc. Wojnowo.
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez masowych oraz stałej ochrony mienia obiektów dla Gliwickiego Klubu Sportowego Piast SA
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia
- Usługa nadzoru przy użyciu alarmu wraz z grupą interwencyjną w Oddziałach Urzędu Statystycznego w Warszawie
- Usługa ochrony osób i mienia na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów, mienia wraz z monitorowaniem systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach CEA - Filharmonia Gorzowska
- Świadczenie usług w zakresie technicznej i fizycznej ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.