eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości - wyposażenie i sprzęt warsztatowy.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości – wyposażenie i sprzęt warsztatowy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978063144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 52 ul. Piaskowa

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 27 69

1.5.8.) Numer faksu: 68 385 27 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs3-sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs3-sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zs.bip.sulechow.pl/bipkod/006

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła Podstawowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości – wyposażenie i sprzęt warsztatowy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4a4a025-4de7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00279315/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284212/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP3.DG.271.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 130712,61 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76354,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości, w tym fabrycznie nowe, nie używane następujące wyposażenie podzielone na 2 zadania tj.:
1) ZADANIE I, w tym:
a) bezprzewodowy pistolet do klejenia na gorąco
b) stół warsztatowy/montażowy/stolarski
c) nakładka/nadbudowa/tylna ścianka do stołu
d) stolik meblowy do warsztatu
e) pojemnik warsztatowy
f) tablica ścieralne
g) szafa na narzędzia
h) akumulatorowa wiertarko - wkrętarka z akcesoriami
i) wiertarka stołowa (kolumnowa) z akcesoriami
j) piła taśmowa z akcesoriami
k) skrzynki narzędziowe
l) stacja lutownicza
m) szlifierka stołowa
n) imadło ślusarskie z kowadłem
o) piła ramowa kątowa ukośnica do drewna/metalu
p) wyrzynarka stołowa do drewna
q) szczypce z wymiennymi 5 matrycami do zaciskania konektorów + wielofunkcyjny ściągacz do izolacji
r) nożyce do blachy
s) bity do wkrętarki akumulatorowej
t) komplet pilników iglaków
u) suwmiarka
v) młotek ślusarski szczypce precyzyjne (półokrągłe)
w) taśma miernicza
x) przymiar stalowy
y) kątownik stolarski
z) kątomierz
aa) nóż do cięcia (ostrze chowane)
bb) taśma miernicza
cc) zestaw wkrętaków (śrubokrętów)
dd) zestaw tarników do drewna (zdzieraki)
ee) strug do drewna
ff) młotek gumowy
gg) wypalarka i lutownica do drewna
hh) piła ramowa do metalu
ii) obcęgi
jj) szczypce precyzyjne wydłużone
kk) szczypce boczne
ll) zestaw pilników ślusarskich (zdzieraki)
mm) waga elektroniczna
nn) cyrkiel ślusarski traserski na ołówek
oo) rysik traserski prosty
pp) zestaw wierteł do metalu
qq) punktaki do metalu
rr) sztyfty do pistoletu do kleju 11 mm, 18 szt.
ss) zestaw wierteł do drewna
tt) tarcze do szlifierki
uu) zestaw dłut
vv) taker
ww) zszywki do takera
xx) zasilacz warsztatowy
yy) drewno
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a – formularz cenowy – odpowiednio do zadania.
3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem do siedziby zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Sulechowie przy ul. Piaskowej 52.
4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiającego.
5. Wyposażenie zostało opisane przez określenie minimalnych wymagań co oznacza, że dopuszczalne jest dostarczenie wyposażenia posiadającego parametry na wymaganym przez zamawiającego poziomie lub lepsze od opisanych.
6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzęt i wyposażenie to minimum 12 miesięcy. Gwarancja musi być wystawiona na sprzęt wykorzystywany w szkole.
7. Zamówienie finansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”.
8. Zamówienie jest jedną z części całego zamówienia dotyczącego doposażenia Szkoły Podstawowej Nr 1 w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedno lub wszystkie zadania.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
15. Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia zakresu przedmiotu umowy
w stosunku do wartości przedmiotu umowy.
16. Zgodnie z art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2021, poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środku publiczne, które Zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna

43812000-8 - Piły

43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym

4.5.5.) Wartość części: 74706,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości, w tym fabrycznie nowe, nie używane następujące wyposażenie podzielone na 2 zadania tj.:
ZADANIE II, w tym:
a) szczotka druciana
b) papier ścierny k40
c) papier ścierny k80
d) papier ścierny k120
e) papier ścierny k200
f) papier ścierny k240
g) gwoździe
h) wkręty
i) nakrętka
j) podkładki
k) cyna w rolce+ kalafonia
l) ostrza łamane wymienne
m) ołówek stolarski
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a – formularz cenowy – odpowiednio do zadania.
3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem do siedziby zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Sulechowie przy ul. Piaskowej 52.
4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiającego.
5. Wyposażenie zostało opisane przez określenie minimalnych wymagań co oznacza, że dopuszczalne jest dostarczenie wyposażenia posiadającego parametry na wymaganym przez zamawiającego poziomie lub lepsze od opisanych.
6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzęt i wyposażenie to minimum 12 miesięcy. Gwarancja musi być wystawiona na sprzęt wykorzystywany w szkole.
7. Zamówienie finansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”.
8. Zamówienie jest jedną z części całego zamówienia dotyczącego doposażenia Szkoły Podstawowej Nr 1 w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedno lub wszystkie zadania.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
15. Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia zakresu przedmiotu umowy
w stosunku do wartości przedmiotu umowy.
16. Zgodnie z art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2021, poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środku publiczne, które Zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna

4.5.5.) Wartość części: 1648,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73635,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78749,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73635,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eSzydłowski Łukasz Szydłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022036400

7.3.3) Ulica: Piekarska 1

7.3.4) Miejscowość: Zielęcice

7.3.5) Kod pocztowy: 49-353

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73635,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia – zadanie II kwotę 2 028,00 zł brutto natomiast cena oferty najkorzystniejszej opiewa na kwotę 3 384,96 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3384,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3975,36 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.