Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00453760/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportu publicznego po terenie Gminy Pabianice z dofinansowaniem z budżetu Gminy Pabianice w 2023 roku oraz w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pabianice reprezentowana przez Wójta Gminy Pabianice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@pabianice.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pabianice.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.pabianice.gmina.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu publicznego po terenie Gminy Pabianice z dofinansowaniem z budżetu Gminy Pabianice w 2023 roku oraz w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27250a24-6b14-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00008415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026454/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług transportu publicznego po terenie Gminy Pabianice z dofinansowaniem z budżetu Gminy Pabianice w 2023 roku oraz w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453760/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPP.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Trasa nr 1 Pabianice - Janowice (Lutomiersk) - Pabianice1. Przebieg trasy:
- Pabianice ul. Zamkowa/ul. Staszewskiego,
- Pabianice ul. Wspólna/ul. Łukowa
- Petrykozy - ośrodek zdrowia,
- Kudrowice - Petrykozy,
- Kudrowice OSP,
- Kudrowice 69,
- Kudrowice PKS,
- Wola Żytowska - świetlica,
- Żytowice 20,
- Żytowice OSP,
- Janowice 53
2. Długość trasy: 13 km (długość kursu - 26 km)
3. Minimalna ilość kursów: 8 w dni robocze;
4. Godziny kursowania: 5.00 – 20.00
Uwaga: przez 1 kurs rozumie się przejazd od Pabianic do Janowic i z Janowic do Pabianic (2 x trasa).
Minimalna ilość miejsc w autobusie 18
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 230000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Trasa nr 2 Pabianice - Rydzyny - Pabianice1. Przebieg trasy:
- Pabianice ul. Kilińskiego/SDH,
- Pabianice ul. Kilińskiego stadion/cmentarz,
- Bychlew szkoła Bychlew,
- Bychlew 77/Bychlew 78,
- Władysławów,
- Terenin,
- Pawlikowice I krzyżówka,
- Pawlikowice I 68,
- Pawlikowice I ogrody działkowe,
- Róża,
- Pawlikowice II Mini Market,
- Pawlikowice II krzyżówka,
- Pawlikowice II szkoła,
- Pawlikowice II kościół,
- Rydzyny Biesaga,
- Rydzyny - skrzyżowanie Jadwinin,
- Rydzyny sklep,
- Rydzyny las - krańcówka
2. Długość trasy: 19 km (38 km - długość kursu)
3. Minimalna ilość kursów: 6 w dni robocze;
4. Godziny kursowania: 5.00 – 18.00
Uwaga: przez 1 kurs rozumie się przejazd od Pabianic do Rydzyn i z Rydzyn do Pabianic (2 x trasa).
Minimalna ilość miejsc w autobusie – brak wymagań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196784,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510624,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196784,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU OLA - TOMASZ TRZESZCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471704621
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196784,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227862,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 508314,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227862,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE NKM MARIUSZ NOWAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100871016
7.3.4) Miejscowość: Rydzyny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE NKM MARIUSZ NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE NKM MARIUSZ NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227862,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Zakup sprzętu medycznego specjalistycznego stanowiącego wyposażenie stanowiska do znieczulania i wentylacji wspomaganej/zastępczej (...) w ramach Programu inwestycyjnego (...)
- Budowa chodników i przystanków autobusowych w drogach powiatowych
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2 - Zadanie 5.
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
- Dowóz uczniów do szkół od 02.09.2024 do 27.06.2025
- Dostawa żwiru na drogi gminne na terenie gminy Orla
- Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Wilczyn w roku szkolnym 2024/2025.
- Usługi w zakresie dowozu dzieci z terenu gminy Sadki do jednostek oświatowych w okresie od 1 września 2024 roku do czerwca 2025 roku - 1 rok szkolny"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.