eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Urządzenie, utrzymanie i obsługa na terenie gminy Oława Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z zagospodarowaniem odpadów w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Urządzenie, utrzymanie i obsługa na terenie gminy Oława
Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
wraz z zagospodarowaniem odpadów w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. M. J. Piłsudskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 313 30 44

1.5.8.) Numer faksu: 71 72 34 634

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@gminaolawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaolawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/529300

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Urządzenie, utrzymanie i obsługa na terenie gminy Oława
Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
wraz z zagospodarowaniem odpadów w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c24a87f-38a0-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008152

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002145/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utworzenie i prowadzenie na terenie gminy Oława Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274031/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.11.2021.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest urządzenie, utrzymanie i obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, zwanym dalej PSZOK na terenie gminy Oława wraz z zagospodarowaniem we własnym zakresie lub przekazaniem zebranych odpadów w celu zagospodarowania uprawnionym podmiotom, na nieruchomości stanowiącej własność Wykonawcy lub co do której Wykonawca posiada tytuł prawny (np. użytkowanie wieczyste, umowa dzierżawy, najmu, użyczenia).

2. W PSZOK przyjmowane będą od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Oława odpady komunalne, które zostały wyszczególnione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.

3. PSZOK musi spełniać następujące wymagania:

1) lokalizacja na terenie położonym w obrębie geodezyjnym gminy Oława, oznaczonym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem P lub U/P bądź na przeznaczonym terenie (dopuszczalne zagospodarowanie i działalność na terenie gminy Oława),
2) lokalizacja umożliwiająca dojazd dla mieszkańców z możliwością zaparkowania przy lub na terenie PSZOK,
3) wymagana powierzchnia działki minimum 1000 m2.
4) teren ogrodzony, oświetlony, utwardzony, wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ww. punktu, zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami m.in. ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne oraz spełniający wymagania prawne dot. emisji hałasu i zanieczyszczeń, warunków sanitarnych, budowlanych, bhp i ppoż.
5) wyposażony w co najmniej dwie wagi z ważnymi świadectwami zgodności i legalizacją Głównego Urzędu Miar, w tym:
a) jedną wagę samochodową, najazdową bądź paletową umożliwiającą określenie wagi przyjmowanych w punkcie odpadów (przy założeniu, że odpady będą dostarczane do punktu także pojazdami),
b) jedną wagę analityczną umożliwiającą dokładne określenie wagi przyjmowanych w punkcie odpadów o małych gabarytach i wadze,
6) wyposażony w odpowiednią ilość i rodzaj kontenerów i pojemników do oddzielnego gromadzenia wyselekcjonowanych frakcji odpadów wymienionych w załączniku nr 1A do SWZ. Dopuszcza się w zamian za kontenery i pojemniki utworzenie zabezpieczonych miejsc do magazynowania odpadów wielkogabarytowych, gruzu budowlanego oraz zużytych opon,
7) miejsca magazynowania zebranych odpadów komunalnych będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz chroniące zebrane odpady przed wpływem czynników atmosferycznych.
8) posiadać odpowiedniej wielkości plac manewrowy pozwalający na swobodny dostęp pojazdów dowożących jak też wywożących odpady,
9) posiadać w miejscu ogólnie dostępnym tablicę informacyjną zawierającą dane Wykonawcy /pełna nazwa, adres i nr telefonu/, wykaz rodzajów i ilości przyjmowanych odpadów komunalnych, dni i godziny pracy PSZOK, Regulamin PSZOK.

4. Wykonawca jest obowiązany, w związku z realizacją zadania, do:
1) wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
• ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 888)
• Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 779 ze zm.)
• Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1219 ze zm.)
• Ustawą z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1850),
• Ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz.U. 2021 poz. 624 ze zm.)
• ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzeniami wydanymi na ich podstawie;
2) usuwanie odpadów (transport i zagospodarowanie poza instalacją lub we właściwej instalacji), ponoszenie wszystkich kosztów związanych z utworzeniem i funkcjonowaniem PSZOK, a także wszystkich kosztów związanych z zagospodarowaniem przyjętych odpadów,
3) uzyskania wszystkich wymaganych decyzji; w szczególności posiadania pozwolenia na użytkowanie PSZOK, zgodnie z obowiązującymi przepisami (jeżeli jest wymagane prawem), posiadania stosownego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, w tym prowadzenia PSZOK oraz wpisu do BDO ( bazy danych o odpadach) , zgodnie z ustawą o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.), a w przypadku zagospodarowania odpadów we własnym zakresie zezwolenia na odzysk, recykling lub przetwarzanie odpadów zgodnie z w/w ustawą. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydaje się po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu lub po zakończeniu postępowania w sprawie zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, jeżeli są wymagane; posiadania wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
4) spełnienia wymagań między innymi obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, przepisów bhp i ppoż.,
5) opracowania Regulaminu PSZOK po uzgodnieniu jego treści z Zamawiającym i podania go do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Punktu oraz przekazanie Zamawiającemu do umieszczenia na stronie internetowej urzędu – przed urządzeniem PSZOK,
6) zapewnienia ciągłej obsługi PSZOK wraz z zabezpieczeniem pomieszczenia socjalnego o wielkości odpowiadającej ilości osób zatrudnionych, wyposażonego w: sanitariat, energię elektryczną, bieżącą wodę, ogrzewanie,
7) zapewnienia pracy PSZOK w dniach roboczych przez co najmniej 6 godzin w tym jeden dzień roboczy do godziny 19.00, soboty w godzinach od 9.00 do 15.00.
8) nieodpłatnego przyjmowania wszystkich wymienionych w załączniku nr 1A do SWZ, odpadów komunalnych dostarczonych przez Zamawiającego oraz mieszkańca/właściciela nieruchomości zamieszkałej na terenie gminy Oława, po okazaniu dokumentu potwierdzającego zamieszkanie na terenie gminy Oława oraz potwierdzenie dokonywania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi za poprzedni miesiąc,
9) każdorazowego zważenia i odnotowania w ewidencji masy, rodzaju, kodu odpadu i daty ich dostarczenia do PSZOK wraz ze wskazaniem osoby, która dostarczyła do PSZOK odpady ; powyższa ewidencja powinna zawierać również informacje o sposobie dalszego wykorzystania odpadów i powinna być prowadzenia w formie elektronicznej lub papierowej,
10) wydawania każdorazowo, w formie papierowej, osobom przekazującym odpady do PSZOK, karty przyjęcia odpadów wraz z wagą przyjętych odpadów,
11) prowadzenia rejestru przyjmowanych w PSZOK odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, i dacie ich dostarczenia do PSZOK,
12) utrzymania czystości i porządku na terenie PSZOK: selektywnie zebrane odpady komunalne powinny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych, przekazywane do instalacji odzysku,
13) przekazywanie odpadów zielonych do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK). Koszty przekazania odpadów do IPOK ponosi Wykonawca.
14) potwierdzeniem czynności określonych w pkt 13 będzie karta przekazania odpadów,
15) prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem niniejszego zamówienia, sporządzanie rocznych sprawozdań oraz przekazywanie ich do Zamawiającego. Sprawozdania należy składać zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami w ustawowym terminie określonym w ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
16) przekazywanie Zamawiającemu informacji w zakresie : wykazu posesji, z których zostały dostarczone odpady, ich rodzaj i ilość oraz potwierdzenie ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach.
17) zapewnienie osiągnięcie poziomów (w danym roku) recyklingu oraz przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów: papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło na poziomie 50%, inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe na poziomie 70%, z zastrzeżeniem, że poziom będzie obliczany na podstawie wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów .W przypadku zagospodarowania odpadów we własnym zakresie Wykonawca wystawi dokumenty potwierdzające odzysk ( DPO) lub dokumenty potwierdzające recykling (DPR), a w przypadku przekazania innym podmiotom odpadów w celu ich zagospodarowania uzyska od nich DPO lub DPR i przekaże podmiotom, które dostarczyły odpady, a kopie dokumentów przekaże Zamawiającemu;
18) utrzymywania w odpowiednim stanie technicznym i higieniczno-sanitarnym, pojemników oraz terenu całego Punktu;
19) ponoszenia wszystkich kosztów związanych z utworzeniem i funkcjonowaniem PSZOK.
20) Do Wykonawcy będzie należeć przekazanie projektu regulaminu funkcjonowania PSZOK-u w wersji papierowej i elektronicznej w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy.
5. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi projekt (wzór) umowy - załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620445,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620445,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620445,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MAK-MET Stanisław Juśkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121000831

7.3.3) Ulica: Kasztanowa 2

7.3.4) Miejscowość: Oława

7.3.5) Kod pocztowy: 55-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 620445,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.