eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzyminŚwiadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.-II



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.-II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZYMINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002159934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Weteranów 31

1.5.2.) Miejscowość: Radzymin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@radzymin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.radzymin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1a252e7-2324-434c-9c36-c6c0aec6371a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.-II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1a252e7-2324-434c-9c36-c6c0aec6371a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012804/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w 2025 r. j

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667285

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.026.9.2024.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 46 miesięcznie w okresie od dnia 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 22080,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 84 miesięcznie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 40320,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 100 miesięcznie w okresie od dnia 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 18 miesięcznie w okresie od dnia 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 8640,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 60 miesięcznie w okresie od dnia 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 28800 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 42 miesięcznie w okresie od dnia 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 20160 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 69 miesięcznie w okresie od dnia 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 33120 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 1 zamówienia kwotę: 22080,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez Kontraktor Sp. z o.o. ul. Mrzeżyńska 10, 60-446 Poznań NIP 7792406097 wynosi 26440,80 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 4360,80 zł.
Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
wynosi 40848,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 18768,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26440,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40848,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 2 zamówienia kwotę: 40320,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez Kontraktor Sp. z o.o. ul. Mrzeżyńska 10, 60-446 Poznań NIP 7792406097 wynosi 48283,20 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 7963,20 zł.
Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
wynosi 74592,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 34272,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48283,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74592 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 3 zamówienia kwotę: 48000,00 zł brutto.

Cena oferty złożonej przez Kontraktor Sp. z o.o. ul. Mrzeżyńska 10, 60-446 Poznań NIP 7792406097 wynosi 57480,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 9480,00 zł.

Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
wynosi 88800,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 40800,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88800 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 4 zamówienia kwotę: 8640,00 zł brutto.

Cena oferty złożonej przez Kontraktor Sp. z o.o. ul. Mrzeżyńska 10, 60-446 Poznań NIP 7792406097 wynosi 10346,40 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 1706,40 zł.

Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
wynosi 15984,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 7344,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10346,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15984 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 5 zamówienia kwotę: 28800,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez Kontraktor Sp. z o.o. ul. Mrzeżyńska 10, 60-446 Poznań NIP 7792406097 wynosi 34488,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 5688,00 zł.
Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
wynosi 53280,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 24480,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34488 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53280 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 6 zamówienia kwotę: 20160,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez Kontraktor Sp. z o.o. ul. Mrzeżyńska 10, 60-446 Poznań NIP 7792406097 wynosi 24141,60 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 3981,60 zł.
Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
wynosi 37296,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 17136,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24141,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37296,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 7 zamówienia kwotę: 33120,00 zł brutto.

Cena oferty złożonej przez Kontraktor Sp. z o.o. ul. Mrzeżyńska 10, 60-446 Poznań NIP 7792406097 wynosi 39661,20 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 6541,20 zł.

Cena oferty złożonej przez BPR Consulting Paulina Rydz ul. Radwańska 27/2u, 90-540 Łódź NIP 7632055973
wynosi 61272,00 zł. i przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania o 28152,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39661,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61272 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.