Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00112674/01 - Wynik z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Regionalnego Centrum Sportowego Sp. z o.o. – Basen Odkryty w Lubinie w sezonie letnim 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM SPORTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390934223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Odrodzenia 28 B
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768460828
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rcslubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcslubin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Regionalnego Centrum Sportowego Sp. z o.o. – Basen Odkryty w Lubinie w sezonie letnim 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ce67b53-5f79-4a69-97d9-70eb3a4e1da4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://lubin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się drogą elektroniczną. Wszelkie oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje składa się wyłącznie przy użyciu: platformy zakupowej, znajdującej się pod adresem: https://lubin.ezamawiaiacy.pl , w zakładce „Korespondencja ”
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wykorzystuje platformę zakupową Marketplanet OnePlace. Pod pojęciem „platforma zakupowa” należy rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń, zwane dalej „Platformą” lub „Systemem”.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://lubin.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalne Centrum Sportowe Sp. z o.o. , ul. Odrodzenia 28b, 59-300 Lubin, e-mail: biuro@rcslubin.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RCS.ZP.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Regionalnego Centrum Sportowego Sp. z o.o.- Basen Odkryty w Lubinie w sezonie letnim 2025:
a) zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z obszaru nadzorowanego,
b) wykonywaniu wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika, który stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
2. Zapewnienie warunków bezpieczeństwa musi być realizowane na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych oraz aktów prawnych wydanych na jej podstawie.
3. Szczegółowy zakres zadań oraz godziny pracy basenu odkrytego zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-15 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu wykonania zamówienia ze względu na sprzyjające warunki atmosferyczne maksymalnie do końca września 2025r.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu:1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, do wykonania usług w zakresie ratownictwa wodnego – zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi zrealizowane lub realizowane na obszarach wodnych lub innych rodzajów zbiornikach wodnych sztucznych bądź naturalnych, przez okres co najmniej 60 dni oraz, że wykazane usługi zostały (lub są wykonywane) wykonane należycie,
3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi odpowiednie uprawnienia w zakresie ratownictwa wodnego (co najmniej 14 osób) zgodnie z wymogami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
4. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 4 000 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowody (referencje bądź inne dokumenty) wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, określające, że wyszczególnione w Załączniku Nr 3 do SWZ usługi zostały wykonane należycie.
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ.
a) w przypadku kiedy wskazana osoba nie jest pracownikiem Wykonawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, należy złożyć pisemne oświadczenie tych osób o deklaracji współpracy z Wykonawcą co najmniej na czas realizacji przedmiotu zamówienia – według wzoru Załącznika nr 4a do SWZ,
b) oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 4b do SWZ, że osoby wskazane w wykazie osób posiadają wymagane uprawnienia
3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym w zakresie podstaw wykluczenia, zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SWZ,
4. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 4 000 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
5. Decyzja Ministra Spraw Wewnętrznych wyrażająca zgodę na wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego, lub zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, inny dokument uprawniający do wykonywania ratownictwa wodnego uzyskany na podstawie przepisów dotychczasowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 0/100)6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V zostają spełnione łącznie przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólnie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:a) zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na usługi objęte umową w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu umowy, wynagrodzenie zostanie zmodyfikowane proporcjonalnie o zmianę stawki,
b) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,
c) zmiany danych lub przekształcenia stron umowy,
d) wystąpienie zamówień dodatkowych, w trybie zgodnym z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, mogących mieć wpływ na realizację umowy,
e) w zakresie zmiany poszczególnych terminów wykonania w przypadku wystąpienia siły wyższej, lub sytuacji niezależnej od stron,
f) zmianę wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, lub zastosowania przez Wykonawcę preferencji cenowych,
g) ograniczenie ilości zleconych godzin w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia przerwy technologicznej,
h) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron,
i) w przypadku zmian dopuszczonych przepisami prawa, w szczególności art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://lubin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-20 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Wprowadzanie stałych organizacji ruchu na drogach powiatowych powiatu lubińskiego
- Utwardzenie nawierzchni na działce nr 97/1 w Szklarach Górnych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi w miejscowości Osiek ul. Wenus
- Przebudowa drogi wewnętrznej biegnącej śladem działki 2/4 ul. Aroniowa w Szklarach Górnych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1232D w miejscowości Lisiec, w zakresie budowy chodnika - ETAP I.
- Rozbiórka budynków kubaturowych stanowiących własność Gminy Miejskiej Lubin
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi zabezpieczenia ratowniczego na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni w II połowie 2025 roku
- Usługi ratownictwa wodnego na pływalni krytej i odkrytej Sport i Rekreacja Stalowa Wola Sp. z o.o. w latach 2025-2026
- Świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie ratownictwa wodnego w obiekcie krytej Pływalni Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA BASENIE LETNIM MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W BOLESŁAWCU W OKRESIE OD VI DO IX 2025 ROKU"
więcej: Służby ratownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.