Og³oszenie z dnia 2021-02-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00022866/01 - Wynik z dnia 2021-03-25
Og³oszenie nr 2021/BZP 00008091 z dnia 2021-02-17 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA INSTALACJI C.O. W PUBLICZNYM PRZEDSZKOLU NR 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Z³otów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791342
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Piasta 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 263 26 40
1.5.8.) Numer faksu: +48 67 265 00 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zlotow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bip.zlotow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA INSTALACJI C.O. W PUBLICZNYM PRZEDSZKOLU NR 2
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b6cb421a-70fe-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00008091
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00006052/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Przebudowa instalacji c.o. w Przedszkolu Publicznym nr 2
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zlotow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zlotow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dlasystemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247). Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach pdf .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ; 7Z. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max5MB. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu,zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik zpodpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecane jest wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego zeskompresowanych plików. 2.10. Nie nale¿y wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym, gdy¿ mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedzia³ania Platformy zakupowej zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adresurzad@zlotow.pl, z zastrze¿eniem ¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty i za³±czniki do oferty) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ.2.12. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski w Z³otowie, al. Piasta 1, 77-400 Z³otów, tel.: +48 (67) 263 21 49, 263 26 40;reprezentowany przez Burmistrza Miasta Z³otowa, zwany dalej Zamawiaj±cym”;2) Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony danych Osobowych: Pana Marcina Misztal, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ pod adresem e-mail: bhp@onet.pl; lub pisemnie kieruj±c korespondencjê na adres Zamawiaj±cego – Urz±d Miejski Z³otów, al. Piasta 1, 77-400 Z³otów;3) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia, opisanego w art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 19 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz.2019 ze zm. zwan± dalej ustaw± „Pzp”) w celu zwi±zanym z niniejszego postêpowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego – „Budowa miejsc parkingowych przy ul. Szpitalnej wraz z o¶wietleniem” , zwanego dalej „zamówieniem”;4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jako niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Zamawiaj±cym na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2019 r, poz. 869 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.3. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 2 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:1) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;2) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiaj±cym s± wspó³administratorami danych osobowych lub przetwarzaj± w imieniu Zmawiaj±cego dane osobowe ,jako podmioty przetwarzaj±ce;3) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.4. Zamawiaj±cy nie ma zamiaru przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowych.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane,zgodnie z art. 78 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym zudzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Dalsze informacje dotycz±ce obowi±zku informacyjnego RODO zamieszczone s± w SWZ w rozdziale I pkt 16.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zwi±zku z przetwarzaniem przez Zamawiaj±cego Pani/Pana danych osobowych nie przys³uguje Pani/Panu:1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;2) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.3) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji c.o. w Publicznym Przedszkolu nr 2. 1.1. Stan istniej±cy: Inwestycja jest realizowana pod potrzeby budownictwa publicznego (publiczne przedszkole Gminy Miasto Z³otów) zlokalizowanego, na terenie zabudowanym – dzia³ka nr ew. 44/21 obrêb 93 Z³otów. Obiekt przedszkola to budynek parterowy z czê¶ciowym podpiwniczeniem: kot³ownia i pomieszczenia magazynowe. Pomieszczenia funkcyjne: sale, zaplecza sanitarne, kuchnia, zaplecze administracyjne zlokalizowane jest w jednym poziomie, w kondygnacji parteru. Budynek ocieplony, wybudowany w technologii ¶cian drewnianych z dachem p³askim w konstrukcji przekroi stalowych zimnogiêtych. Obecnie w przedszkolu ¼ród³em ciep³a jest istniej±cy kocio³ na paliwo gazowe o mocy od 110 kW do 246 kW. Rozprowadzenie ciep³a do grzejników z wykorzystaniem kana³ów podposadzkowych.1.2. Stan projektowany: Zakres inwestycji zak³ada wykonanie nastêpuj±cego zakresu prac: a) Roboty demonta¿owe: demonta¿ kot³ów, pomp, ruroci±gów stalowych, demonta¿ grzejników, wywóz z³omu. b) Roboty budowlane: przebicia przed przegrody budowlane, czê¶ciowe rozebrania posadzek i ¶cian. c) Roboty budowlane odtworzeniowe. d) Monta¿ kot³owni (2-kot³y) z armatur±. e) Wykonanie instalacji rozprowadzaj±cej ciep³o. f) Monta¿ grzejników nowych g) Monta¿ grzejników z demonta¿u. h) Budowlane roboty odtworzeniowe. i) Sprz±tania po wykonanym zakresie prac remontowych.Zakres inwestycji nie zak³ada robót remontowych w zakresie instalacji: sanitarnej, wody zimnej i cieplej wody u¿ytkowej.Uwagi: 1.3. Terminy realizacji: 1). Z uwagi na realizacjê robót w czynnym przedszkolu prace remontowe musz± zostaæ wykonane w terminie przerwy wakacyjnej, w tym przedszkolu planowanej od 01 lipca 2021 r. do 19 sierpnia 2021 r. 2). Od 20 sierpnia 2021 przedszkole wykona roboty przygotowawcze (ustawianie mebli, kompletowanie pomocy dydaktycznych oraz uzyska zgody administracyjne na u¿ytkowanie. 3). Fizyczne wyj¶cie dzieci na obiekt nast±pi w dnia 01 wrze¶nia 2021 r. 4). W/w terminy maj± charakter ostateczny. 5). Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wcze¶niejszego udostêpnienia frontu robót pod potrzeby wykonania prac które nie wp³yn± na prowadzenia normalnej dzia³alno¶ci przedszkola w tym prowadzenia zajêæ z dzieæmi, funkcjonowania kuchni i korzystania z wody ciep³ej i zimnej.6). Zakres prac:Wykonawca w ramach realizacji zobowi±zany jest do wykonania koñcowych robót porz±dkowych, robót „pod klucz” umo¿liwiaj±cych wprowadzenie dzieci.1.4. Media:Zamawiaj±cy deklaruje odp³atne udostêpnienie mediów (woda energia, elektryczna) wg. wskazañ liczników.Uwaga: Za³±czone przedmiary robót s± dokumentami pomocniczymi s³u¿±cymi do sporz±dzenia oferty.1.5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 8 do SWZ (dokumentacja projektowa, przedmiar i kosztorys ofertowy).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331110-0 - Instalowanie kot³ów
45432110-8 - K³adzenie pod³óg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów: 1) Cena (C) - waga kryterium 60 pkt ; 2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia - waga kryterium 40 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w rozdziale IV SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone poni¿ej.1.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e,¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 zadania – roboty polegaj±ce na wykonaniu lub remoncie instalacji wodno – kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 400.000,00 z³ brutto, które zosta³y wykonana w sposób nale¿yty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.; b) Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia osoby, które bêd± pe³niæ funkcje: - kierownika robót instalacyjnych – posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych bez ograniczeñ, - kierownika robót elektrycznych - posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z. zm.) lub inne, odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa. 1.2. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.1.3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyboremnajkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: 1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, wraz z za³±czonymi dowodami okre¶laj±cymi czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 6 do SWZ;2) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 4 do SWZ;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym (uproszczonym); 2.o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w Rozdziale IV oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III pkt 1.1.ppkt 4 i pkt 1.2. SWZ.3. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie,bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów . Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. 4.podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;5.podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdzabrak podstaw wykluczenia podwykonawcy (je¿eli zamawiaj±cy weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy).6. pe³nomocnictwo - rozdzia³ V pkt 1.7.1.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 8.000,00 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy 00/100 z³otych);2.Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. Poz. 299).4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w SBL Z³otów nr 20 8941 0006 0016 4975 2000 0020; z dopiskiem „Wadium – nr postêpowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania: 1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æza wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p. 2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium; 3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie; 4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zaniaofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert); 5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania; 6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Zamawiaj±cy, tj.: Gmina Miasto Z³otów. 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertêWykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu; 2) w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³oumocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty;3) Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:a) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;b) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,c) ustanowionego pe³nomocnika orazzakresu jego umocowania.1.8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynik a, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.1.8.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które robotybudowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2- 4 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ciniemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:1) w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia; 2) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w we wzorze umowy;3) w zakresie zmiany wykonawcy.Szczegó³owy zakres mo¿liwych zmian jest opisany we wzorze umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-04 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zlotow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-04 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) - waga 60 pkt cenanajni¿szabrutto*C = ------------------------------------------------ x 60 pkt cena oferty ocenianej brutto* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu a) podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym. b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. 2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia - waga 40 pkt3) Zamawiaj±cy przyzna punkty za „okres rêkojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia” w nastêpuj±cy sposób:a) 24 m-cy - 0 pkt; b) 48m-cy - 20 pkt c) 60 m-cy -40 pkt Uwaga!Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24 miesi±ce i d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, licz±c od daty odbioru koñcowego. Dalsze wyd³u¿enie okresu rêkojmi nie zwiêksza oceny w kryterium okresu rêkojmi 4.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± dodwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 4.5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Je¿eli zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane bêdzie wniesienie, przedzawarciem umowy, zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej (brutto)podanej w ofercie za wykonanie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.7.2.Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp tj.:- pieni±dzu;- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej,z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;- gwarancjachbankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.7.3.Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach wskazanych w art. 450ust. 2 ustawy Pzp.2021-02-17 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z Z£OTOWA
- "Bie¿±ce utrzymanie i konserwacja dróg le¶nych na terenie Nadle¶nictwa Z³otów - czê¶æ 3 - Le¶nictwa W±sosz i Le¶nik."
- Modernizacja pomieszczeñ Zak³adu Opiekuñczo-Leczniczego Szpitala Powiatowego im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie
- "Budowa infrastruktury edukacyjno-rekreacyjnej w parku w Miêdzyb³ociu"
wiêcej: przetargi w Z³otowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku u¿ytkowego na salê konferencj± dla Oddzia³u w Piotrkowie Trybunalskim £ódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
- Modernizacja lokalu w pawilonie us³ugowym na osiedlu Armii Krajowej 125, na potrzeby filii Biblioteki Raczyñskich
- Modernizacja sieci wodoci±gowej poprzez wymianê zasuw i hydrantów
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Maniowy, Gm. Czorsztyn
- Modernizacja pomieszczeñ wraz z sanitariatami i natryskami w strefie mokrej p³ywalni Centrum Sportu Raszyn.
- Usuniêcie i utylizacja s³upów energetycznych, stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Miasto Gniezno, pozosta³ych po rozbiórce linii napowietrznej elektroenergetycznej obs³uguj±cej stacjê uzdatniania wody
wiêcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.