Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00547189/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00558064/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa obuwia medycznego, odzieży chirurgicznej ..., odzieży dla ratowników medycznych ..., odzieży i obuwia roboczego (ochronnego) oraz umundurowania i obuwia służbowego portierów na 2024/25 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930090240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Weigla 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-981
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@4wsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wsk/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa obuwia medycznego, odzieży chirurgicznej ..., odzieży dla ratowników medycznych ..., odzieży i obuwia roboczego (ochronnego) oraz umundurowania i obuwia służbowego portierów na 2024/25 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51125d8b-7f23-45a9-a708-d7153cea3b92
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047924/83/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 ODZIEŻ, OBUWIE OCHRONNE I ROBOCZE, BIELIZNA OPERACYJNA BARIEROWA, ODZIEŻ, OBUWIE RATOWNIKÓW MEDYCZNYCH, UMUNDUROWANIE PORTIERÓW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547189
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WSzKzP.SZP.2612.93.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 Dostawa obuwia medycznego4.5.3.) Główny kod CPV: 18812300-7 - Obuwie lekkie z cholewkami z gumy lub z tworzyw sztucznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18813300-4 - Obuwie lekkie
18813200-3 - Pantofle
4.5.5.) Wartość części: 48895,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 Dostawa odzieży chirurgicznej operacyjnej i zestawów serwet chirurgicznych wielorazowego użytku4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18110000-3 - Odzież branżowa
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
39518200-8 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 56448,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Dostawa odzieży dla ratowników medycznych i kierowców pojazdów sanitarnych4.5.3.) Główny kod CPV: 18330000-1 - Koszulki i koszule
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18200000-1 - Odzież wierzchnia
18410000-6 - Odzież specjalna
4.5.5.) Wartość części: 22660,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakietu 4. Dostawa odzieży i obuwia roboczego (ochronnego) oraz umundurowania i obuwia służbowego portierów4.5.3.) Główny kod CPV: 18443000-6 - Nakrycia głowy i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18235400-9 - Kamizelki
18332000-5 - Koszule
18200000-1 - Odzież wierzchnia
18812300-7 - Obuwie lekkie z cholewkami z gumy lub z tworzyw sztucznych
18812000-4 - Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych
39514100-9 - Ręczniki
18830000-6 - Obuwie ochronne
18831000-3 - Obuwie z metalowymi ochraniaczami na palce
18223200-0 - Kurtki
18110000-3 - Odzież branżowa
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 47358,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68589,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69273,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69273,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO PRODUKCYJNA "ŚWIAT DZIECKA" Janusz Antoni Kowalski PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PROMEDYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482023256
7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 76
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69273,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53481,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53481,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53481,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARMEX ANDRZEJ JAFISZOW, WOJCIECH KAMIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423056720
7.3.3) Ulica: Ignatki 40B
7.3.4) Miejscowość: Kleosin
7.3.5) Kod pocztowy: 16-001
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GARMEX ANDRZEJ JAFISZOW, WOJCIECH KAMIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GARMEX ANDRZEJ JAFISZOW, WOJCIECH KAMIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53481,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28179,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28179,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28179,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MACIAK HENRYK MAXEL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120302575
7.3.3) Ulica: Bursaki 6A
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MACIAK HENRYK MAX-EL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
jakie przetargi wygrała firma
MACIAK HENRYK MAX-EL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28179,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55218,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55218,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55218,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE HANDLOWOUSŁUGOWE "MAKLER" ZPCHR KAPYSZEWSKI MAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650011419
7.3.3) Ulica: ul. Polna 19A
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55218,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 37 we Wrocławiu.
- Dostawa mebli biurowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Dostawa serwerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- 194/2025 Dostawa sprzętu medycznego diagnostycznego dla Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I I II STOPNIA IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sukcesywna materiałów zużywalnych
- DZIERŻAWA I SERWIS ODZIEŻY ROBOCZEJ
- Sukcesywna dostawa jednorazowych kompletów ubrań chirurgicznych, oraz materiałów medycznych, pościeli, podkładów, fartuchów, kocy dla USDK w Krakowie
- Zakup i dostawa bielizny jednorazowego użytku.
- Dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku, DZP.261.14.2025
- Zakup wyposażenia specjalnego dla nieetatowych grup realizacyjnych garnizonu dolnośląskiego
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.