Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00479270/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na praniu wodnym, czyszczeniu chemicznym, praniu odzieży skażonej epidemiologicznie, dezynfekcji obuwia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 156 385
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/34wog/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług polegających na praniu wodnym, czyszczeniu chemicznym, praniu odzieży skażonej epidemiologicznie, dezynfekcji obuwia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec0e45c1-755d-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479270
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/18/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług polegających na praniu wodnym, czyszczeniu chemicznym, praniu odzieży skażonej epidemiologicznie, dezynfekcji obuwia zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 6 do SWZ, który stanowi jego integralną część.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) pranie wodne z wykończeniem, w skład, którego wchodzi: krochmalenie, maglowanie oraz prasowanie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego;
2) pranie wodne z prasowaniem przedmiotów zaopatrzenia żywnościowego;
3) pranie wodne bez wykończenia przedmiotów zaopatrzenia mundurowego;
4) pranie wodne odzieży medycznej;
5) pranie wodne z wykończeniem pościeli i ubrań skażonych biologicznie osób poddanych kwarantannie oraz innych osób znajdujących się w punktach kwarantanny organizowanych przez jednostki wojskowe w rejonie zaopatrywania 34 WOG, na które składa się również krochmalenie, maglowanie, prasowanie, dezynfekcja, pakowanie przedmiotów po praniu i czyszczeniu, załadunek i rozładunek, transport do i z punktów kwarantanny Zamawiającego oraz zabezpieczenie worków przeznaczonych do przechowywania i transportu przedmiotów skażonych biologicznie;
6) czyszczenie chemiczne przedmiotów zaopatrzenia mundurowego;
7) pełną dezynfekcję obuwia gwarantującą neutralizację bakterii, pleśni i drożdży, eliminację alergenów i wirusów oraz nieprzyjemnych zapachów;
8) dokonywanie po praniu wstępnej selekcji przedmiotów zaopatrzenie mundurowego
i żywnościowego na kwalifikujące się do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania i pakowanie ich osobno;
9) pakowanie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego po praniu i czyszczeniu chemicznym asortymentowo w sposób określony w załączniku nr 6 do SWZ (załącznik nr 1 do umowy);
w ilościach zgodnych z formularzem kalkulacji oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia.
3. Wyprany przedmiot zamówienia powinien być czysty, suchy o świeżym zapachu bez plam pierwotnych i wtórnych, które powstały po wadliwym procesie prania lub też zabrudzonych w czasie transportu. Wykonawca podda przedmioty zamówienia płukaniu w płynie zapobiegającym elektryzowaniu się, wpływającym na miękkość i poprawiającym komfort użytkowania oraz zastosuje środki używane do prania posiadające aktualna opinię Państwowego Instytutu Sanitarnego lub inne równoważne dokumenty.
4. Pościel i ubrania skażone biologicznie osób poddanych kwarantannie oraz innych osób znajdujących się w punktach kwarantanny powinny zostać wyprane chemicznie lub wodnie w temperaturze co najmniej 60 stopni Celsjusza, z zastosowaniem środków dezynfekcyjnych, które nie mogą wywoływać podrażnień skóry i odczynów alergicznych lub maksymalnej temperaturze przewidzianej przez producenta przedmiotu;
5. Odbiór (przywóz) i rozładunek przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona własnym transportem z miejsc wskazanych w umowie (załącznik nr 4).
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283176,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283176,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283176,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Handlowo -Usługowa M&P Piotr Bochnak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PROJECT Małgorzata Michalska- Bochnak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 818-172-00-89
7.3.3) Ulica: Polna 36a
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PROJECT MAŁGORZATA MICHALSKA-BOCHNAK, PIOTR BOCHNAK SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283176,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-16INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wymiana centrali wentylacyjnej wraz z kompletną automatyką i agregatem skraplającym obsługującej aulę "P2"
- Odcinek O:Przebudowa DW Nr 896 Ustrzyki Dolne - Ustrzyki Górne polegająca na budowie chodnika w km 5+416-5+630 strona lewa, budowie zatoki autobusowej w km 5+607 str. lewa w m.Hoszów - II postępowanie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do miernika stresu OS30p+ w ramach realizacji projektu pn. "Innowacyjna metoda stymulacji wegetatywnego rozmnażania roślin na przykładzie żurawiny wielkoowocowej...
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu poprzez rozbudowę/przebudowę odc. DW polegająca na budowie dróg dla pieszych i rowerów na terenie woj. podkarpackiego Bukowsko, Nadolany.
- Dostawy soczewek wewnątrzgałkowych
- Zakup telefonów w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKS. USŁUG PRALNICZYCH W ZAKRESIE CZYSZCZENIA, PRANIA, PRASOWNIA I MAGLOWANIA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, RĘCZNIKÓW, KOCÓW, ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ, PRZED. MUNDUROWYCH.
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Usługa prania świadczona dla Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku.
- 29/ZP2024- Świadczenie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie i podległych mu placówek
- Usługa prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.