eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B i UL. WITA STWOSZA 1, 1A.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B i UL. WITA STWOSZA 1, 1A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Chrobry Głogów S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020094600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rudnowska 17B

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768356193

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@chrobry-glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrobry-glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Chrobry Głogów S.A.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sportowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B i UL. WITA STWOSZA 1, 1A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7000d408-708f-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466995/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym utrzymaniu czystości
Chrobry Głogów S.A. (Pływalnia Chrobry, Zespół Basenów Odkrytych, Hala Sportowa oraz
Budynek Zaplecza Piłkarskiego wraz z toaletami Stadionu) przy ul. Rudnowskiej 17A, 17B i ul.Wita Stwosza 1, 1A.
2.Szczegółowy opis zamówienia został określony w załącznikach do SWZ tj.
Załącznik nr 10 – dane dotyczące Pływalni Chrobry - wszystkie zadania, szczegółowy opis
zamówienia – harmonogram prac.
Załącznik nr 11 – dane dotyczące Zespołu Basenów Odkrytych - wszystkie zadania,
szczegółowy opis zamówienia – harmonogram prac.
Załącznik nr 12 – dane dotyczące Hali Sportowej i budynku Zaplecza piłkarskiego - wszystkie
zadania, szczegółowy opis zamówienia –harmonogram prac.
3.Wymagania dotyczące wykonania zamówienia.
3.1 Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot Umowy przy użyciu własnych: środków czystości i środków higienicznych oraz narzędzi i urządzeń technicznych.
3.2 Stosowane przez Wykonawcę środki czystości i środki higieniczne muszą być odpowiedniej jakości, skuteczne w stosowaniu, posiadające odpowiednie atesty , bezpieczne dla każdej zmywalnej powierzchni, rozkładalne, nietoksyczne, posiadające odpowiednio do przeznaczenia właściwości odtłuszczająco - myjące.
3.3 Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest okazać odpowiednie certyfikaty znaku bezpieczeństwa, deklaracje lub certyfikaty zgodności z Polską Normą Cech, aprobaty techniczne lub inne stosowne świadectwa na posiadane materiały, preparaty, urządzenia i narzędzia.
3.4 Stosowane przez Wykonawcę środki czystości muszą odpowiadać wymogom ustawy z dnia
25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2020 r., poz. 2289), tj. nie mogą zawierać substancji powodujących zagrożenie dla środowiska, zdrowia lub życia człowieka.
3.5 Narzędzia i urządzenia techniczne muszą być sprawne technicznie i bezpieczne, zgodne
z obowiązującymi wymaganiami i przepisami. Urządzenia techniczne wykorzystujące energię elektryczną muszą być energooszczędne.
3.6 W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania usługi spowodowanego stosowaniem nieodpowiednich środków czystości, narzędzi lub urządzeń technicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zmiany środków czystości, narzędzi lub urządzeń technicznych.
3.7 Wszyscy pracownicy Wykonawcy przewidziani do realizacji zamówienia, mają spełniać wymogi pod względem bezpieczeństwa i higieny pracy, a w szczególności mają zostać wyposażeni w odpowiednią odzież i obuwie robocze dostosowane do charakteru pracy.
3.8 Wykonawca ma obowiązek utrzymywania stałej obsady ilościowej pracowników bez względu na okresy urlopowe, zwolnienia lekarskie itp.
3.9 Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy na czas wykonania usługi zamykanego pomieszczenia na sprzęt oraz środki czystości i środki higieniczne.
3.10 Wykonawca przeszkoli pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia
w zakresie stosowania środków chemicznych oraz urządzeń do wykonania zamówienia.

3.11 Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych i odświeżaczy powietrza.
Odpowiednio:
a) Zamawiający posiada dozowniki firmy Merida – należy dostarczyć mydło w pianie z pompką tj. jednorazowe wkłady pasujące do dozownika firmy Merida,
b) Na obiektach zamontowane są dozowniki na papier toaletowy na duże rolki,
c, d) Na obiektach zamontowane są dozowniki na ręczniki w roli
e) Zamawiający oczekuje odświeżaczy powietrza w sprayu.

3.12 Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie doczyszczania – 2 razy w ciągu roku oraz wykonanie polimeryzacji posadzek jeden raz w roku tylko w pomieszczeniach CRO ( Rehabilitacja) – 108 m² oraz siłowni na budynku piłkarskim A3 – 116 m².

3.13 Zamawiający zapewnia płyn do dezynfekcji rąk dla pracowników i klientów Obiektów.

3.14 Zamawiający wymaga od wykonawcy zapewnienia, na podstawie art. 68 ust. 3 ustawy
z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz.U.
z 2022r. poz. 1083 ze zm.), aby udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia publicznego wynosił co najmniej 10%.
Niespełnienie tego wymogu będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (jako niezgodność z warunkami zamówienia).
Uwaga!
Pojazd hybrydowy nie jest pojazdem elektrycznym, pojazd zasilany gazem LPG nie jest tożsamy z pojazdem napędzanym gazem ziemnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Usługi sprzątania

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 824346,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 977881,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 824346,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ever Cleaning sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182112678

7.3.3) Ulica: Arkuszowa 39

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

usługi porzadkowo-czystościowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 824346,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.