Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00396677/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
RDW w Zamościu: Budowa chodnika wraz z oświetleniem przejść
dla pieszych w pasie DW nr 849 na odcinku od skrzyżowania z ul Biłgorajską do końca zabudowy ul. Romanowskiego w m. Józefów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,140448,6c9240b9aa5fa058370a87159a2ef819.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie Drogami Wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Zamościu: Budowa chodnika wraz z oświetleniem przejśćdla pieszych w pasie DW nr 849 na odcinku od skrzyżowania z ul Biłgorajską do końca zabudowy ul. Romanowskiego w m. Józefów.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ca97cdc-52e4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00007781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 RDW w Zamościu Budowa chodnika wraz z oświetleniem przejść dla pieszych w pasie drogi wojewódzkiej Nr 849 na odcinku od skrzyż. z ul. Biłgorajską do końca zabudowy ul. Romanowskiego w m. Józefów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396677
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R8.ST.371.17.2023.eb
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 123589009,86 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 794612,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres robót obejmuje wykonanie chodnika o szerokości 2m z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm. Odtworzenie/ konserwację systemu odwodnienia drogi, który składa się z rowów przydrożnych, przepustów pod zjazdami, które łączą kolejne odcinki rowów oraz przepustów pod jezdnią. Przejścia dla pieszych zostaną wyposażone w żółte płytki ostrzegawcze z wypustkami oraz aktywne oznakowanie, wraz z fundamentami, konstrukcjami wsporczymi oraz wyposażeniem (detektory, oświetlenie wertykalne, zasilanie solarne) jako urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. Planowany zakres prac drogowych poprawi bezpieczeństwo i warunki ruchu pieszego.
Roboty obejmują:
- roboty ziemne,
- roboty rozbiórkowe,
- przepusty z rur dwuściennych karbowanych DEHD DN400 SN8 ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi,
- wykonanie ścianki czołowej przepustu z betonu C30/37,
- podbudowa z kruszywa 0/2 f7 i chudego betonu 9MPa,
- krawężniki betonowe 20x30cm i 12x25cm na ławie betonowej z oporem z C12/15,
- krawężniki odwodnieniowe,
- odwodnienie liniowe,
- obrzeża betonowe 30x8cm,
- nawierzchnie z kostki betonowej Holland 8cm grafit,
- nawierzchnie z kostki betonowej Holland gr. 6cm szarej,
- umocnienie skarp kamieniem łamanym 16/20cm na zaprawie M7,
- oznakowanie pionowe,
- oznakowanie poziome chemoutwardzalne strukturalne,
- balustrady U11a,
- oświetlenie aktywne przejść dla pieszych LED z zasilaniem solarno – wiatrowym i akumulatorem,
- znaki aktywne D6 dwustronne z detekcją pieszego, lampy LED, zasilanie ogniwem słonecznym z akumulatorem żelowym,
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
3. Zamówienie Publiczne należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość zgodnie z:
- zgłoszenie IF-I.7843.5.42.2023.RP z 05.07.2023,
- projekt wykonawczy,
- przedmiar robót,
- projekt zmian stałej organizacji ruchu,
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- zgodnie z obowiązującymi aktualnymi przepisami z zakresu prawa budowlanego, ochrony środowiska.
5. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilości robót na poszczególnych odcinkach dróg został określony załączonym, Przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Projekcie Stałej Organizacji Ruchu, a lokalizację miejsc przedstawiono w zestawieniach dla poszczególnych odcinków dróg stanowiących treść Projekcie Wykonawczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1044768,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1114409,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1044768,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Łukasz Kur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181903301
7.3.3) Ulica: Panasówka 26
7.3.4) Miejscowość: Tereszpol
7.3.5) Kod pocztowy: 23-407
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1044768,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników oraz worków papierowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawa radiotelefonów noszonych na potrzeby KM PSP w Lublinie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Beskidzkiej w Lublinie na odcinku od ul. Gorczańskiej do ul. Pienińskiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.