eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Dostawy sprzętu w ramach projektu "Akademia Kulinarna", współfinan. ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawy sprzętu w ramach projektu „Akademia Kulinarna”, współfinan. ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380827452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 122

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-145

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 631 98 48; 784 207 390

1.5.8.) Numer faksu: 42 631 98 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawy sprzętu w ramach projektu „Akademia Kulinarna”, współfinan. ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f49eba0-5971-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067726/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu w ramach projektu "Akademia Kulinarna"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Akademia Kulinarna

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309454/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP/XI.3.1/04

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130174,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przemysłowego sprzętu kuchennego.
5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia, znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 32226,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyny do przetwarzania żywności i sprzętu elektrycznego. 5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia, znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 42210000-1 - Maszyny do przetwarzania żywności, napojów i tytoniu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

42214000-9 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania

4.5.5.) Wartość części: 97248,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu - mebli.
5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia, znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 700,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający podał działając na podstawie art. 222 ust. 4 Pzp, że zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie części 1 kwotę
39 518,55 zł. Zamawiający dokonał badania ofert złożonych w zakresie części 1 zamówienia. Badanie wykazało, że wykonawca Astaglobal s.c. Paweł Król, Łukasz Brzoza ul. Krańcowa 1, 82-500 Kwidzyn winien być wezwany do złożenia dokumentu pełnomocnictwa od Pawła Króla dla Łukasza Brzoza co najmniej do złożenia oferty, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Oferta ta została jednak sklasyfikowana na 3 miejscu a cena oferty sklasyfikowanej na 1 miejscu: PHU „BMS” SP. J. Z. BIELECKI ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie części 1. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację części 1 zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej stąd działając na podstawie art. 128 ust. 1 pkt 2 Pzp odstąpił od wezwania wykonawcy Astaglobal s.c. Paweł Król, Łukasz Brzoza do złożenia dokumentu pełnomocnictwa i na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp w zw. z art. 259 Pzp unieważnił postępowanie w zakresie części 1.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33202,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65805,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający podał działając na podstawie art. 222 ust. 4 Pzp, że zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie części 2 kwotę
120.211,72 zł. Zamawiający dokonał badania ofert złożonych w zakresie części 2 zamówienia. Badanie wykazało, że wykonawca Astaglobal s.c. Paweł Król, Łukasz Brzoza ul. Krańcowa 1, 82-500 Kwidzyn winien być wezwany do złożenia dokumentu pełnomocnictwa od Pawła Króla dla Łukasza Brzoza co najmniej do złożenia oferty, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Oferta ta została jednak sklasyfikowana na 2 miejscu a cena oferty sklasyfikowanej na 1 miejscu: PHU „BMS” SP. J. Z. BIELECKI ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie części 2. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację części 2 zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej stąd działając na podstawie art. 128 ust. 1 pkt 2 Pzp odstąpił od wezwania wykonawcy Astaglobal s.c. Paweł Król, Łukasz Brzoza do złożenia dokumentu pełnomocnictwa i na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp w zw. z art. 259 Pzp unieważnił postępowanie w zakresie części 2.
Jednocześnie Zamawiający dostrzega, że cena ofertowa wykonawcy Invest Horeca Bistro Mariusz Gajos ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz jest niższa o co najmniej 30 % od średniej arytmetycznej wszystkich złożonych na tę część ofert, lecz odstępuje od wzywania do złożenia wyjaśnień na podstawie 224 ust. 2 pkt 1 Pzp wobec tego, że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia: cena oferty Invest Horeca Bistro Mariusz Gajos nie odbiega „w dół” od wszystkich pozostałych złożonych ofert, poza jedną, która jednocześnie istotnie zawyża średnią arytmetyczną ofert złożonych, tj. oferta TRONUS POLSKA sp. z o.o. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa złożona na kwotę stanowiącą co najmniej dwukrotność cen złożonych przez pozostałych oferentów. Ponadto nawet ewentualne odrzucenie oferty Invest Horeca Bistro Mariusz Gajos nie wpłynęłoby na wskazanie oferty najkorzystniejszej dla części 2 zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115937,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309283,50 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający podał działając na podstawie art. 222 ust. 4 Pzp, że zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie części 3 kwotę
882,00 zł. Zamawiający dokonał badania ofert złożonych w zakresie części 3 zamówienia. Cena oferty sklasyfikowanej na 1 miejscu: PHU „BMS” SP. J. Z. BIELECKI ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie części 3. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację części 3 zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej stąd na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp w zw. z art. 259 Pzp unieważnił postępowanie w zakresie części 3.
Jednocześnie Zamawiający dostrzega, że ceny ofertowe wykonawców: PHU „BMS” SP. J. Z. BIELECKI ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn oraz TRONUS POLSKA sp. z o.o. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa 3 075,00 zł są niższe o co najmniej 30 % od średniej arytmetycznej wszystkich złożonych na tę część ofert, lecz odstępuje od wzywania do złożenia wyjaśnień na podstawie 224 ust. 2 pkt 1 Pzp wobec tego, że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia: na przedmiotową część zamówienia złożono trzy oferty, z czego jedna: cena oferty PH ENERGIA S.C. P.WIELGO H. WIDOMSKI ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce istotnie zawyża średnią arytmetyczną ofert złożonych, tj. została złożona na kwotę stanowiącą dwu- trzykrotność cen złożonych przez pozostałych oferentów. Ponadto nawet ewentualne odrzucenie ofert wykonawców: PHU „BMS” SP. J. Z. BIELECKI ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn oraz TRONUS POLSKA sp. z o.o. nie wpłynęłoby na decyzję o unieważnieniu postępowania w zakresie części 3 zamówienia, jako że spowodowałoby, że jedyną ofertą podlegającą ocenie pozostałaby oferta najdroższa przekraczająca budżet niemal 10-krotnie. Skoro Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do kwoty 2 238,60 zł (oferta PHU „BMS” SP. J. Z. BIELECKI ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn) to tym bardziej nie może jej zwiększyć do kwoty 8 400,00 zł (oferta PH ENERGIA S.C. P.WIELGO H. WIDOMSKI ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2238,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8400,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.