Og³oszenie z dnia 2021-02-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00007507/01 - Og³oszenie z dnia 2021-02-15
- 2021/BZP 00009410/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-22
- 2021/BZP 00017046/01 - Wynik z dnia 2021-03-12
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00007507 z dnia 2021-02-15 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek oraz p³yt CD/DVDna potrzeby SP ZOZ w £apach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W £APACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £apy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 858142438
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://szpitallapy.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek oraz p³yt CD/DVDna potrzeby SP ZOZ w £apach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c7fefaaa-6f82-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00007507
2.6.) Wersja og³oszenia: 02
2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003436/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Komputery, monitory, drukarki, urz±dzenia wielofunkcyjne, tonery i materia³y eksploatacyjne do drukarek
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.szpitallapy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal adresskrzynki ePUAP: /SPZOZLapy/SkrytkaESP lub poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@szpitallapy.pl Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych,o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 11.3 SIWZ adres e-mail (z wy³±czeniem sk³adania ofert). Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporz±dzeniuMinistra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty nale¿y opatrzyæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Rozdzia³ 19 SWZ INFORMACJA DOTYCZ¡CA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdzia³ 19 SWZ INFORMACJA DOTYCZ¡CA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/2021/TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza do sk³adania ofert czê¶ciowych. Pakiet nr 1 – Tonery, tusze
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30125100-2 - Wk³ady barwi±ce
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje siê zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji polegaj±cego na mo¿liwo¶ci zwiêkszenia zakresu realizacji dostaw poszczególnych pozycji w ilo¶ci nieprzekraczaj±cej 50% wielko¶ci okre¶lonej w formularzu asortymentowo-cenowym (Za³±cznik nr 7 do SWZ).4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów (kryteria oceny ofert: cena + termin dostawy), tj. przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert przedstawionych w punkcie 16.1 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów (kryteria oceny ofert: cena + termin dostawy), tj. przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert przedstawionych w punkcie 16.1 SWZ.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza do sk³adania ofert czê¶ciowych. Pakiet nr 2 – P³yty CD/DVD
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32353100-3 - P³yty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje siê zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji polegaj±cego na mo¿liwo¶ci zwiêkszenia zakresu realizacji dostaw poszczególnych pozycji w ilo¶ci nieprzekraczaj±cej 50% wielko¶ci okre¶lonej w formularzu asortymentowo-cenowym (Za³±cznik nr 7 do SWZ).4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów (kryteria oceny ofert: cena + termin dostawy), tj. przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert przedstawionych w punkcie 16.1 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów (kryteria oceny ofert: cena + termin dostawy), tj. przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert przedstawionych w punkcie 16.1 SWZ.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza do sk³adania ofert czê¶ciowych. Pakiet nr 3 – Czê¶ci eksploatacyjne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30124300-7 - Bêbny do maszyn biurowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje siê zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji polegaj±cego na mo¿liwo¶ci zwiêkszenia zakresu realizacji dostaw poszczególnych pozycji w ilo¶ci nieprzekraczaj±cej 50% wielko¶ci okre¶lonej w formularzu asortymentowo-cenowym (Za³±cznik nr 7 do SWZ).4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów (kryteria oceny ofert: cena + termin dostawy), tj. przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert przedstawionych w punkcie 16.1 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów (kryteria oceny ofert: cena + termin dostawy), tj. przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert przedstawionych w punkcie 16.1 SWZ.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
- pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;- pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
ROZDZIA£ 14 SWZ WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu wykonania umowy, gdy Zamawiaj±cy nie wykorzysta asortymentu bêd±cego przedmiotem umowy w terminie obowi±zywania umowy z zastrze¿eniem, i¿ termin wykonania umowy nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 3 miesi±ce. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w postaci kolejnych aneksów pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-02-28 23:59
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-01 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Do oferty Wykonawca obowi±zany jest do³±czyæ:1) formularz asortymentowo-cenowy stanowi±cy za³±cznik nr 7 do SWZ,2) o¶wiadczenie wykazuj±ce brak podstaw do wykluczenia okre¶lonego w za³±czniku nr 3 do SWZ; w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców;3) o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w za³±czniku nr 4 do SWZ- nie dotyczy przedmiotowego postêpowania;4) nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe: (je¿eli dotyczy) - nie dotyczy;5) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;6) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;| 2021-02-15 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z £AP
- "Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia dla Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w £upiance Starej"
- "Zakup i dostawa agregatów w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026''
- Modernizacja budynku Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Uhowie wraz z zagospodarowaniem terenu, na dzia³ce o nr. geod. 165/1, gmina £apy.
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALAMI US£UGOWYMI W PARTERZE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ NIEZBÊDN¡ INFRASTRUKTUR¡ TECHNICZN¡ PRZY UL. MAGAZYNOWEJ W ZAMBROWIE- ETAP I
wiêcej: przetargi w £apach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urz±dzeñ wielofunkcyjnych wraz z kompletami materia³ów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa artyku³ów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych
- Dostawy materia³ów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa sprzêtu komputerowego oraz tonerów dla CUS w Czechowicach-Dziedzicach
- "Dzier¿awa urz±dzeñ wielofunkcyjnych wraz z us³ug± serwisowo-materia³ow± dla Polskiej Akademii Nauk".
wiêcej: Bêbny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





