eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Ochrona osób i mienia, pomieszczeń, budynków, terenu przyległego do obiektów Jednostek Prokuratury okręgu sosnowieckiego



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona osób i mienia, pomieszczeń, budynków, terenu przyległego do obiektów Jednostek Prokuratury okręgu sosnowieckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W SOSNOWCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388236041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Teatralna 9

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.posos@prokuratura.po.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-sosnowiec

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia, pomieszczeń, budynków, terenu przyległego do obiektów Jednostek Prokuratury okręgu sosnowieckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-726b316f-6e4c-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00163545/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa ochrony osób i mienia dla Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu i jednostek jej podległych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ biuro.podawcze.posos@prokuratura.po.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w pkt X oraz XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został opisany w pkt XXI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny został opisany w pkt XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3048-7.261.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób i mienia, pomieszczeń, budynków, terenu przyległego do obiektów Jednostek Prokuratury okręgu sosnowieckiego.
2. Miejsce realizacji (obiekty):
1) Prokuratura Rejonowa w Będzinie; ul. Modrzejowska 73a, 42-501 Będzin
2) Prokuratura Rejonowa w Dąbrowie Górniczej; ul. Graniczna 23, 41-300 Dąbrowa Górnicza
3) Prokuratura Rejonowa w Jaworznie; ul. Inwalidów Wojennych 14, 43-603 Jaworzno
4) Prokuratura Rejonowa Sosnowiec – Południe w Sosnowcu; ul. Janowskiego 14, 41-200 Sosnowiec
5) Prokuratura Rejonowa Sosnowiec – Północ w Sosnowcu; ul. Janowskiego 14, 41-200 Sosnowiec
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi OPZ (Załącznik nr 3 do SWZ) wraz
z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień w ramach PRAWA OPCJI, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z PRAWA OPCJI, którego zastosowanie może polegać na:
1) ZWIĘKSZENIU liczby roboczogodzin w okresie wykonywania niniejszego zamówienia
w wysokości nie więcej niż + 50% łącznej szacunkowej liczby roboczogodzin zamówienia podstawowego, tj. 15 990 (rbh);
2) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia odpowiednio ilości pracowników skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia;
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na skutek zmian organizacyjnych w jednostkach Zamawiającego – zwiększenie liczby posterunków lub zmiany lokalizacji w obrębie działania Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu i podległych jej Prokuratur Rejonowych, a także Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku nagłych potrzeb o nieprzewidywalnym charakterze w celu zabezpieczenia interesów lub ciągłości działania.
1.2. Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji do maksymalnej wysokości + 50% zamówienia podstawowego w następujący sposób:
1) Zakup przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego;
2) Wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub nie wykorzystania go w maksymalnym możliwym zakresie, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu;
3) Ceny jednostkowe – cena jednostkowa roboczogodziny (rbh) pracownika ochrony – w niniejszym zamówieniu / umowie – będą obowiązywać także w przypadku usługi realizowanej w ramach prawa opcji;
4) Prawo opcji będzie realizowane poprzez pisemne zamówienia, kierowane przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamówienia będą określały ilość roboczogodzin oraz numer umowy na podstawie, której realizowane jest prawo opcji. Realizacja zamówienia z zastosowaniem prawa opcji możliwa jest tylko w okresie obowiązywania zawartej umowy. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie w okresie obowiązywania umowy, do łącznej maksymalnej wysokości określonej powyżej (+50%);
5) Zamawiający co do zasady poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem usługi wynikającej z prawa opcji. Z uwagi jednak na możliwy nagły, nieprzewidywalny charakter niektórych zdarzeń, dla których przewidziano prawo opcji, Zamawiający zastrzega, że w takich wyjątkowych okolicznościach informacja o skorzystaniu z prawa opcji będzie przekazana w krótszym terminie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena ofertowa (brutto) – 100%, przy czym 1% = 1 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z pkt VI.2.2) i VI.2.4) SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z pkt VII.5.1) i VII.5.2) SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt VII.5.3), VII.5.4) i VII.5.5) SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości
9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
− pieniądzu,
− gwarancjach bankowych,
− gwarancjach ubezpieczeniowych,
− poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy należy wpłacać przelewem na następujący nr konta:
BGK 49 1130 1017 0031 1000 4690 0001 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu
nr 3048-7.261.2.2022”
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty.
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia – z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca (wraz z ofertą) przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
UWAGA:
W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je
przy użyciu Platformy przetargowej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu
wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym
podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego
(np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu
dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w postaci elektronicznej poprzez
Platformę przetargową – w wydzielonym, odrębnym pliku.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej,
o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
UWAGA:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo
z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 1 do formularza ofertowego) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców składa oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa
w pkt VII.5.1) i pkt VII.5.2) SWZ.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 4 do formularza ofertowego), złożone na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1. Nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Nie wymaga, ani nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Złożenie przez Wykonawcę oferty wariantowej skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
3. Wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie stosunku pracy zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), osób wykonujących czynności, określone przez Zamawiającego
w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia w punkcie pn.: Wymagania Zamawiającego.
4. Nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
5. Nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłączenie przez Wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
6. Nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (dotyczy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług).
7. Nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone są wyłącznie w złotych polskich (PLN).
8. Nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (za wyjątkiem zaistnienia sytuacji,
o której mowa w art. 261 ustawy Pzp). Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, pokrywa Wykonawca.
9. Nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi na podstawie art. 60 ustawy Pzp.
10. Zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi na podstawie art. 121 ustawy Pzp, zgodnie z pkt III.10.1) SWZ.
11. Nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Nie wprowadza wymagań, o których mowa w art. 93 ustawy Pzp.
14. Nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych przed wszczęciem postępowania.
15. Nie przewiduje możliwości przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.