eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Modernizacja instalacji elektrycznej w Dworze Wybickiego wraz z oświetleniem w Będominie (Oddział Muzeum Narodowego w Gdańsku) etap II.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji elektrycznej w Dworze Wybickiego wraz z oświetleniem w Będominie (Oddział Muzeum Narodowego w Gdańsku) etap II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-822

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mng.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mng.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji elektrycznej w Dworze Wybickiego wraz z oświetleniem w Będominie (Oddział Muzeum Narodowego w Gdańsku) etap II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d025c00e-6e4b-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007041/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja instalacji elektrycznej w Dworze Wybickiego wraz z oświetleniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP/DIM/Rb/7/2021

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/DIM/Rb/17/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 266000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja instalacji elektrycznej w Dworze Wybickiego wraz z oświetleniem w Będominie zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót.
1. Na wykonanie powyższego zamówienia składają się:
1) Wykonanie oświetlenia zewnętrznego poprzez: montaż szafy kompletnej oświetleniowej, wykonanie rowów, przygotowanie podłoża do ułożenia kabli, ich ułożenie, ułożenie bednarki, wykonanie fundamentów pod słupy oświetleniowe, montaż słupów oświetleniowych wraz z osprzętem (w tym źródła światła, czujniki ruchu), zasypanie wszystkich wykopów, badania i pomiary wykonanych instalacji elektrycznych.
2) Budowa teletechnicznej kanalizacji kablowej i rurociągu kablowego: wykonanie ręczne i mechaniczne wykopów/rowów wraz z przygotowaniem ich do ułożenia kanalizacji wraz z ich późniejszym zasypaniem, wykonanie przewiertów ręcznych dla rury o średnicy 150mm, ułożenie projektowanej kanalizacji, naprawy miejscowe zniszczonej nawierzchni, montaż studni kablowych prefabrykowanych.
3) Budowa linii OPTO: dostawa i montaż tablic rozdzielczych, wyposażenie tablic zgodnie z projektem, spawanie kabli światłowodowych, układanie okablowania strukturalnego, montaż stelaży i złączy odgałęźnych, wciąganie światłowodów do kanalizacji kablowej, wykonanie pomiarów transmisyjnych.
4) Wykonanie wewnętrznych tras kablowych: mechaniczne przebijanie otworów w ścianach i stropach, mechaniczne wykonanie ślepych otworów w ścianach, układanie i montaż rur instalacyjnych.
5) Montaż szaf dystrybucyjnych z wyposażeniem: montaż szaf 19’, wyposażenie szaf w urządzenia aktywne, montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych w listwy zasilające, organizatory kabla, przepusty kablowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Patryk Klein

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222076876

7.3.3) Ulica: Urocza 6/2

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.