eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieżuń › Budowa placu targowego wraz z niezbędną infrastrukturą w Bieżuniu



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu targowego wraz z niezbędną infrastrukturą w Bieżuniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieżuń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 2

1.5.2.) Miejscowość: Bieżuń

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48236578056

1.5.8.) Numer faksu: +48236578039

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@biezun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biezun.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umig_biezun

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu targowego wraz z niezbędną infrastrukturą w Bieżuniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94bd7264-5f4c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000696/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa placu targowego wraz z niezbędną infrastrukturą w Bieżuniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429249/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRZPiFP.271.1.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1587817,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa placu targowego wraz z niezbędną infrastrukturą
W ramach realizacji inwestycji wykonana zostanie: budowa dróg manewrowych z płyt ażurowych betonowych, budowa stanowisk targowych z płyt ażurowych betonowych, budowa chodników i ciągów pieszych z kostki betonowej, budowa 2 parkingów dla gości z płyt ażurowych betonowych o łącznej ilości 19 stanowisk postojowych, w tym 17 dla samochodów osobowych i 2 stanowiska dla osób niepełnosprawnych. Ponadto wykonanie terenów zielonych poprzez humusowanie z obsianiem mieszanką traw, budowa zjazdu publicznego z ul. Targowej, rozbiórka istniejącego zjazdu z betonu asfaltowego, budowa sieci kanalizacji deszczowej z rur żelbetowych z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej a także budowa linii kablowej nN-0,4kV oświetlenia wraz z montażem słupów z oprawami oświetleniowymi LED.

3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji projektowo wykonawczej (załączniki do SWZ 11 i 12) i przedmiarach robót – udostępnionych jedynie poglądowo. Wykonawca winien obliczyć wartość robót na podstawie załączonego projektu budowlanego.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umowa na podstawie opracowanego na własny koszt i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu „na czas budowy”.
Ponadto koszt pełnej obsługi geodezyjnej związanej z realizacją zamówienia - po stronie wykonawcy.

Materiał z rozbiórki należy do Zamawiającego. Jeżeli jakieś materiały z rozbiórki Inspektor nadzoru wraz z Zamawiającym zakwalifikują jako odpady, Wykonawca będzie miał obowiązek wywieźć je i zutylizować na własny koszt zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie. Jeśli materiały z rozbiórki zostaną zakwalifikowane do odzysku Wykonawca będzie miał obowiązek złożyć je na terenie wskazanym przez Zamawiającego lub wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego (do 15 km)

- załącznik nr 10 do SWZ – Przedmiary robót (drogowy, kanalizacji deszczowej, elektryczny ) – udostępnione poglądowo
- załącznik nr 11 do SWZ – Projekt budowlano wykonawczy (drogowy, kanalizacji deszczowej, elektryczny)
- załącznik nr 12 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
"Jeżeli w trakcie wykonywania robót wystąpi kolizja z istniejącą infrastrukturą techniczną to po wykonaniu robót należy przywrócić stan pierwotny".
Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
3.3 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością zgodnie z przedmiarami robót, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
3.4 Za bezpieczeństwo na terenie, na którym wykonywane będą roboty budowlane od chwili rozpoczęcia robót aż do zakończenia realizacji inwestycji (zakończonej protokołem odbioru) odpowiedzialny będzie wykonawca
3.5 Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
3.6 Wymagany minimalny okres rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy
3.7 Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
3.8 Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również:
1) koszty wszelkich mediów, tj. w szczególności: prądu, wody;
2) koszty zaplecza socjalnego, wywozu śmieci z terenu budowy, utylizacji odpadów powstałych przy realizacji niniejszej umowy, wywozu ziemi, gruzu, odśnieżania terenu budowy;
3) koszty zapewnienia ochrony terenu budowy i to od momentu jego przekazania do chwili dokonania odbioru końcowego;
4) koszty wszelkich kar administracyjnych (mandaty itp.), wynikających z winy Wykonawcy;
5) wszystkie koszty związane z pracami towarzyszącymi i robotami tymczasowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia;
6) koszty uporządkowania terenu budowy po wykonaniu robót;
7) koszty zabezpieczenia robót;
8) koszt całodobowej ochrony mienia własnego na przekazanym terenie budowy lub robót oraz ochrony terenu budowy przed dostępem osób nieuprawnionych;
9) koszty wyposażenia zaplecza tymczasowego w urządzenia placu budowy, obejmujące tymczasowe sieci elektryczne, energetyczne, wodociągowe, kanalizacyjne, oświetlenie placu budowy, zastępcze źródła ciepła do ogrzewania obiektów i robót, urządzenia zabezpieczające materiały i roboty przed deszczem, słońcem i mrozem i inne tego typu urządzenia, oraz koszt zasilania zaplecza i terenu budowy w media;
10) koszty eksploatacji wszelkiego sprzętu budowlanego, niezbędnego do wykonania robót, obejmujące również koszty sprowadzenia jak i odprowadzenia sprzętu na plac budowy, jego montaż i demontaż po zakończeniu robót, koszty energii elektrycznej i paliw;
11) koszty zagospodarowania placu budowy, w tym między innymi tymczasowe ogrodzenie, drogi technologiczne, oświetlenie placu budowy z niezbędnymi zabezpieczeniami bhp i p.poż., dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzenia ścieków;
12) koszty tymczasowej organizacji ruchu kołowego i pieszego (oznaczenia, barierki i oświetlenie) dostosowanej do planowanego harmonogramu robót;
13) koszty zaplecza budowy i tymczasowych składowisk mas ziemnych;
14) koszty odwodnienia wykopów na czas prowadzenia robót;
15) koszty niezbędnych projektów i rysunków wykonawczych lub warsztatowych uzgodnionych z Zamawiającym;
16) koszty wyposażenia obiektu w podstawowy sprzęt p.poż., wraz z jego oznakowaniem i oznakowaniem dróg ewakuacyjnych;
17) koszty kompleksowej obsługi geodezyjnej, geologicznej i archeologicznej zamówienia;
18) koszty dokonania uzgodnień, odbiorów, wyłączeń sieci w celu wykonywania robót;
19) koszty wykonania dokumentacji powykonawczej;
20) koszty przygotowania dokumentacji formalno-prawnej wynikającej z art. 56 i 57 Prawa budowlanego;
21) koszty wykonania tymczasowych niezbędnych przełączeń instalacyjnych: elektrycznych, teletechnicznych i kanalizacyjnych dla zapewniania ciągłości eksploatacji obiektów;
22) koszty opracowania instrukcji obsługi wykonanych instalacji/urządzeń oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego;
23) koszty sporządzenia „Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia”;
24) koszty odtworzenia zniszczonych w trakcie prowadzonych robót budowlanych przez Wykonawcę istniejących układów dróg lokalnych oraz zagospodarowania terenu w tym rejonie i terenu zaplecza budowy;
25) koszty całodobowego dozoru obiektu i terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych;
26) koszty realizacji przedmiotu zamówienia:
a) w dni wolne od pracy;
b) w godzinach popołudniowych;
c) w godzinach nocnych;
W godzinach nocnych mogą być wykonywane wyłącznie roboty niezakłócające ciszy nocnej;
27) koszty wykonania na budowie prototypu próbek zastosowanych rozwiązań, systemów, użytych materiałów i elementów wyposażenia.

3.9 W przypadku gdyby w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, SWZ Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie jako rozwiązanie przykładowe określające standard odnośnie minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oczekiwanych materiałów i urządzeń, stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia i nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w dokumentacji, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

3.10 Wykonawca zobowiązany jest na trzy dni przed podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego (zgodnego z ceną podaną w formularzu ofertowym) Kosztorys należy opracować na podstawie przedmiaru robót (podanych w przedmiarze podstaw ustalenia cen) z uwzględnieniem wszystkich dodatkowych robót i kosztów niezbędnych do wykonania zadania a nie ujętych w przedmiarze robót. Wykonawca nie ma obowiązku dołączania do oferty kosztorysu ofertowego. Brak załączonego do oferty kosztorysu ofertowego nie stanowi podstawy odrzucenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1943154,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3610028,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1943154,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.P.H.U. ORION Robert Rochoń

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ROMIL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5720004655

7.3.4) Miejscowość: Karniszyn Parcele

7.3.5) Kod pocztowy: 09-320

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1943154,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.