Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00479709/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie sal Sądu Okręgowego w Poznaniu w zestawy do cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw – e-protokół
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004818424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trójpole 21
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-693
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi2@poznan.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-672f2c5d-73df-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie sal Sądu Okręgowego w Poznaniu w zestawy do cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw – e-protokół2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-672f2c5d-73df-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00007265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150328/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wyposażenie sal Sądu Okręgowego w Poznaniu w zestawy do cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw - e-protokół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479709
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-373-12/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 623000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja 7 zestawów systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw, polegająca na dostawie, montażu i wdrożeniu zestawów systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych wykorzystywanych na potrzeby wydziałów orzeczniczych Sądu Okręgowego w Poznaniu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną zamówienia określono w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ .
Lokalizacja dostawy wraz z określeniem płatnika stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 740460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 740460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 740460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120705696
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 39a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca: Comarch S.A. - zakres podwykonawstwa
• Wykonanie oraz uzgodnienie z użytkownikami końcowymi Projektów technicznych;
• Prace instalacyjne i konfiguracyjne w budynku Sądu;
• Realizacja części usług serwisowych;
• Organizacja i prowadzenie części szkoleń;
• Realizacja części prac związanych z dostawą, instalacją, konfiguracją, wdrożeniem oraz uruchomieniem Systemu w budynku Sądu
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 740460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-27INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa konserwacyjno - serwisowa węzłów cieplnych na terenie miasta Poznania - zasobu nieruchomości będącego we władaniu ZKZL Sp. z o.o., w podziale na 3 części.
- roboty budowlane i instalacyjne dla roboty budowlane i instalacyjne w obiektach UAM, 3 częsci.
- Dostawa akcesoriów laparoskopowych do posiadanych narzędzi wielorazowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawy immunoglobuliny stosowanej w ramach programu lekowego B.67 dla potrzeb pacjentów Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wsparcie psychologa w punktach informacyjnych w Centrach Integracji Cudzoziemców w Poznaniu i Pile
- Usługa społeczna - ochrona osób i mienia oraz monitoring CCTV Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.