Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00306173/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w obiekcie administracyjno – biurowym
KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonym w Pruszczu Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańsców Warszawy 28
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w obiekcie administracyjno – biurowymKOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonym w Pruszczu Gdańskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-036b35d5-57fe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009086/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Ochrona fizyczna budynków administracyjno-biurowych KOWR w Pruszczu Gd. i w Słupsku na rok 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306173/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRU.WOP.260.32.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bezpośrednia, stała (całodobowa) ochrona fizyczna osób i mienia - obiektu położonego w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28 wraz z przyległym terenem m.in. zieleni, garaży, parkingów przy obiekcie oraz parkingu zlokalizowanego naprzeciwko obiektu, po drugiej stronie ul. Drzymały. Ochrona realizowana będzie całodobowo we wszystkie dni tygodnia przez pracowników ochrony. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony ogrzewane pomieszczenie (dyżurkę) z dostępem do energii elektrycznej i sanitariatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków Wykonawcy oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz.U. 2021 r., poz. 1995) oraz właściwymi przepisami wykonawczymi.
3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, odbył wizję lokalną budynku i terenu zewnętrznego, w celu zapoznania się ze specyfiką nieruchomości, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. Wizja lokalna jest możliwa wyłącznie w godzinach pracy zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do 15.00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu
z przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w Rozdziale XII ust. 19 do SWZ.
4. Zamawiający stosownie do zapisów art. 95 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby realizujące usługę - osoby pełniące służbę w obiekcie były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę przez cały okres obowiązywania umowy.
5. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone zostały w § 13 w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ).
6. Zamawiający wymaga, aby usługa ochrony realizowana była przez co najmniej cztery osoby zatrudnione na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
7. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące usługę nie posiadały orzeczenia o niepełnosprawności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240278,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392360,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240278,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OMEGA SECURITY PROVIDER” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522132662
7.3.3) Ulica: Ul. Zagójska 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-160
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OMEGA SECURITY PROVIDER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OMEGA SECURITY PROVIDER SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237608,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-04 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Przebudowa pasa drogowego ul. Łukasiewicza oraz budowa oświetlenia fragmentu ul. Nowowiejskiego, Dworcowej oraz doświetleń kładek K4 i K5 nad rzeką Radunia w Pruszczu Gdańskim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2248G na odcinku Trutnowy - Wocławy"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2233G Stanisławowo-Miłocin-Cedry Wielkie"
- Rozbudowa węzła integracyjnego Pruszcz Gdański, poprzez budowę nowych miejsc postojowych dla samochodów i rowerów na parkingu Park&Ride przy dworcu PKP
- "Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego w II półroczu 2025 roku"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2209G na odcinku Kleszczewo - Czerniewo"
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Koninie i Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Koninie, Sądzie Rejonowym w Kole i Sądzie Rejonowym w Słupcy
- Ochrona mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o. o.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w okresie od VI do XII 2025 r.
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej, realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
- CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE
- Świadczenie usług obejmujących dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.