eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Otwockim - przebudowa ciągu dróg powiatowych Nr 2715W - ul. Brzozowej i Nr 2722W - ul. Głównej w Pogorzeli polegającej na wykonaniu remontu chodnika



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Otwockim - przebudowa ciągu dróg powiatowych Nr 2715W – ul. Brzozowej i Nr 2722W – ul. Głównej w Pogorzeli polegającej na wykonaniu remontu chodnika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.soldea.pl/epz/epz/twojepostepowanie.php?idPostepowania=850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Otwockim - przebudowa ciągu dróg powiatowych Nr 2715W – ul. Brzozowej i Nr 2722W – ul. Głównej w Pogorzeli polegającej na wykonaniu remontu chodnika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41fdbbc1-eac0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002304/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa lub budowa dróg powiatowych w Powiecie Otwockim (część I)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123895/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-28/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa lub budowa dróg powiatowych w Powiecie Otwockim - przebudowa ciągu dróg powiatowych Nr 2715W – ul. Brzozowej i Nr 2722W – ul. Głównej w Pogorzeli polegającej na wykonaniu remontu chodnika
2) Informacje o części II:
a) Prace należy wykonać na ul. Brzozowej na odcinku od działki nr 193/9 z obr. Stara Wieś do skrzyżowania ul. Głównej około 340 mb oraz na ul. Głównej na odcinku od skrzyżowania z ul. Brzozową do połowy działki ew. nr 683/3 obr. 10 około 250 mb – łączna długość odcinka około 590 mb - szczegółowy odcinek robót został określonym na załączniku mapowym
b) Chodnik należy wykonać po istniejącym śladzie chodnika, przy czym szerokość nawierzchni chodnika ma wynosić nie mniej niż 1,5 m a w przypadku niemożności ustalenia szerokości należy wykonać chodnik o szerokości nie mniejszym niż 1,5 m
c) Przedmiot zamówienia należy wykonać od daty protokolarnego przekazania terenu budowy, przy czym przekazanie ternu budowy zostanie uzgodnione z Zamawiającym lecz nie później niż do 15.09.2021 r.
d) Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów chodnika tj. krawężnika, obrzeży, płytek chodnikowych,
e) Wykonanie robót ziemnych poprzez wykonanie korytowania na średnią głębokość 36 cm mierzony od góry nawierzchni chodnika oraz 53 cm mierzoną od góry nawierzchni zjazdów, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is≥ 1,0.
f) Ustawienie nowych obrzeży ulicznych 8 X 30 x 100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15, obrzeże należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące 5 cm od strony nawierzchni chodnika,
g) Ustawienie krawężnika 15 x 30 x 100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15, krawężnik należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące 10 cm od strony nawierzchni jezdni
h) Powstałą szczelinę wynoszącą nie więcej niż 3 cm pomiędzy nawierzchnią jezdni, a krawężnikiem należy dociąć do równej krawędzi i zalać masą na bazie bitumu,
i) Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej z mieszanki kruszywa naturalnego frakcji 0-16 mm, o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika i 20 cm dla zjazdów, warstwa odsączająca musi być wyprofilowana oraz zagęszczona przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić wykonanie Is≥ 1,0.
j) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 dla chodnika i 20 cm dla zajazdu, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwotnego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2, a E1 musi wynosić min. 80MPa,
a) Wykonanie nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z betonowej kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 6 cm koloru szarego, na podsypce cementowo – piaskowej 1:5 grubości min. 5 cm, nawierzchnia chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w stronę jezdni, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem,
k) Wykonanie zjazdów indywidualnych o zmiennej szerokości – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo – piaskowej grubości min. 5 cm z kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 8 cm koloru czerwonego, sposób wykonania nawierzchni zajazdu uzgodnić z Inspektorem wyznaczonym przez Zamawiającego,
l) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, wykonawca jest zobowiązany do opracowania, zatwierdzenia i wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca przywróci Stałą organizację Ruchu.
m) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki chodnika
n) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawcza, w skład której wchodzić będą między innymi wyniki badań, atesty, deklaracje zgodności, dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i przywróceniu stałej organizacji ruchu oraz inne dokumenty wskazane przez Inspektora, dokument potwierdzający fakt złożenia inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca po otrzymaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej jest zobowiązany do dostarczenia oryginału do Zamawiającego ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259301,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259301,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REN-BUD Zbigniew Wąsowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321234833

7.3.4) Miejscowość: Glina

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259301,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.