Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00467338/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych (19 08 05) pochodzących z oczyszczalni ścieków w Kazimierzu Biskupim Gmina Kazimierz Biskupi w 2023r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Kazimierz Biskupi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362262277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 11
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Biskupi
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-530
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 62 241 11 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@pgkim-kazimierzb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkim-kazimierzb.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych (19 08 05) pochodzących z oczyszczalni ścieków w Kazimierzu Biskupim Gmina Kazimierz Biskupi w 2023r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afc511e9-7091-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00006973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467338/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGKiM/07/11/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 302412,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 poddawanych metodzie odzysku R3 (Recykling lub odzysk substancji organicznych, które nie są stosowane jako rozpuszczalniki (w tym kompostowanie i inne biologiczne procesy przekształcania), przez Wykonawcę na podstawie posiadanej decyzji na zbieranie i dalsze późniejsze przekazanie osadów ściekowych do odzysku metodą R3 pochodzących z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków położonej w m. Kazimierz Biskupi, gmina Kazimierz Biskupi w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa regulującymi zagospodarowanie osadów ściekowych. Zamawiający zapewnia załadunek do kontenerów (kontener do osadów ściekowych 19 08 05 - zapewnia Wykonawca).
Przewidywana, szacunkowa ilość osadów będąca przedmiotem niniejszego zamówienia wynosi 1 100,00 Mg rocznie. Ilość ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych przeznaczonych do wywozu i zagospodarowania 1 100,00 Mg (ilości te są uzależnione od pory roku i przebiegu procesów technologicznych na oczyszczalniach).
Przewiduje się odbiór osadów kontenerami podstawionymi bezpośrednio pod zrzutem osadu z prasy hydraulicznej. W miejscu zrzutu możliwe jest podstawienie kontenera o wymiarach: długość kontenera do 600 cm, szerokość kontenera do 240 cm, wysokość kontenera do 170 cm, który po wypełnieniu mógłby zostać odebrany pojazdem ciężarowym z urządzeniem hakowym. Z dotychczasowej praktyki wynika, że masa osadu na tego typu kontenerze może osiągnąć ok. 10 Mg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513700-3 - Usługi transportu osadów
90513800-4 - Usługi obróbki osadów
90513900-5 - Usługi likwidacji osadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z Punktem 17 Specyfikacji Warunków Zamówienia, jednym z kryteriów wyborunajkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu była cena. Po otwarciu
i przeanalizowaniu ofert Zamawiający wezwał wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą
ofertę (tj. GM Sp. z o.o.), do złożenia podmiotowych środków dowodowych, w wyniku czego
okazało się, że wykonawca ten nie spełnia warunków udziału w postępowaniu w zakresie
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej dotyczącego posiadania
zezwolenia na przetwarzanie i zutylizowanie metodą R3 ustabilizowanych komunalnych
osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 w ilościach nie mniejszych niż objęte przedmiotem
zamówienia. Wobec tego Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy GM Sp. z o.o. na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) PrZamPubl, jako złożoną przez Wykonawcę niespełniającego
warunków udziału w postępowaniu.
Jednocześnie pozostałe ceny trzech ofert przekraczają kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych
(w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego)
Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na
realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty (z ceną na poziomie 361 812,00 zł).
W związku z powyższym po odrzuceniu jednej z ofert, zaszła przesłanka do unieważnienia
postępowania wynikająca z art. 255 pkt 3 PrZamPubl.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361812,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 659316,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI KAZIMIERZ BISKUPI
więcej: przetargi KAZIMIERZ BISKUPI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór skratek, oraz usługa wywozu i zagospodarowanie metodą R3 osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Wola Kalinowska, Gmina Sułoszowa
- RDW w Parczewie: Usługi związane z oczyszczaniem separatorów przy obiektach mostowych
- Zagospodarowanie osadów ściekowych z obiektów oczyszczalni ścieków ZGŚ Łyna przy ul. Leśnej w Olsztynie.
więcej: Usługi usuwania osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.