Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00288457/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Udzielenie Gminie Świebodzice w 2021 roku kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIEBODZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-160
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przemyslaw.grzybowski@swiebodzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Udzielenie Gminie Świebodzice w 2021 roku kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e473fb9-50f6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017371/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Udzielenie Gminie Świebodzice w 2021 roku kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wczesniej zaciagnietych zobowiązań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288457/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RS.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jestudzielenie Gminie Świebodzice kredytu w wysokości 5.800.000zł (pięć milionów osiemset tysięcyzłotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Terminy uruchomienia kredytu:
dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 27.12.2021 r.;
2) Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco;
3) Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów;
4) Naliczanie odsetek od faktycznie wykorzystanego kredytu, odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu. Spłata odsetek następować będzie, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, na podstawie dokumentów obciążeniowych. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznego zadłużenia, Bank nie będzie pobierać opłati prowizji bankowych od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu. Wnioskodawca zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości i nie ponoszenia kosztów od niewykorzystanej kwoty kredytu;
5) Prowizja pobrana w dacie uruchomienia kredytu;
6) Kredyt jest udzielany w złotych PLN;
7) Harmonogram spłat kredytu (w przypadku wykorzystania kredytu w kwocie 5.800.000 zł.) - kredyt spłacany począwszy od 2024 roku w następujących ratach:
2024 rok I rata do 25 sierpnia150.000,- zł
II rata do 25 listopada200.000,- zł Razem: 350.000,- zł
2025 rok III rata do 25 marca500.000,- zł
IV rata do 25 czerwca500.000,- zł
V rata do 25 września 500.000,- zł
VI rata do 25 listopada 500.000,- zł Razem: 2.000.000,- zł
2026 rok VII rata do 25 czerwca 700.000,- zł
VIII rata do 25 września 850.000,- zł Razem: 1.550.000,- zł
2027 rok IX rata do 25 czerwca950.000,- zł
X rata do 30 września 950.000,- zł Razem: 1.900.000,- zł
8) Dopuszcza się (w szczególnych przypadkach, okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy) zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie harmonogramu spłaty rat kredytu. Tzn. kredyt ma być spłacony w latach 2024-2027 lecz wysokość poszczególnych rat i terminy mogą być zmienione na wniosek kredytobiorcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty pokrycia finansowego.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620270,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1043034,80 PLN
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZIC
- Dostawa agregatów prądotwórczych dla gminy Świebodzice wykorzystywanych w działaniach kryzysowych
- Zakup fabrycznie nowych 3 sztuk cystern do przewozu i dystrybucji wody pitnej o pojemności od 2500l do 2700l na przyczepkach dwuosiowych
- Przebudowa budynku gospodarczego ze zmianą funkcji ze stacji filtrów na magazyn ochrony ludności i p. pożarowy
więcej: przetargi w Świebodzicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Porąbka długoterminowego kredytu w wysokości 1.000.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.500.000 PLN
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jawor i jej jednostek organizacyjnych na lata 2026-2029
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.883.781,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na kwotę: 1 500 000,00
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





