eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gizałki › Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Gizałki od 01.01.2022 r. do 31.08.2022 r."



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Gizałki od 01.01.2022 r. do 31.08.2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gizałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 28

1.5.2.) Miejscowość: Gizałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-308

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gizalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gizalki.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Gizałki od 01.01.2022 r. do 31.08.2022 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7b112ac-4869-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002261/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z terenu Gminy Gizałki od 01.01.2022 r. do 31.08.2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275068/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Gizałki jest jednym ze wspólników Zakładu Gospodarki Odpadami Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jarocinie – Wielkopolskie Centrum Recyklingu. Wszystkie udziały w spółce należą do jednostek samorządu terytorialnego. Każda z jednostek ma swego przedstawiciela w zgromadzeniu wspólników. Przedmiotem działalności spółki jest realizowanie zadań gmin w zakresie gospodarki odpadami. Gmina Gizałki zamierza udzielić Spółce zamówienia publicznego na zagospodarowanie odpadów komunalnych.
Podstawa prawna: art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zmianami)
Stwierdzić należy, że w omawianej sytuacji zachodzą przesłanki do udzielenia zamówienia z wolnej ręki. Gmina Gizałki wraz z innymi gminami posiada wszystkie udziały w spółce. Spółka została utworzona w celu wykonywania zadania publicznego w zakresie gospodarki odpadami.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 331147,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Gizałki w Instalacji Komunalnej w Witaszyczkach, ul. Mariusza Małynicza 1, 63-200 Jarocin.
1) Na mocy niniejszej umowy Zamawiający zobowiązuje się dostarczać Prowadzącemu Instalację Odpady oraz dokonywać zapłaty na rzecz Prowadzącego Instalację wynagrodzenia za zagospodarowanie Odpadów, a Prowadzący Instalację zobowiązuje się do zagospodarowania przekazanych mu Odpadów. Dostarczanie Odpadów odbywać się będzie za pośrednictwem Przekazującego Odpady Komunalne.
Szacunkowa ilość odpadów komunalnych:
Nazwa odpadu Kod odpadu Szacowana ilość odpadów I-VIII 2022 (Mg)
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01 423,00
Opakowania z papieru i tektury 15 01 01 15,00
Opakowania z tworzyw szt. 15 01 02 63,00
Opakowania ze szkła białego 15 01 07 40,00
Opakowania ze szkła kolor. 15 01 07 33,00
Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 20,00
Urządzenia elektryczne 20 01 35* 3,00
Urządzenia elektryczne 20 01 36 3,00
Urządzenia zawierające freon 20 01 23* 3,00
Zużyte opony 16 01 03 9,00
Zmieszane odpady z budowy i remontów 17 09 04 14,00
Opakowania z tworzyw sztucznych (styropian opakowaniowy bez zanieczyszczeń) 15 01 02 0,60
Opakowania po subst. niebezpiecznych 15 01 10* 0,70
Odpady ulegające biodegradacji 20 02 01 12,00
Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 20 01 08 40,00
Baterie i akumulatory 20 01 34 0,040
Tworzywa sztuczne 20 01 39 0,70
Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 17 01 01 20,00
Leki inne niż wymienione w 20 01 31 20 01 32 0,08
Szkło płaskie 20 01 02 0,50
Odpady wytworzone podczads iniekcji domowej (zużyte igły, strzykawki) ex 20 01 99 0,01
Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć 20 01 21* 0,040
2) Zamawiający zobowiąże Przekazującego Odpady do dostarczania odpadów własnym transportem lub za pośrednictwem innych podmiotów.
3) Zamawiający zobowiąże Przekazującego Odpady do przestrzegania zasad organizacji ruchu, przepisów bhp i przeciwpożarowych, obowiązujących na terenie ZGO. Przekazujący Odpady ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone na terenie ZGO przez pracowników i osoby za pomocą których będzie wykonywał niniejszą umowę, jak również za szkody wyrządzone osobom trzecim.
4) Zamawiający zobowiąże Przekazującego Odpady do doręczenia pisemnie danych podwykonawcy z podaniem nazwy jego nazwy oraz adresu.
5) ZGO przyjmuje odpady w Witaszyczkach w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 21.00, w soboty w godzinach od 8.00 do 14.00.
6) Strony dopuszczają możliwość realizacji przedmiotu umowy w inne dni ustawowo wolne od pracy lub w innych godzinach, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu przez Strony.
7) Zamawiający, oświadcza że Przekazujący Odpady spełniać będzie następujące obowiązki:
- zakaz mieszania odpadów zebranych selektywnie ze zmieszanymi odpadami komunalnymi,
- zakaz łączenia w jednym transporcie odpadów zebranych selektywnie ze zmieszanymi odpadami komunalnymi,
- zakaz łączenia w jednym transporcie odpadów wytworzonych na terenie różnych gmin,
- zakaz deklarowania miejsca pochodzenia odpadów niezgodnie z rzeczywistym stanem rzeczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340609,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340609,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340609,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZGO Spółka z o.o. w Jarocinie Wielkopolskie Centrum Recyklingu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172054982

7.3.3) Ulica: Witaszyczki, ul. Mariusza Małynicza 1

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340609,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.