eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługi pralnicze dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00006546 z dnia 2021-02-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pralnicze dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690685006

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fredry 9

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-005

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 178509047

1.5.8.) Numer faksu: +48 178538394

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoz2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi pralnicze dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebf127e3-59a8-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001008/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi pralnicze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00001620/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOZ2-PN-1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 583787,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie kompleksowych usług pralniczych obejmujących: transport (w tym także załadunek, rozładunek), pranie, dezynfekcję, prasowanie, maglowanie i drobne naprawy szwalnicze nw. asortymentu, w ilości ok. 4 800 kg w skali 1 miesiąca, w tym: bielizna pościelowa i asortyment różny - poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, obrusy, koce, ręczniki, ścierki, firany, zasłony, serwetki, kołdry, podkłady bawełniane, maseczki, odzież robocza i ochronna, worki bieliźniarskie, piżamy, szlafroki, pokrowce, narzuty, itp. Wykaz placówek służby zdrowia podległych ZOZ Nr 2 w Rzeszowie, w których będzie wykonywana usługa prania w załączeniu do niniejszej specyfikacji – Załącznik Nr 7 do SWZ. 2) Usługi muszą być wykonywane w pomieszczeniach odpowiadających wymaganiom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 2000 r. Nr 40, poz. 469). 3) Wymagana częstotliwość prania: - Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Fredry 9 w Rzeszowie - 3 razy w miesiącu, - Ośrodki Zdrowia wg Załącznika Nr 7 do SWZ - 1 raz w miesiącu, - ZODiP Błażowa, ZOL Dynów oraz ZOL Hyżne - 2 razy w tygodniu.4) Wykonawca pranie odbiera na własny koszt z placówek i dostarcza na własny koszt do placówek wykazanych w Załączniku Nr 7 do SWZ. Transport ww. asortymentu odbywać się będzie środkami transportu będącymi w posiadaniu Wykonawcy i spełniającymi wymagania sanitarno–epidemiologiczne.5) W przypadku, gdy Zamawiający będzie posiadał informacje, iż przekazywany Wykonawcy asortyment pochodzi od osób zakażonych wirusem SARS CoV-2 (Covid-19), zastosowane zostaną worki czerwone, w których będzie znajdowało się pranie, zgodnie z następującym podziałem:• Ubrania pacjentów/personelu;• Pościel, poduszki;• Poszewki, prześcieradła.6) Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z powtórnym praniem, koszty te obciążać będą Wykonawcę w ramach reklamacji. Zakwestionowana partia prania winna być udokumentowana przez pracownika Zamawiającego jak i pracownika Wykonawcy na druku „Reklamacja” dostarczonym przez Wykonawcę.2. Wymogi bezwzględne dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Pralnia musi wykonywać usługi w pomieszczeniach odpowiadających wymaganiom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia Ministra Zdrowia z dnia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 2000 r. Nr 40, poz. 469).2) Transport do przewozu bielizny czystej i brudnej wraz z opiniami sanitarnymi wydanymi przez Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającymi spełnianie warunków sanitarnych i dopuszczających ich do transportu ww. bielizny i asortymentu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595) - środki transportu brudnej i czystej bielizny powinny być oddzielne lub posiadać szczelną i podzielną komorę załadunkową, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną.3) Wykaz środków piorących i dezynfekcyjnych. Zamawiający wymaga złożenia wykazu środków piorących i dezynfekcyjnych, które Wykonawca będzie stosował przy realizacji usługi z załączeniem: informacji o preparatach (w tym: skład chemiczny, obszar zastosowania, sposób użycia, czas i spektrum działania w przypadku preparatów dezynfekcyjnych - również działanie sporobójcze), karty charakterystyki, certyfikaty CE, deklaracje zgodności lub wpisy do rejestru wyrobów medycznych w zależności od klasyfikacji, pozwolenia na wprowadzenie do obrotu lub wpisy do rejestru produktów biobójczych, pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego, itp. w zależności od rodzaju deklarowanego środka oraz dokument potwierdzający, że środki te można stosować w służbie zdrowia.Szczegółowy opis warunków i sposobu dokonywania ich oceny, a także informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowania oraz nie podlegania wykluczeniu i pozostałe wymagane dokumenty zostały opisane w Roz. VIII i IX niniejszej SWZ.3. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca i podwykonawcy Wykonawcy zatrudnili na podstawie umowy o pracę zgodnie z wymaganiami, o których mowa w art. 22 Kodeksu pracy, osoby wykonujące w toku realizacji zamówienia następujące niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia czynności, tj. kompleksowe usługi pralnicze – transport (w tym także załadunek, rozładunek), pranie, dezynfekcja, prasowanie, maglowanie i drobne naprawy szwalnicze ww. asortymentu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (art. 95 ustawy Pzp).

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 531072,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 577152,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 531072,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa PERFEKT s.c. Justyna Pabisiak, Maria Pabisiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131362601

7.3.3) Ulica: Hetmańska 35

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-045

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 531072,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-02-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.