eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_olkusz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c9d6020-4c3b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001032/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Wyposażenie pracowni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestujemy w zawodowców-rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim II.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279763/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.272.45.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79546,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Komputery stacjonarne typ 1 poleasingowe – 22 szt.
1. Typ: Komputer stacjonarny (biurkowy)
2. Zastosowanie: Komputery będą wykorzystywane na zajęciach w technikum w klasach o kierunkach informatycznych
3. Procesor- Procesor dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, w architekturze x64, osiągający w teście PassMark2007 CPU Mark wynik nie mniejszy niż 5000 punktów
4. Płyta główna - Płyta główna umożliwiająca pracę procesora z maksymalną wydajnością, wyposażona minimalnie w: port szeregowy, kontroler USB, łącznie min. 8 portów USB (w tym minimum 4 porty USB 3.0)
5. Pamięć operacyjna min 16GB, z możliwością rozbudowy
6. Karta graficzna zintegrowana: interfejs min. D-Sub,
7. Karta graficzna dedykowana: Typ złącza: PCI Express, obsługująca DirectX 12, obsługujaca technologię 3DVisionosiągająca w teście PassMark – G3D Mark High End Videocards wynik minimum 700 pkt, min 2GB, wyjścia:HDMI, DVI, VGA
8. Karta dźwiękowa- karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wewnętrzny głośnik w obudowie komputera, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy.
9. Dysk twardy: Minimum 240 GB dysk SSD, interfejs SATA III (6 Gb/s)
10. Dysk twardy: Minimum 500 GB dysk HDD
11. Napęd optyczny: Nagrywarka DVD +/-RW
12. Karta sieciowa: 10/100/1000 Ethernet RJ 45, zintegrowana z płytą główną, umożliwiająca zdalny dostęp do wbudowanej sprzętowej technologii zarządzania komputerem z poziomu konsoli zarządzania
13. Karta sieciowa dedykowana: LAN 10/100/1000 1xRJ-45.
14. Złącza i interfejsy Minimalnie:
 1 x 15-stykowe D-Sub
 1 x DisplayPort
 2 x USB 2.0
 4 x USB 3.0
 1 x RJ-45
 1 x wyjście słuchawkowe
 1 x wejście na mikrofon
 (dopuszcza się również rozwiązanie combo słuchawki/mikrofon)
 1 x wejście liniowe
 1 x wyjście liniowe
15. Obudowa: Obudowa typu Mini Tower lub Tower zapewniająca właściwe chłodzenie elementów, wyciszenie jednostki oraz wymagany w Unii Europejskiej poziom ekranowania elektromagnetycznego.
16. Wyposażenie minimalne:
 min. 8 gniazd USB w tym co najmniej 2 gniazda USB 2.0 z przodu obudowy,
 obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi
17. Oprogramowanie i nośniki: Microsoft Windows 10 PL Pro
18. System operacyjny musi mieć zainstalowany najnowszy dostępny Service Pack.
19. Dołączone nośniki z oprogramowaniem i sterownikami.
20. Wyposażenie dodatkowe: kabel HDMI, kabel VGA, klawiatura USB w układzie polski programisty, mysz laserowa z interfejsem USB z rolką (scroll)
21. Zasilacz ma posiadać certyfikat co najmniej 80+
22. Komputery mają mieć możliwość fizycznego dostępu do procesora bez utraty gwarancji.
Dostawa: Zespół Szkół w Wolbromiu, ul: Skalska 18, 32-340 Wolbrom

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 21281,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – komputery stacjonarne Typ 2 – 2 szt.
Procesor: min. 10400F 2,9 GHz
Taktowanie procesora [GHz]:min. 2, 9 GHz
Ilość rdzeni: min. 6
Ilość wątków: min.12
Pamięć RAM [GB]: min 8 GB
Pojemność dysku twardego SSD: min 512 GB
Rodzaj karty graficznej: zintegrowana
Napęd optyczny [opis]:DVD+/-RW
Karta sieciowa:10/100/1000 LAN
WiFi
Bezprzewodowa karta sieciowa:802.11 a/b/g/n/ac
Bluetooth 4.2
Złącza i porty
HDMI:1
USB 2.0:4
USB 3.0:2
Display Port:1
Audio:2 x jack 3, 5 mm
System operacyjny:Windows 10 Home
Kolor: Czarny
Gwarancja door to door
Dostawa: Zespół Szkół Nr 1 w Olkuszu, ul Górnicza 12, 32-300 Olkusz

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 5364,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Laptop - 19 szt.
Procesor: min 4 rdzenie, 8 wątków, 2.40-4.20 GHz, 8MB cache
Pamięć RAM: min 8 GB (DDR4, 3200MHz)
Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM: min 32 GB
Liczba gniazd pamięci (ogółem / wolne): 2/1
Dysk SSD M.2 PCIe: min 512 GB
Typ ekranu: Matowy, LED, WVA
Przekątna ekranu: min. 15,6"
Rozdzielczość ekranu: min. 1920 x 1080 (FullHD)
Karta graficzna: zintegrowana
Pamięć karty graficznej: Pamięć współdzielona
Dźwięk: Wbudowane głośniki stereo, Wbudowane dwa mikrofony
Kamera internetowa: 1.0 Mpix
Łączność: Wi-Fi 5, Moduł Bluetooth
Złącza:
USB 3.2 Gen. 1 - 2 szt.
USB Typu-C (z DisplayPort i Power Delivery) - 1 szt.
HDMI 1.4 - 1 szt.
Czytnik kart pamięci microSD - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
Typ baterii: Litowo-jonowa
Pojemność baterii: 3-komorowa, min 3378 mAh
Czytnik linii papilarnych: Tak
Podświetlana klawiatura: Tak
Zabezpieczenia: Szyfrowanie TPM
Obudowa i wykonanie: Aluminiowa pokrywa matrycy, Aluminiowe wnętrze laptopa
System operacyjny: Microsoft Windows 10 Home PL (wersja 64-bitowa)
Partycja recovery
Dodatkowe informacje: Wydzielona klawiatura numeryczna, Intuicyjny touchpad
Dołączone akcesoria: Zasilacz
Dostawa: Zespół Szkół Nr 1 w Olkuszu, ul Górnicza 12, 32-300 Olkusz

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 51475,07 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Drukarka –1 szt.
Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe
Drukowanie, kopiowanie, skanowanie i faksowanie
bez kartridżów z zintegrowanymi pojemnikami na atrament
Rozdzielczość drukowania min 4.800 x 1.200 DPI
Szybkość druku min 33 Str./min. Monochromatyczny (papier zwykły), min 20 Str./min. kolor (papier zwykły), Szybkość drukowania dwustronnego min 6 str. monochromatyczny, min 4,5 str. A4/min kolor
Rozdzielczość skanowania min 1.200 DPI x 2.400 DPI (poziomo x pionowo)
Formaty edycji: BMP, JPEG, PICT, TIFF, Skanowanie do multi-TIFF, PDF, PNG
Typ skanera: czujnik kontaktowy obrazu
Rozdzielczość optyczna min 1.200 DPI x 2.400 DPI (poziomo x pionowo)
Liczba przegródek do papieru 1
Dwustronne drukowanie automatyczne
Automatyczny podajnik dokumentów
Przetwarzanie nośników wydruku
Przyłącza USB, Ethernet, WiFi, Wi-Fi Direct
Wyświetlacz LCD Typ: Kolor, Ekran dotykowy,
Do drukarki należy dołączyć dodatkowo: 1 zestaw atramentów
Dostawa: Zespół Szkół Nr 1 w Olkuszu, ul Górnicza 12, 32-300 Olkusz (z dopiskiem Leszek Król)

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 1424,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMPRE SP. Z O.O. Rogaszyce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5140342453

7.3.3) Ulica: ul. Wesoła 37

7.3.4) Miejscowość: Ostrzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie tej części nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66436,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66436,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66436,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6761000896

7.3.3) Ulica: Al. Mickiewicza 27

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-120

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66436,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie tej części nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.