Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00335501/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
- 2023/BZP 00173536/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-12
- 2023/BZP 00174101/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-13
- 2022/BZP 00078946/01 - Wynik z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa gwoździ śródspzikowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W TURKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300050
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Poduchowne 1
1.4.2.) Miejscowość: Turek
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.4.7.) Numer telefonu: 632805600
1.4.8.) Numer faksu: 632788400
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.turek.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.turek.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006430
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00335501/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1.Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia: a) zmiany będącej wynikiem czasowego wstrzymania produkcji leków lub braków leków na polskim rynku objętych przedmiotem dostawy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej, termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie Zamawiającego w terminie 48 godzin od zaistnienia powyższej okoliczności, b) zmianie polegającej na zmianie nazwy leku, w przypadku udowodnienia przez Wykonawcę za pośrednictwem dokumentów rejestracyjnych zmiany nazwy handlowej, wynikającej z: - udokumentowanego wstrzymania / zaprzestania produkcji, importu lub wycofania z rynku leku wskutek zaistnienia incydentu medycznego, - wygaśnięcia rejestracji danego produktu leczniczego, - dokonywania zmian w pozwoleniu i dokumentacji dotyczącej wprowadzenia do obrotu produktu leczniczego, - krótkotrwałego jednorazowego braku leku na rynku, c) zmiany w zakresie wielkości opakowania, a co za tym idzie ceny, gdy występują okoliczności określone w ust. 1 podpunkt a) i podpunkt b) niniejszej umowy, tak aby zmiana nie prowadziła do podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej umowy, d) zmiany spowodowane nieprzewidzianą koniecznością dostawy przedmiotu niniejszej umowy nie wymienionego w niniejszej umowie, Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup przedmiotu umowy zamiennego, równoważnego, ale jego cena nie może przewyższać ceny przedmiotu niniejszej umowy, e) zmiany stawki podatku VAT, w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana cen następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, tj. wynagrodzenie podlega automatycznie zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego, f) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem cen urzędowych leków, jeśli zmiana cen urzędowych leków będzie powodować zwiększenie kosztów leków po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie ceny urzędowej zapłaconej przez Wykonawcę, jeśli zmiana cen urzędowych będzie powodować zmniejszenie kosztów leków po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę ceny urzędowej zapłaconej przez Wykonawcę, g) zmiany w przypadku objęcia leku będącego przedmiotem niniejszej umowy refundacją na podstawie decyzji wydanej w oparciu o ustawę z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, cena zakupu leku będzie zgodna a tą ustawą, h) zmiany spowodowane koniecznością zakupu niektórych leków w większej ilości niż wymieniona w niniejszej umowie, zmiany możliwe z równoczesnym zmniejszeniem ilościowym dostawy leków pozostałego asortymentu, i) zmiany umowy polegającej na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu). 2.Warunki wprowadzenia zmian zostały określone w projekcie umowy dostawy tj. załączniku nr 4 do specyfikacji warunków zamówienia.
Po zmianie:
1.Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia: a) zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmian stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana cen następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, tj. wynagrodzenie podlega automatycznie zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego, b) zmiany polegającej na zmianie danych Wykonawcy, bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu), c) zmiany polegającej na zmianie numerów katalogowych produktu. d) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. e) Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2.Warunki wprowadzenia zmian zostały określone w projekcie umowy dostawy tj. załączniku nr 4 do specyfikacji warunków zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-01-12 08:30
Po zmianie:
2022-01-13 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-01-12 09:15
Po zmianie:
2022-01-13 09:15
INNE PRZETARGI Z TURKU
- REWITALIZACJA STARÓWKI MIEJSKIEJ W TURKU W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Remont drogi powiatowej nr 3219P ul. 3-go Maja w Turku wymiana nawierzchni jezdni i chodników
- KONSERWACJA 7 SZTUK KARTONÓW (PROJEKTÓW)Z KOLEKCJI TURKOWSKIEGO MISTERIUM JÓZEFA MEHOFFERA WRAZ Z WYKONANIEM DOKUMENTACJI KONSERWATORSKIEJ
- "Budowa budynku szatniowo-sanitarnego przy boisku ORLIK 2012 w m. Cisew, gmina Turek".
- "Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Turek - etap V" w podziale na 4 części.
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich i Zarządu Dróg Powiatowych w Turku"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Akcesoria do zabiegów artroskopowych.
- Dostawa implantów, protez wraz z oprzyrządowaniem do zabiegów
- ZP-4-2024 - Zakup i dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych
- zakup endoprotez i innych materiałów do operacji ortopedycznych - powtórzenie
- Dostawa implantów ortopedycznych - doposażenie wraz z użyczeniem instrumentarium wg dodatku nr 2 do SWZ. CPV - 33183100-7 Implanty ortopedyczne.
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych wraz z nieodpłatnym użyczeniem konsoli shavera kostnego i 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera oraz zakup optyki do artroskopii
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.