Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00314754/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa basenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 428
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa basenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15ba3d75-5cac-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003942/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Konserwacja i obsługa technologii basenu na lata 2022 - 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314754/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/TP1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 422748,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
[1] Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowej obsłudze basenu zlokalizowanego na terenie siedziby 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku (Gucin 58a, 98-113 Buczek).
[2] Wykonawca zapewni stały dyżur przez 7 dni w tygodniu w godzinach użytkowania kompleksu sportowo-kondycyjnego (pon.-pt. 14 h dziennie, sob.-niedz. 8 h dziennie) w systemie zmianowym (2 os./zmianę), umożliwiający wykonanie wszystkich czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia.
[3] Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części ze względu na współzależny charakter prac, które ze względów organizacyjnych, powinny być wykonane przez jednego Wykonawcę. Specyfika uzdatniania wody basenowej pływalni jest procesem złożonym, opartym na jednej rozbudowanej instalacji wymagającej obsługi personelu z odpowiednimi kwalifikacjami.
[4] Czynności składające się na kompleksową obsługę basenu opisuje pkt. 4 ROZDZIAŁU 3. SWZ ("Opis przedmiotu zamówienia").
[5] Wykonawca zapewnia wszystkie środki czystości niezbędne do wykonania zamówienia, w tym środki do uzdatniania wody basenowej, dezynfekcji pływalni, niecki basenowej i zaplecza sanitarnego, które muszą być biodegradowalne i posiadać pozwolenie na obrót produktem biobójczym na terytorium UE. Środki do uzdatniania wody muszą być w postaci umożliwiającej dozowanie za pomocą urządzeń zainstalowanych w stacji uzdatniania wody. Koszt zużycia środków chemicznych zostanie wliczony w cenę usługi.
[6] Wykaz urządzeń zainstalowanych w obiekcie Zamawiającego zawiera załącznik nr 9 do SWZ.
[7] Cena oferty musi zawierać koszt wymiany następujących części zamiennych i eksploatacyjnych:
Łożyska i uszczelniacze pomp obiegowych.
Elektrody pH, Rx oraz chlor kontrolera basenowego MSR Bermuda.
Bufory do kalibracji kontrolera basenowego MSR Bermuda.
Tabletki DPD1/Phenol RED do fotometru.
Żarniki do lamp UV AP POOL – 6 szt. wymiana raz w roku.
Membrany pompek, zaworki dozujące, inżektory, gumki, uszczelki i inne elementy zużywające się.
[8] W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest dokonywać drobne naprawy i wymiany części zamiennych i eksploatacyjnych do pomp obiegowych, pompek dozujących, inżektorów, regulatora poziomu i lampy UV. Ich koszt powinien zostać wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie dokonuje z tego tytułu żadnych dodatkowych płatności.
[9] W przypadku awarii urządzenia służącego do obsługi technologicznej basenu, Wykonawca natychmiast podejmie czynności mające na celu zapobieganie dalszym stratom w mieniu Zamawiającego (kategoryczny zakaz podłączania elementów urządzeń niezgodnie z zasadami ich eksploatacji tzw. „prowizorka”). Ponadto, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o zaistniałej sytuacji upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i kierownictwo obiektu.
[10] Założenia technologiczne dla basenu kąpieliskowego:
Wymiary basenu: 25 m x 12,5 m.
Ilość osób użytkujących basen: max. 250/dzień.
Temperatura wody w basenie +28 C.
Czas użytkowania basenu: od poniedziałku do piątku 14 godzin na dobę
w godzinach 7.00 – 21.00, w soboty i niedziele 8 godz. w godz.10.00 – 18.00.
W przypadku zawodów sportowych, udostępnienia pływalni żołnierzom państw sojuszniczych, pracownikom wojska lub innym podmiotom przez Dowódcę 32 Bazy Lotnictwa Taktycznego czas pracy (otwarcia i zamknięcia) pływalni może ulec zmianie.
Czas pracy stacji uzdatniania wody 24h/dobę 7 dni w tygodniu
Wydajność zespołu pompowo-filtrującego 148 m3/h
Płukanie wsteczne filtrów 2 razy w tygodniu.
[11] Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenie techniczne dla pracowników pływalni oraz inne pomieszczenia do przechowywania środków do obsługi technologicznej basenu wraz z niezbędnym wyposażeniem. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan techniczny oraz czystość pomieszczeń oraz ich wyposażenie. W przypadku zniszczenia stanu powłoki malarskiej, podłogi, wyposażenia, itp., Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej naprawy i odnowy na własny koszt.
[12] Za przestrzeganie przepisów BHP odpowiada Wykonawca. Zobowiązany jest on do wyznaczenia koordynatora, który będzie współpracował z sekcją BHP JW 1158.
[13] Wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia zostanie potwierdzone protokołem odbioru, sporządzanym każdego miesiąca. Zamawiający przewiduje płatności częściowe, tj. ryczałt podzielony na 24 równe części wypłacane co miesiąc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472054,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501999,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472054,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTW Jarosław Stec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1250949266
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-091
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472054,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie robót remontowo-budowlanych w zakresie bieżącej konserwacji oraz usług w zakresie utrzymania w sprawności technicznej budynków Wydziałów Chemicznego, Transportu i Elektrycznego PW
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Przeglądy i konserwacja placów zabaw i innych obiektów małej architektury
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie w Kościele pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Białej k. Zgierza - ołtarz boczny z obrazem Matki Boskiej, ambona, drzwi główne"
- "Konserwacja i restauracja polichromii we wnętrzach dworu w Koźminku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.