Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00577532/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż kamer sieciowych w ramach modernizacji monitoringu wizyjnego miasta Białegostoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonimska 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż kamer sieciowych w ramach modernizacji monitoringu wizyjnego miasta Białegostoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf8c9e22-41a9-4a83-9721-8f79dee11f4a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036906/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa i montaż kamer sieciowych w ramach modernizacji monitoringu wizyjnego miasta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577532
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM-XIV.271.78.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 443089,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kamer sieciowych w ramach modernizacji monitoringu wizyjnego miasta Białegostoku. Zakres zamówienia obejmuje :
1) Demontaż 3 szt. wyeksploatowanych kamer oraz montaż i uruchomienie 3 szt. nowych kamer szybkoobrotowych,
2) Dostawę, montaż i uruchomienie nowych kamer sieciowych szybkoobrotowych – 6 szt. i wieloprzetwornikowych – 3 szt.,
3) Wykonanie niezbędnych przyłączy,
4) Wykonanie dokumentacji w skład której wchodzi:
a) Dokumentacja w zakresie robót kablowych i innych oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień do uzyskania pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych - 3 egz.
b) Projekt organizacji ruchu na czas budowy – 3 egz.
c) Informacja BIOZ – 3 egz.,
d) Kompletny projekt wykonawczy opracowany w programie Microsoft Word, Excel, AutoCAD12 - część rysunkowa zapisana w PDF (inne programy wymagają zgody Zamawiającego) i dołączone do dokumentacji projektowej na płycie CD lub DVD – 1 szt.,
e) Dokumentacja powykonawcza zawierająca: projekt techniczny, elektryczny, instrukcje obsługi urządzeń, zasady BHP korzystania z urządzeń – 3 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
50341000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń telewizyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490464,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 697410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490464,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Telłącz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662153948
7.3.3) Ulica: Krynice 88
7.3.4) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
7.3.5) Kod pocztowy: 16-002
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TELEKOMUNIKACYJNE TELŁĄCZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TELEKOMUNIKACYJNE TELŁĄCZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490464,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Przygotowanie i realizacja zajęć dydaktycznych dla słuchaczy jednej edycji trzysemestralnych studiów podyplomowych
- Dostawa różnych produktów spożywczych
- Przebudowa zewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej na potrzeby Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. Octowej 2
- "Dostawa części eksploatacyjnych do rozrywarki worków pracującej na Sortowni 2 w ZUOK w Hryniewiczach"
- Zakup macierzy dyskowej
- Modernizacja szatni w IV Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Zwierzyniecka 9A
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sytemu do obiektywnej i systematycznej oceny kompetencji na potrzeby wyposażenia sal egzaminacyjnych w obiekcie Centrum Symulacji Medycznych PUM w Szczecinie
- BZP.271.30.2025 Zagospodarowanie terenu działki nr 13/2 przy ul. Sucharskiego w Nowym Sączu
- Modernizacja systemów SSWIN, CCTV, SSP oraz wykonanie systemów KD i detekcji wycieków w budynkach O/ZUS Tomaszów Maz. i t.j.o. oraz wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego w budynku AB O/Tomaszów Maz.
- "Remont pomieszczeń PdOZ w wybranych jednostkach garnizonu lubelskiego - KPP w Puławach"
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Świedziebnia w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rewitalizacja centrum Oleśnicy poprzez poprawę bezpieczeństwa, funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej.
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.