eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › Modernizacja chodników na drogach powiatowych w Otwocku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja chodników na drogach powiatowych w Otwocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/405631

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja chodników na drogach powiatowych w Otwocku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc0b43f8-3747-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348907

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-15/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 688602,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach zadania należy wykonać ciągi piesze:
- na drodze powiatowej Nr 2759W ul. Poniatowskiego na odcinku od ul. Filipowicza do ul. Pułaskiego w Otwocku (tylko po stronie prawej jadąc od ul. Filipowicza w kierunku ul. Puławskiego) – zgodnie z załącznikiem graficznym
- na drodze powiatowej Nr 2760W ul. Filipowicza w Otwocku na odcinku od ul. Poniatowskiego do ul. Andriollego – zgodnie z załącznikiem graficznym
2. Zamówienie podstawowe:
1) Wykonawca zobowiązany jest do dowiązania się do istniejących chodników i zjazdów niepodlegających przebudowie,
2) Na całym zakresie wykonanie robót rozbiórkowych, nawierzchniowych, chodników, ścieków przy krawężnikowych, krawężników, obrzeży oraz innych elementów niezbędnych do wykonania robót,
3) Wykonanie robót ziemnych poprzez wykonanie korytowania na średnią głębokość 37 cm mierzoną od góry nawierzchni chodnika, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is≥ 1,0,
4) Na chodniku wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej z mieszanki kruszywa naturalnego (posółki), o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, warstwa odsączająca musi być wyprofilowana oraz zagęszczona, przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is≥ 1,0.
5) Na chodniku wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwotnego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2, a E1 musi wynosić min. 80MPa,
6) Wykonanie nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z płyty betonowej 50x50x7 cm na podsypce cementowo – piaskowe gr. min. 5 cm wypełnione kostką granitową jasnoszarą 9/11 (według wzoru przedstawionego w dokumentacji oraz ustalonego z Zamawiającym),
7) Na drodze powiatowej Nr 2759W ul. Poniatowskiego obustronne obstawienie chodnika obrzeżem betonowego 8x30x100 cm na ławie z oporem betonu cementowego C12/15,
8) Na drodze powiatowej Nr 2760W ul. Filipowicza od strony nawierzchni jezdni ustawić krawężnik betonowy 15x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 oraz na odcinku od przejścia dla pieszych w ul. Andriollego do przejścia dla pieszych w ul. Filipowicza (zlokalizowanego w obrębie skrzyżowania o ruchu okrężnym) ustawić krawężnik kamienny granitowy 15x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15, krawężniki kamienne ustawić również na przejściach. Do ustawienia ok 35 m krawężnika kamiennego.
9) Na drodze powiatowej Nr 2759W ul. Poniatowskiego wbudować nowy krawężnik betonowy 15x30x100 cm ustawiany na ławie betonowej z oporem z betonu cementowego C12/15,
10) Na drodze powiatowej Nr 2760W ul. Filipowicza wykonać zjazd z kostki betonowej szarej prostokątnej 20x10 cm o gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm. Zjazdy do Liceum Ogólnokształcącego im. K. I. Gałczyńskiego nie podlegają przebudowie,
11) Na zjazdach wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej z mieszanki kruszywa naturalnego (pospółki), o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, warstwa odsączająca musi być wyprofilowana oraz zagęszczona, przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić wykonanie Is≥ 1,0.
12) Na zjazdach wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwotnego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2, a E1 musi wynosić min. 80MPa,
13) Na ul. Poniatowskiego wykonać zieleń drogową:
a) z płyt ażurowych EKO 40x60x8 cm wypełnioną grysem ułożone na podsypce piaskowej o gr. min 5 cm,
b) wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej z mieszanki kruszywa naturalnego frakcji 0-16 mm, o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
c) warstwa odsączająca musi być wyprofilowana oraz zagęszczona, przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić wykonanie Is≥ 1,0, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwotnego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2, a E1 musi wynosić min. 80MPa,
14) Jako obramowanie zieleni drogowej z płyt ażurowych obustronnie ustawić krawężnik betonowy 15x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15,
15) Na ul. Filipowicza w Otwocku na całej długości odcinka wykonać ściek przy krawężnikowy z 2 rzędów kostki betonowej 20x10 cm koloru szarego o grubości 8/6 cm układanej na podsypce cementowo -piaskowej o grubości min. 5 cm oraz ławie betowej z betonu cementowego C20/25, ściek należy obniżyć w stosunku do krawędzi nawierzchni o 1 do 2 cm,
16) Na ul. Poniatowskiego w Otwocku na całym odcinku należy wykonać tzw. opaskę:
a) z płytek betonowych 50x50x7 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm,
b) wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej z mieszanki kruszywa naturalnego frakcji 0-16 mm (pospółki), o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
c) warstwa odsączająca musi być wyprofilowana oraz zagęszczona, przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić wykonanie Is≥ 1,0, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwotnego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2, a E1 musi wynosić min. 80MPa,
d) ustawić obrzeża betonowe 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15,
e) ustawić krawężnik betonowy 15X30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15,
17) Przed przejściami dla pieszych wykonać 2 rzędy płytek z wypustami 40x40x8 cm koloru żółtego na podsypce cementowo – piaskowej,
18) Wzdłuż peronu przystankowego wykonać nawierzchnię z płytek z wypustkami 40x40 koloru żółtego układanej na podsypce cementowo – piaskowej,
19) Na ul. Poniatowskiego w Otwocku pomiędzy chodnikiem a krawężnikiem wykonać humusowanie z obsianiem mieszanką traw o gr. min 15 cm
20) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, wykonawca jest zobowiązany do opracowania, zatwierdzenia i wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca przywróci Stałą organizację Ruchu.
21) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego gruzu betonowego bez zanieczyszczeń pochodzącego z rozbiórki krawężników, resztę materiałów Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki chodnika,
22) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawcza, w skład której wchodzić będą między innymi wyniki badań, atesty, deklaracje zgodności, dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i przywróceniu stałej organizacji ruchu oraz inne dokumenty wskazane przez Inspektora, dokument potwierdzający fakt złożenia inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca po otrzymaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej jest zobowiązany do dostarczenia oryginału do Zamawiającego ,
3. Zamówienie w ramach opcji: Na ul. Filipowicza w Otwocku rozebrać istniejącą zatokę autobusowa o nawierzchni asfaltowej – tylko do przejścia dla pieszych oraz wykonać zatokę z kostki granitowej 16x16 cm wypełnionej żywicą układanej na betonie C25/30 o gr. min. 25 cm, na podłożu po zagęszczeniu nawierzchni do Is≥ 1,0, zatokę autobusową należy obramować opornikiem granitowym 100x30x12 cm na ławie z oporem betonu cementowego C20/15,
4. Po przekazaniu terenu budowy Wykonawca bierze odpowiedzialność za jego prawidłowe zabezpieczenie co jest równoznaczne z prawidłowym jego zabezpieczeniem i utrzymaniem również w okresie zimowym oraz zabezpieczeniem rozpoczętych robót przed ich degradacją;
5. Wykonawca przed wprowadzeniem organizacji ruchu zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie powiatowego inżyniera ruchu,
6. Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzyskania stosownego zatwierdzenia oraz wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca wprowadzi stałą organizację ruchu
7. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki,
8. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia tablicy informacyjnej przed realizacją inwestycji oraz po jej realizacji według wzoru określonego przez Zamawiającego,
9. Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą, w skład której wchodzić będą między innymi:
 wyniki badań,
 atesty,
 deklaracje zgodności,
 dokumentacja fotograficzna,
 zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji,
 zawiadomienie o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu,
 dokumenty wskazane w dokumentacji projektowej jako wymagane do odbioru robót,
 dokument potwierdzający fakt złożenia inwentaryzacji powykonawczej (Wykonawca po otrzymaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zobowiązany jest do dostarczenia oryginału do Zamawiającego)
 oświadczenie kierowania budowy,
 inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego,
Dopuszczenie rozwiązań równoważnych opisywanym w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 696833,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 789362,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 696833,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS-BRUK Adrianna Sikorska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321837974

7.3.3) Ulica: Strażacka 88

7.3.4) Miejscowość: Gadka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-340

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 696833,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.