Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00590225/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
- 2024/BZP 00597617/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-15
- 2024/BZP 00602220/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności hydrotechnicznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa zachodniego nabrzeża rzeki Elbląg wzdłuż linii Wyspy (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9981051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności hydrotechnicznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa zachodniego nabrzeża rzeki Elbląg wzdłuż linii Wyspy (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80d67f58-f0d7-4023-94c1-8cc6210468ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590225
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.81.2024.AD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276891,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności hydrotechnicznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa zachodniego nabrzeża rzeki Elbląg wzdłuż linii Wyspy Spichrzów” w ramach zadania: „Rewitalizacja Wyspy Spichrzów w Elblągu – terenu przeznaczonego pod inwestycje Programu Fabryka”.
Zakres działania inspektora nadzoru inwestorskiego określają przepisy Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
2. Zamawiający informuje, że wykonawcą robót budowlanych pod nazwą: „Przebudowa zachodniego nabrzeża rzeki Elbląg wzdłuż linii Wyspy Spichrzów” w ramach zadania: „Rewitalizacja Wyspy Spichrzów w Elblągu – terenu przeznaczonego pod inwestycje Programu Fabryka” jest firma: Korporacja Budowlana DORACO Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku (80-338), przy ul. Opackiej 12.
Zakres zamówienia, o którym mowa w ppkt. 2. obejmuje przebudowę i zagospodarowanie nabrzeży wraz z niezbędną infrastrukturą, w zakresie:
a) odcinka B – C (Wybrzeże Gdańskie),
Nabrzeże cumownicze wysokie (+2.10 m) o długości około 160 mb, w tym:
przebudowa nabrzeża (roboty hydrotechniczne),
wyposażenie nabrzeża w urządzenia cumownicze i odbojowe.
b) odcinka D – E (Wybrzeże Gdańskie),
Nabrzeże cumownicze niskie (+1.60 m) o długości ok. 205 mb, w tym:
przebudowa nabrzeża,
układanie nawierzchni,
remont terenów zielonych (trawników),
wyposażenie terenu w oświetlenie,
wyposażenie terenu w oświetlenie architektoniczne,
budowa odwodnienia nabrzeża i kanalizacji deszczowej,
zaopatrzenie w wodę do celów p.poż. (h80 co 100 m o wydatku 10 l/sek.),
zaopatrzenie w wodę jednostek pływających,
zaopatrzenie w energię elektryczną jednostek pływających,
wyposażenie w pomosty pływające,
wyposażenie w urządzenia cumownicze i odbojowe,
wyposażenie terenu w elementy małej architektury,
c) odcinka E – F (Wybrzeże Gdańskie),
Nabrzeże skarpowe (z oczepem na rzędnej +0.50 m) o długości ok. 64 mb, w tym:
przebudowa nabrzeża,
remont skarpy nabrzeża,
układanie nawierzchni,
remont terenów zielonych (trawników),
wyposażenie terenu w oświetlenie,
wyposażenie terenu w oświetlenie architektoniczne,
wyposażenie w urządzenia cumownicze i odbojowe,
wyposażenie terenu w elementy małej architektury.
d) parkingu do 200 miejsc postojowych przy ul. Warszawskiej, w tym:
budowa układu drogowego wraz z miejscami postojowymi,
budowa chodnika wraz z oznakowanym i oświetlonym przejściem dla pieszych,
remont terenów zielonych (trawników),
wyposażenie terenu w oświetlenie,
wyposażenie terenu w elementy małej architektury.
e) wykonanie ciągu pieszo – jezdnego od ul. Wybrzeże Gdańskie w kierunku ul. Warszawskiej.
f) wykonanie tablicy informacyjnej, o wym. min 180 cm x 120 cm, wzór i treść tablicy stanowi załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 2506) zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane
z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 953), których edytowalne pliki cyfrowe udostępnione są na stronie Banku Gospodarstwa Krajowego pod adresem: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-pierwsza/#c21674 Tablicę należy umieścić niezwłocznie po rozpoczęciu prac budowlanych,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym operatu geodezyjnego,
h) wykonanie instrukcji obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych
z nabrzeżem.
Wartość robót budowlanych: 22 882 924,43 zł netto,
w tym robót hydrotechnicznych: 15 382 860,57 zł netto
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne ALFA Przemysław Marszałkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 584 106 94 64
7.3.3) Ulica: Głogowa 9
7.3.4) Miejscowość: Banino
7.3.5) Kod pocztowy: 80-297
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Inżynieryjne ALFA Przemysław Marszałkowski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Inżynieryjne ALFA Przemysław Marszałkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień: rozpoczęcia robót budowlanych.
2. Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia: 16 miesięcy od daty rozpoczęcia robót budowlanych.
3. Przewidywany termin rozpoczęcia robót budowlanych: styczeń 2025 r.
4. Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych: luty 2026 r.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy stropów piwnicznych w nieruchomości przy ul. Fabrycznej 19 będącej w administrowaniu ZBK w Elblągu
- ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W WILKOWIE.
- Remont parkingu przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Raczki Elbląskie, gmina Elbląg
- Organizacja dwudniowych wyjazdowych warsztatów integracyjno szkoleniowych pn. Promocja zdrowia i aktywnego stylu życia dla uczestników projektu "Lepszy start w dorosłe życie"
- Remont pomieszczeń łaźni dla osadzonych Aresztu Śledczego w Elblągu
- ZP/20/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania o nazwie: "Kompleksowe zagospodarowanie Fortu Owcza Góra w Kłodzku."
- Nadzór Inwestorski nad robotami budowlanymi pn.: Modernizacja drogi powiatowej nr 2601G Kiełpin - Binduga
- Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Godziszów
- Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Godziszów
- Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu wraz z zapewnieniem nadzoru inwestorskiego dla zadania Modernizacja i rozbudowa ZOL w Makowie Podhalańskim realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Godziszów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.