eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielowieś › Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wielowsi - Część 4, 7 i 8



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wielowsi - Część 4, 7 i 8

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WIELOWSI

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielowsi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384161754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Wielowieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-187

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatzsp@zspw.wielowies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spwielowies.edupage.org

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wielowsi - Część 4, 7 i 8

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-614e6485-6d63-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003557/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt 2) PZP Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pt.: „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wielowsi”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, w zakresie: Części 4 zamówienia – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE , JAJA; Części 7 zamówienia – RYBY, MROŻONKI i Części 8 zamówienia – PIECZYWO dla części 4 i 8 nie wpłynęły żadne oferty a w części 7 wpłynęła 1 oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5. Z uwagi na to, że pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione Zamawiający był uprawniony do udzielenia zamówienia w w trybie zamówienia z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-97aad433-47aa-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OŚ.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 224487,02 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37469,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wielowsi - Część 4 zamówienia – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE , JAJA; i Część 7 zamówienia – RYBY, MROŻONKI”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie artykułów żywnościowych w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2022 r. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport art. spożywczych na koszt i ryzyko Wykonawcy wraz z dostarczeniem o ustalonej godzinie i rozładowanie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, dostawy realizowane będą do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Wielowsi, ul. Zamkowa 24, 44-187 Wielowieś, Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Wielowsi, ul. Szkolna 12a, 44-187 Wielowieś i Publicznego Przedszkola w Wielowsi, ul. Szkolna 12, 44-187 Wielowieś. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję, do wglądu Zamawiającego. Szczegółowy zakres dostaw, wymagania jakościowe oraz przewidywana wielkość zamówienia została określona w formularzach cenowych stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający informuje, że ilości artykułów wykazane w Załączniku nr 4 do SWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie ubiegłego roku, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Łączny zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% (tj. zrealizowany w co najmniej 70%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. Dostarczony towar winien być świeży, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami. Powinien znajdować się w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania powinny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. Wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 poz.1154). Produkty mają być: najwyższej jakości, świeże, pierwszego gatunku, odpowiadające normie dla dzieci i młodzieży szkolnej. Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych powinien być nie krótszy niż połowa okresu gwarancji producenta, za wyjątkiem mięsa wołowego i wieprzowego, wędlin, przetworów mlecznych – nie krótszy niż 7 dni, mięsa drobiowego oraz mleka świeżego – 5 dni licząc od daty dostawy. Czas realizacji poszczególnych dostaw : - artykuły żywnościowe muszą być dostarczane do stołówki każdorazowo, po wcześniejszym złożeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub mailową, w terminie maksymalnie następnego dnia od otrzymania zamówienia od Zamawiającego, w dni robocze do godziny 10:00 - pieczywo należy dostarczyć w terminie: w dni robocze do godziny 7:00 - mięso, produkty mięsne, drób : dostarczane do stołówki każdorazowo, po wcześniejszym złożeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub mailową, w terminie maksymalnie następnego dnia od otrzymania zamówienia od Zamawiającego, w dni robocze do godziny 7:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienie przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu następnym po złożeniu reklamacji. Wykonawca powinien posiadać dokumentację zgodną z wymaganiami prawnymi określonymi w prawie polskim i EU – spełniająca wymagania: - Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z 25 sierpnia 2006r.(Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 ze zm); - Rozporządzenia (WE) 852/2004 w sprawie higieny środków spożywczych ze zm.; - Rozporządzenia (WE) 853/2004 w sprawi higieny żywności pochodzenia zwierzęcego ze zm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 21592,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wielowsi - Część 7 zamówienia – RYBY, MROŻONKI;”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie artykułów żywnościowych w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2022 r. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport art. spożywczych na koszt i ryzyko Wykonawcy wraz z dostarczeniem o ustalonej godzinie i rozładowanie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, dostawy realizowane będą do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Wielowsi, ul. Zamkowa 24, 44-187 Wielowieś, Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Wielowsi, ul. Szkolna 12a, 44-187 Wielowieś i Publicznego Przedszkola w Wielowsi, ul. Szkolna 12, 44-187 Wielowieś. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję, do wglądu Zamawiającego. Szczegółowy zakres dostaw, wymagania jakościowe oraz przewidywana wielkość zamówienia została określona w formularzach cenowych stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający informuje, że ilości artykułów wykazane w Załączniku nr 4 do SWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie ubiegłego roku, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Łączny zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% (tj. zrealizowany w co najmniej 70%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. Dostarczony towar winien być świeży, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami. Powinien znajdować się w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania powinny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. Wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 poz.1154). Produkty mają być: najwyższej jakości, świeże, pierwszego gatunku, odpowiadające normie dla dzieci i młodzieży szkolnej. Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych powinien być nie krótszy niż połowa okresu gwarancji producenta, za wyjątkiem mięsa wołowego i wieprzowego, wędlin, przetworów mlecznych – nie krótszy niż 7 dni, mięsa drobiowego oraz mleka świeżego – 5 dni licząc od daty dostawy. Czas realizacji poszczególnych dostaw : - artykuły żywnościowe muszą być dostarczane do stołówki każdorazowo, po wcześniejszym złożeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub mailową, w terminie maksymalnie następnego dnia od otrzymania zamówienia od Zamawiającego, w dni robocze do godziny 10:00 - pieczywo należy dostarczyć w terminie: w dni robocze do godziny 7:00 - mięso, produkty mięsne, drób : dostarczane do stołówki każdorazowo, po wcześniejszym złożeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub mailową, w terminie maksymalnie następnego dnia od otrzymania zamówienia od Zamawiającego, w dni robocze do godziny 7:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienie przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu następnym po złożeniu reklamacji. Wykonawca powinien posiadać dokumentację zgodną z wymaganiami prawnymi określonymi w prawie polskim i EU – spełniająca wymagania: - Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z 25 sierpnia 2006r.(Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 ze zm); - Rozporządzenia (WE) 852/2004 w sprawie higieny środków spożywczych ze zm.; - Rozporządzenia (WE) 853/2004 w sprawi higieny żywności pochodzenia zwierzęcego ze zm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03311000-2 - Ryby

15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 12689,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wielowsi - Część 8 zamówienia – PIECZYWO”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie artykułów żywnościowych w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2022 r. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport art. spożywczych na koszt i ryzyko Wykonawcy wraz z dostarczeniem o ustalonej godzinie i rozładowanie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, dostawy realizowane będą do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Wielowsi, ul. Zamkowa 24, 44-187 Wielowieś, Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Wielowsi, ul. Szkolna 12a, 44-187 Wielowieś i Publicznego Przedszkola w Wielowsi, ul. Szkolna 12, 44-187 Wielowieś. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję, do wglądu Zamawiającego. Szczegółowy zakres dostaw, wymagania jakościowe oraz przewidywana wielkość zamówienia została określona w formularzach cenowych stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający informuje, że ilości artykułów wykazane w Załączniku nr 4 do SWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie ubiegłego roku, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Łączny zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% (tj. zrealizowany w co najmniej 70%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. Dostarczony towar winien być świeży, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami. Powinien znajdować się w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania powinny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. Wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 poz.1154). Produkty mają być: najwyższej jakości, świeże, pierwszego gatunku, odpowiadające normie dla dzieci i młodzieży szkolnej. Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych powinien być nie krótszy niż połowa okresu gwarancji producenta, za wyjątkiem mięsa wołowego i wieprzowego, wędlin, przetworów mlecznych – nie krótszy niż 7 dni, mięsa drobiowego oraz mleka świeżego – 5 dni licząc od daty dostawy. Czas realizacji poszczególnych dostaw : - artykuły żywnościowe muszą być dostarczane do stołówki każdorazowo, po wcześniejszym złożeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub mailową, w terminie maksymalnie następnego dnia od otrzymania zamówienia od Zamawiającego, w dni robocze do godziny 10:00 - pieczywo należy dostarczyć w terminie: w dni robocze do godziny 7:00 - mięso, produkty mięsne, drób : dostarczane do stołówki każdorazowo, po wcześniejszym złożeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub mailową, w terminie maksymalnie następnego dnia od otrzymania zamówienia od Zamawiającego, w dni robocze do godziny 7:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienie przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu następnym po złożeniu reklamacji. Wykonawca powinien posiadać dokumentację zgodną z wymaganiami prawnymi określonymi w prawie polskim i EU – spełniająca wymagania: - Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z 25 sierpnia 2006r.(Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 ze zm); - Rozporządzenia (WE) 852/2004 w sprawie higieny środków spożywczych ze zm.; - Rozporządzenia (WE) 853/2004 w sprawi higieny żywności pochodzenia zwierzęcego ze zm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 3188,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28848,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28848,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28848,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB FROST Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 3, 98-275 Brzeźnio, Hurtownia Mrożonek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101469262

7.3.3) Ulica: ul. J. Tuwima 72

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-690

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28848,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11510,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11510,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11510,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB FROST Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 3, 98-275 Brzeźnio, Hurtownia Mrożone

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101469262

7.3.3) Ulica: ul. J. Tuwima 72

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-690

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11510,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4365,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4365,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4365,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia ROGAL Górny Zbigniew

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 242746002

7.3.3) Ulica: ul. Kozielska 14

7.3.4) Miejscowość: Sośnicowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-153

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4365,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.