Og³oszenie z dnia 2021-02-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00013367/01 - Wynik z dnia 2021-03-04
Og³oszenie nr 2021/BZP 00005982 z dnia 2021-02-08 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa biletów komunikacji miejskiej na rzecz Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK POMOCY RODZINIE W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-440
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 678 31 00
1.5.8.) Numer faksu: 85 678 31 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bipmopr.um.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa biletów komunikacji miejskiej na rzecz Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2824e02e-6a08-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00005982
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000375/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa biletów komunikacji miejskiej upowa¿niaj±cych do korzystania ze zbiorowej komunikacji miejskiej na terenie miasta Bia³egostoku na rzecz Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.z
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bipmopr.um.bialystok.pl oraz https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji (innych ni¿ oferta Wykonawcy), odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. za po¶rednictwem Platformy zakupowej w zak³adce „Korespondencja”, przez co nale¿y rozumieæ narzêdzie umo¿liwiaj±ce realizacjê procesu zwi±zanego z udzielaniem zamówieñ publicznych w formie elektronicznej, s³u¿±ce w szczególno¶ci do przekazywania ofert, o¶wiadczeñ, zwane dalej Platform±.2. Platforma jest dostêpna pod adresem https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.3. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:a) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: - dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES, - dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem,b) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.: - sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; - komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; - zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; - w³±czona obs³uga JavaScript; - zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.c) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.,d) Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: - plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert,e) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.7. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ elektronicznych, podmiotowych ¶rodków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji sporz±dzonych pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje siê datê z³o¿enia/wys³ania na Platformie.8. W sytuacji awarii Platformy lub przerwy technicznej dzia³ania Platformy Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres sekretariat@mopr.bialystok.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku ul. Malmeda Icchoka 8, 15-440 Bia³ystok (nr tel. 85 678 31 00, e-mail: sekretariat@mopr.bialystok.pl).2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych osobowych: kontakt pod nr telefonu: 85 678 31 20 lub pod adresem e-mail: iod@mopr.bialystok.pl.3. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.4. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.5. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± tak¿e upowa¿nienie pracownicy Zamawiaj±cego oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzib± w warszawie (02 -672) przy ul. Domalewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS:0000041441, REGON 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Zamawiaj±cy prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.6. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.7. Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.1.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 174036,86 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa:a) biletów jednorazowych normalnych w 1 strefie na wszystkie linie (w formie papierowej) o nominale 4,00 z³, w ilo¶ci 300 sztuk, b) biletów okresowych imiennych miesiêcznych normalnych w 1 strefie na wszystkie linie (w formie elektronicznej) o nominale 100,00 z³, w ilo¶ci 231 sztuk, c) biletów okresowych na okaziciela normalnych 30-dniowych w 1 strefie na wszystkie linie (w formie elektronicznej), o nominale 140,00 z³, w ilo¶ci 1169 sztuk.2. Bilety, o których mowa w pkt 3.1. lit. b, s± wa¿ne w wyznaczonych miesi±cach, od pierwszego do ostatniego dnia miesi±ca.3. Bilety, o których mowa w pkt 3.1. lit. c, zachowuj± wa¿no¶æ przez 30 dni, licz±c od dnia rozpoczêcia ich wa¿no¶ci, i obejmuj± nastêpuj±ce okresy:- od dnia 05.03.2021r. do dnia 03.04.2021r.,- od dnia 06.04.2021r. do dnia 05.05.2021r.,- od dnia 06.05.2021r. do dnia 04.06.2021r.,- od dnia 07.06.2021r. do dnia 06.07.2021r.,- od dnia 07.07.2021r. do dnia 05.08.2021r.,- od dnia 06.08.2021r. do dnia 04.09.2021r.,- od dnia 06.09.2021r. do dnia 05.10.2021r.,- od dnia 06.10.2021r. do dnia 04.11.2021r.,- od dnia 05.11.2021r. do dnia 04.12.2021r.,- od dnia 06.12.2021r. do dnia 04.01.2022r.,- od dnia 05.01.2022r. do dnia 03.02.2022r. 4. Wielko¶æ zakupu biletów jest wielko¶ci± szacunkow± i Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia o ok. 30% ilo¶ci dostarczanych biletów z mo¿liwo¶ci± proporcjonalnego zmniejszenia ceny.5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilo¶ciowych w poszczególnych pozycjach (rodzajach) zamawianych biletów.6. Rozliczenie z Wykonawc± dokonywane bêdzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilo¶ci faktycznie dostarczonych biletów.7. Wykonawca powinien posiadaæ uprawnienie do sprzeda¿y biletów zbiorowej komunikacji miejskiej na terenie miasta Bia³egostoku, na podstawie zawartej umowy na ¶wiadczenie us³ugi sprzeda¿y biletów komunikacji miejskiej zawartej z Miastem Bia³ystok. 8. Dodatkowe warunki dotycz±ce przedmiotu zamówienia:a) termin p³atno¶ci: do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiaj±cego prawid³owo wystawionej faktury,- z uwagi na okoliczno¶æ, ¿e termin p³atno¶ci jest jednym z kryterium oceny ofert, Wykonawca mo¿e wyd³u¿yæ termin p³atno¶ci o kolejne dni. Sposób przyznawania punktów w tym kryterium zosta³ okre¶lony w niniejszej SWZ,b) nie przewiduje siê wyp³acania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,c) forma zap³aty - jak w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego – za³±cznik nr 4 do SWZ,d) dostawa bêdzie realizowana sukcesywnie przez okres trwania umowy, poprzez czê¶ciowe dostarczanie biletów w okresach miesiêcznych, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego,e) dostawy biletów realizowane bêd± poprzez dostarczenie biletów do miejsca siedziby Zamawiaj±cego, na koszt i ryzyko Wykonawcy, w uzgodnionej wcze¶niej ilo¶ci i terminie, z nastêpuj±cym zastrze¿eniem:- bilety okresowe na okaziciela w formie elektronicznej, do³adowywane bêd± i dostarczane Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê w terminie najpó¼niej na 8 dni przed terminem rozpoczêcia ich wa¿no¶ci (Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu pierwszej dostawy czê¶ciowej w zwi±zku z trwaj±c± procedur± wyboru Wykonawcy),- bilety okresowe imienne w formie elektronicznej do³adowywane bêd± i dostarczane Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê w terminie najpó¼niej do ostatniego dnia roboczego miesi±ca poprzedzaj±cego okres wa¿no¶ci dostarczanego biletu.Z uwagi na okoliczno¶æ, ¿e termin dostawy czê¶ciowej biletów okresowych na okaziciela jest jednym z kryterium oceny ofert, Wykonawca mo¿e skróciæ termin dostawy czê¶ciowej o kolejne dni. Sposób przyznawania punktów w tym kryterium zosta³ okre¶lony w SWZ.f) Wykonawca bêdzie obowi±zany do dochowania nale¿ytej staranno¶ci przy realizacji zobowi±zañ umownych oraz do ¶cis³ej i sta³ej wspó³pracy z Zamawiaj±cym. 3.10. Podwykonawstwo:a) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañb) Wykonawca mo¿e powierzyæ realizacjê czê¶ci przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udzia³em Podwykonawców Wykonawca zobowi±zany jest do wskazania w swojej ofercie czê¶ci zamówienia (zakresy), których wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcom i podania firm Podwykonawców, je¶li s± ju¿ znane. Wskazanie takie nale¿y umie¶ciæ na Formularzu oferty. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca bêdzie móg³ wprowadziæ Podwykonawcê wy³±cznie na warunkach okre¶lonych w umowie, c) w przypadku nie wskazania czê¶ci zamówienia, która ma byæ realizowana przez Podwykonawcê Zamawiaj±cy uzna, ¿e ca³o¶æ zamówienia bêdzie wykonywana przez Wykonawcê osobi¶cie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22459000-2 - Bilety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany zosta³ w pkt 18 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania dostawy czê¶ciowej
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP dotycz±ce:a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu,b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu,c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu,d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum):a) w Formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;b) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;c) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.d) dokument, o których mowa w pkt 12.1. lit. b obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówieniae) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;f) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;g) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna,h) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy, us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarty jest w § 8 wzoru umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-02-16 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-16 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-03-17
2021-02-08 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Remont dwóch pomieszczeñ biurowych i ³azienki dla osób z niepe³nosprawno¶ciami wraz z zapewnieniem doj¶æ i podjazdów do Domu Studenta nr 1 UMB przy ul. Akademickiej 3
- DOSTAWA OLEJÓW SILNIKOWYCH, OLEJÓW PRZEK£ADNIOWYCH, P£YNÓW HAMULCOWYCH, P£YNÓW CH£ODZ¡CYCH I P£YNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW S£U¯BOWYCH POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
- Dostawa urz±dzeñ i oprogramowania wspomagaj±cego III
- Zakup myjni dezynfektora
- Dostawa asortymentu do pracy litoklastu
- Wykonanie podjazdu dla osób z niepe³nosprawno¶ciami przy budynku lewego skrzyd³a Pa³acu Branickich oraz przebudowa holu wej¶ciowego do Biura Promocji i Rekrutacji Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.