eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jemielnica › Dostawa sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego i oprogramowania dla Gminy Jemielnica w ramach projektu Cyfrowa Gmina



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego i oprogramowania dla Gminy Jemielnica w ramach projektu Cyfrowa Gmina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jemielnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelecka 67

1.5.2.) Miejscowość: Jemielnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-133

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jemielnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jemielnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jemielnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego i oprogramowania dla Gminy Jemielnica w ramach projektu Cyfrowa Gmina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00f5c87e-5aa3-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012359/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa sprzętu komuterowego dla Gminy Jemielnica w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419788/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 132350,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Dostawa stacji roboczych, laptopów, monitorów oraz oprogramowania biurowego obejmuje dostawę:
1) Stacje robocze (komputery stacjonarne z systemem operacyjnym) – 7 szt.
2) Laptopy (notebooki) z systemem operacyjnym – 2 szt.
3) Monitory typ A – 4 szt.
4) Monitory typ B – 3 szt.
5) Pakiet biurowy - 14 szt.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego i oprogramowania dla Gminy Jemielnica w ramach projektu Cyfrowa Gmina.
2. Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00 przy obowiązkowym udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy.
3. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4. Sprzęt musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
5. Jeśli dostarczony sprzęt lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru.
6. Zamawiający wymaga dla części 1 i 2 następujących certyfikatów:
1) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu
2) Potwierdzenia spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
4) TÜV Rheinland – ochrona oczu przed niską emisją światła niebieskiego (dot. części 1 – laptopy oraz monitory)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 60350,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dostawa sprzętu serwerowego i sieciowego obejmuje dostawę:
1) Serwer NAS – 1 szt.
2) Serwerowy zasilacz awaryjny typ A – 1 szt.
3) Serwerowy zasilacz awaryjny typ B – 1 szt.
4) Przełącznik sieciowy – 2 szt.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego i oprogramowania dla Gminy Jemielnica w ramach projektu Cyfrowa Gmina.
2. Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00 przy obowiązkowym udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy.
3. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4. Sprzęt musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
5. Jeśli dostarczony sprzęt lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru.
6. Zamawiający wymaga dla części 1 i 2 następujących certyfikatów:
1) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu
2) Potwierdzenia spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
4) TÜV Rheinland – ochrona oczu przed niską emisją światła niebieskiego (dot. części 1 – laptopy oraz monitory)

4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uwaga!!! w SWZ część trzecia jest numerowana jako część nr 4.

Część 4: Dostawa serwera z systemem operacyjnym obejmuje dostawę:
1) Serwer z systemem operacyjnym – 1 szt.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego i oprogramowania dla Gminy Jemielnica w ramach projektu Cyfrowa Gmina.
2. Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00 przy obowiązkowym udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy.
3. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4. Sprzęt musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
5. Jeśli dostarczony sprzęt lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp unieważnia postępowanie ponieważ Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza został wezwany do zawarcia umowy w dniu 12.12.2022r.. Nie przystąpił do podpisania umowy. Ponownie wezwano Wykonawcę do zawarcia umowy wskazując ostateczny termin jej zawarcia. Zamawiający nie otrzymał żadnej odpowiedzi, a Wykonawca nie przystąpił do podpisania umowy, tym samym uchylił się od zawarcia umowy. W postępowaniu złożono dwie oferty, jedna z ofert została odrzucona, stąd art. 263 ustawy Pzp, w którym jest mowa o możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postepowaniu, nie ma w tym przypadku zastosowania.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 7 ustawy Pzp tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 2 i 4 na podstawie art. 255 pkt 2, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu zarówno dla części 2 jak i pierwszej wpłynęła tylko jedna oferta tj. oferta nr 2 firmy ANZENA Sp. z o.o.. Oferty złożone dla każdej z ww. części podlegała odrzuceniu na podstawie art.. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń. Stąd w ocenie Zamawiającego zaistniała przesłanka do unieważnienia postępowania dla części 2 i 4.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 2 i 4 na podstawie art. 255 pkt 2, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu zarówno dla części 2 jak i pierwszej wpłynęła tylko jedna oferta tj. oferta nr 2 firmy ANZENA Sp. z o.o.. Oferty złożone dla każdej z ww. części podlegała odrzuceniu na podstawie art.. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń. Stąd w ocenie Zamawiającego zaistniała przesłanka do unieważnienia postępowania dla części 2 i 4.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.