eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Jednorazowa dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek, maszyn biurowych, sprzętu i materiałów biurowych na potrzeby OR KRUS w Rzeszowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Jednorazowa dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek, maszyn biurowych, sprzętu i materiałów biurowych na potrzeby OR KRUS w Rzeszowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200299

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-060

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 867 34 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/krus

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Jednorazowa dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek, maszyn biurowych, sprzętu i materiałów biurowych na potrzeby OR KRUS w Rzeszowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79bd1010-8aae-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123633/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Papier do drukarek i kserokopiarek, maszyny biurowe, sprzęt i materiały biurowe.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1300-OP.261.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 189700,79 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 88564,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie fabrycznie nowego papieru do drukarek i kserokopiarek, maszyn biurowych oraz różnego sprzętu i materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik do Formularza ofertowego – Załącznik Nr 1 do SWZ. Zamawiający wymaga aby oferta była kompletna. Brak którejkolwiek z pozycji spowoduje odrzucenie oferty.
2. Przy określeniu przedmiotu zamówienia Zamawiający w niektórych pozycjach posłużył się nazwą producenta lub produktu. Nazwa producenta lub produktu ma jedynie na celu precyzyjne określenie przedmiotu zamówienia (produkt wzorcowy).
3. Zamawiający dopuszcza w pozycjach, o których mowa w pkt 2, zaoferowanie produktów równoważnych innych producentów. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt posiadający co najmniej takie same lub wyższe parametry jak produkt wzorcowy wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności parametry dotyczące:
a) jakości materiałów, z których produkt został wykonany,
b) jakości wykonania i wykończenia produktu,
c) materiału z jakiego wykonana jest obudowa, pojemności, grubości i długości linii pisania w przypadku materiałów piszących,
d) białości i gramatury w przypadku papieru do drukarek i kserokopiarek,
e) rozwiązań technicznych pod względem funkcjonalności i bezpieczeństwa obsługi,
f) okresu gwarancji producenta.
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony papier do drukarek i kserokopiarek, maszyny biurowe, sprzęt i materiały biurowe. W przypadku gdy okres gwarancji producenta jest dłuższy, okres gwarancji Wykonawcy będzie zgodny z okresem gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Jeżeli dostarczony papier, maszyny biurowe, sprzęt lub materiały biurowe będą uszkodzone albo nie będą spełniać minimalnych warunków określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik do Formularza ofertowego - Załącznik Nr 1 do SWZ, Zamawiający ma prawo je zwrócić do Wykonawcy. Wykonawca prześle w zamian właściwy przedmiot zamówienia w terminie 7 dni od daty otrzymania reklamacji. Reklamacja może być zgłaszana przez Zamawiającego mailem lub pisemnie.
6. Przedmiotem zamówienia są jednorodne dostawy, które może zrealizować praktycznie każda hurtownia materiałów biurowych i zgodnie z dokonaną analizą jest to zamówieniem dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw, dlatego nie dokonano podziału zamówienia na części.
7. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji tzn. został wyprodukowany nie wcześniej niż w III kwartale 2023 roku – z wyłączeniem wysokowydajnych niszczarek do papieru określonych w poz. 60 Formularza cenowego stanowiącego załącznik do Formularza ofertowego - Załącznik Nr 1 do SWZ, które muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w I kwartale 2023 roku.
8. Miejsce dostawy: Oddział Regionalny KRUS w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów. Wykonawca dostarczy towar we własnym zakresie, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność do siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108934,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119753,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108934,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Resgraph Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 691570328

7.3.3) Ulica: Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108934,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.