eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Nadzór Inwestorski przy realizacji zadania pn. "Zagospodarowanie parku przy ul. Aleja Niepodległości w Słubicach"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór Inwestorski przy realizacji zadania pn. „Zagospodarowanie parku przy ul. Aleja Niepodległości w Słubicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUBICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slubice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/slubice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór Inwestorski przy realizacji zadania pn. „Zagospodarowanie parku przy ul. Aleja Niepodległości w Słubicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efbedcac-4b81-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278071/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2021.PG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Zagospodarowanie parku przy ul. Aleja Niepodległości w Słubicach”
2. Do podstawowych zadań Wykonawcy należy pełnienie obowiązków i wykonanie uprawnień, o jakich mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020. Poz.1333 ze zm.), zgodnie z załączonym wzorem umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zgodnie z Prawem budowlanym do pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad robotami budowlanymi w zakresie branży: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, elektrycznej i sanitarnej.
3. Zadanie inwestycyjne obejmuje zagospodarowanie parku miejskiego przy ul. Aleja Niepodległości w miejscowości Słubice, woj. lubuskie, (dz. nr 729/223), na które składa się: budowa ciągów pieszych, posadowienie toalety publicznej wraz z budową przyłącza wodno-kanalizacyjnego, montaż elementów małej architektury, urządzeń zabawowych na place zabaw, budowa instalacji oświetlenia terenu i monitoringu oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej dla obiektów sportowych oraz nawierzchni syntetycznych dla urządzeń zabawowych. Zakres inwestycji obejmuje kompleksową realizację zamierzenia budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu.
4. Szczegółowy zakres zadania objętego nadzorem określa Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami do postępowania nr ZP.271.23.2021.PG, pn.: „Zagospodarowanie parku przy ul. Aleja Niepodległości w Słubicach”– dostępna pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/501934.
5. Wartość nadzorowanej inwestycji wynosi 6 642 876,14 zł brutto.
6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera wzór umowy, który jest załącznikiem do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58740 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPEN MIND SP . Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522615377

7.3.3) Ulica: MAŁKOWSKIEGO 30/1

7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN

7.3.5) Kod pocztowy: 70-304

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.